Kaupassa tapahtuu. Mitä noloa sinulle on sattunut kaupassa?
Kerro jotain itsellesi tai perheellesi kaupassa sattunutta noloa.
Kommentit (31)
Jouduin tietysti jättämään ostokset silleen tai käyttämään toista korttia, en enää muista kumpi. Mutta siis seisoin ensin kassalla 5 minuuttia kun myyjä otti kortin, laittoi sen koneeseen, sanoi että tässä on jotain ongelmaa ja painui takahuoneeseen! No KIVA seisoa siinä puoli kilometriä ärtynyttä jonoa takanaan. Sitten sieltä tultiin hetken päästä kahden emännän voimin ja mentiin läheiselle kassalle puhelimen kanssa sähläämään. Sieltä huutelin kassojen yli nolona että anteeksi mikä on ongelma. Sitten toinen suvaitsi tulla pälyillen selittämään ja sain itsekin tilaisuuden sanoa jotain.
mulla ei niin jännää mut kyllä nolotti tää.
olin kaupassa sovittamassa nahkatakkia, itellä ohut paita alla. vetoketjua avatessa koko ohut paitani jäi jotenki vetskarin väliin. jumittu totaalisesti. en ymmärrä miten onnistuinki. yritin sitä vaikka kuinka kauan saada auki ja irti eikä onnistunu, lopulta tuskastuneena riuhtasin ja koko paita repes. siinä nolona jouduin pelkkä kaupan nahkatakki päällä ettiä uuden paidan ja maksaa se vaikka se oli jo päällä. jotenki nolotti kyllä siellä yksin säheltää..
- Olin 6-vuotiaan ja muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa cittarin kassalla, tavaraa oli n. 4 muovikassillisen verran. Kun kassalla huomasin että pankkikortti on jäänyt kotia!! Ei auttanut muuta kuin myyjä pisti kassan kiinni, pakkasin kamat kassiin, vartija haki kärryt ostoksineen ja vei ne kylmiöön (oli pakasteitakin). Lapset autoon ja kotia n. 10km suuntaansa!! Takas cittariin ja infosta kävin kyselemässä ostoksiani ;) Sieltä se vartija kiikutti sitten kärryni, ostoksineen.
- Kerran on tämä pienimmäinen (9kk) tiputtanut piltti ruokapurkin ja pläts sinne meni sirpaleiks lattialle. En yhtään huomannut jättäneeni kärryjä niin lähelle että lapsi yletti hyllyyn!
- Veljeni pienenä, n. 5-vuotiaana tutkiskeli pitkään ja hartaasti naisten siteitä, kokeili paketteja moneen kertaan ja totesi kovaan ääneen - Mainoksessa on kyllä sanottu että näissä on ne siivekkeet, mutta ei tunnu!!
Itse kassalla työskennellssä, pienessä putiikissa. Joltain asiakkaalta putos tampooni, kesken rahapussin etsimisen tampooni lattialle. Tajusin heti ja meinasin ensin avata suuni "että hei sulta putos jotain.." Mut pidimpäs suuni kiinni, kun liike oli täynnä ihmisiä, ajattelin että nolostutan asiakkaan turhaan..
Noukin tampoonin pois vaivihkaa myöhemmin.. Mutta kerkes sen näkemään monikin asiakas. Itseäni jotenkin hävetti kun oli kyse omasta liikkeestä.
Mulla on aina yksittäispakattuja siteita ja tamponeja laukussa, ja kyllä ne joskus ovat esillä kun laukun avaa, tai jopa, hui kauhistus, pyörähtää sieltä pöydälle tai jonkun (miehen! IIK!) nähtäville. En ole tajunnut nolostua sanattomaksi siitä vielä, mutta nyt tiedän miten hävettävää se on. Jessus.
En kai minäkään niitä enää nyt nelikymppisenä kolmen lapsen äitinä häpeä.
Mutta kaksikymppisenä naimattomana tuoreena opiskelijana komeiden uusien kurssikaveripoikien läsnäollessa se oli vähän eri asia. Eikö sinusta?
t. 26
mutta jos side nyt tipahtaa kassalle, niin ei kai se nyt ole noloin tapahtuma miesmuistiin. ;)
yleistä on ottaa kynä käteen vaikka maksaa käteisellä
no kyllä minuakin nolostuttaisi, jos joku verinen tamponi lötkähtäisi siihen kassaneidin eteen. :D
Pakkasin lapset autoon ja ajattelin,että jotain puuttuu...
Ne neljä kassillista ruokaa oli kauniisti pakattuna kassaneidin jaloissa kun punaisena juoksin lapsineni takaisin.
Istui ostoskärryissä ja oltiin kassalla. Onneksi määrä oli kohtuullinen ja kassaneidiltä löytyi tosi nopeeta serlaa.
Toinen sattui kaverille. Oli sovittamassa rintaliivejä jossain sokoksella tms. ja pukukopista putosi metallinen tanko verhoineen. Tietysti kaikki katsoivat mistä ääni tuli. Käveri oli vaan kyyristynyt kopin nurkkaan kädet rinnoilla kunnes myyjä kiiruhti avuksi.