Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa tapahtuu. Mitä noloa sinulle on sattunut kaupassa?

Vierailija
26.08.2008 |

Kerro jotain itsellesi tai perheellesi kaupassa sattunutta noloa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistä on ottaa kynä käteen vaikka maksaa käteisellä

Vierailija
2/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yritin maksaa Visa Electronilla. Kauhee läjä ostoksia siinä liukuhihnalla ja myyjänä punasteleva juippi, joka yritti sopertaa, että kun tällä ei pysty maksamaan... olin raskaana ja suutuin sille juipille, vaikkei se ollut hänen vikansa, että tähänkö nämä ostokset nyt jää ja minäkö ne tästä kerään... no, keräsin tavarat kasseihin ja menin penkille itkemään ja soittamaan miehelle, että siirtäisi rahaa tilille. Kyllä hävetti sen jälkeen käydä lähikaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun 2-vuotias kaatoi ostoskärryt missä vauva istui :(

Vierailija
4/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nolotti. Vaikka eihän asialle voinut mitään. Vatsatauti vaan saattui alkamaan siellä. Ostoskärryt ja lattia lainehti oksennusta.

Sinne piti ne lattialle jättää. Käytiin sanomassa neuvonnassa ja he kuuluttivat siivouspalvelua paikalle, mutta siinä meni kauan.

Mies nimittäin vei heti sairaan autoon ja jäin ostoksille ja vielä poislähtiessänikin ykät oli siellä käytävällä.

Ja satuinpa näkemään kun joku työnsi kärrynsä niihin ja käveli päälle.

Vierailija
5/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menkat alkoi ja kun riisuin sovittamani farkut jalasta niin tosi iso veriläiskä niissä. Eikun myyjä paikalle ja selitin asian ja kiireesti vessaan. oli tosi ihana j aasiallinen myyjä. Kun tulin takaisin niin sanoi että sattuuhan tällaista ja että heidän vakuutus korvaa housut. Oli tosi noloa.

Vierailija
6/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuun, että hame saatiin kiskottua pois päältäni.

Vierailija
7/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen tuosta oksujutusta. Kerran ollessamme metrossa, 3-vuotias tyttäremme rupesi valittamaan kovaa vatsakipua. Ihan itki ja vääntelehti. Sanoin miehelle, että seuraavalla pysäkillä jäädään pois ja lähdetään kohti päivystystä. Silloin tyttö rupesikin pissaamaan! Ei tietenkään voinut mitään. Omatkin vaatteeni kastuivat, kun pidin tyttöä sylissä. Ihmiset kaikkosivat vähän äkkiä kun lammikko muodostui lattialle. Olimme kyllä käyttäneet tytön pissalla ennen lähtöä, mutta kuuma päivä kun oli, hän oli ilmeisesti juonut niin paljon vettä, että pissahätä iski uudestaan eikä edes itse tunnistanut vatsakipua pissahädäksi. Ei muuta kuin ilmoitimme kuskille, kun jäimme pois...

Vierailija
8/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa kaupassa. Katselin jugurtti hyllyssä olevia jugurtteja ja mietin mitähän ottaisin. Vieressäni oleva mieheni (näin luulin) otti jotain rasvatonta jugurttia ja laittoi sen meidän ostoskoriimme. Tiuskaisin, että turhaan sä noita rasvattomia otat kun et niitä syö kuitenkaan ja nappasin jugurtin pois ostoskorista. Samalla kun nappasin niin huomasin, että vieressäni oleva mies ei ollutkaan mieheni :D Siinä pyytelin anteeksi ja naama punaisena ja kikatellen omalle mokalleni liukenin paikalta...

Vierailija
9/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin Tampereen Sokoksen alakerrassa, ruokakaupan yhteydessä olevassa lounasravintolassa. Ja lapsi alkoi täysin varoittamatta oksentaa, istui syöttötuolissa. Pöytä lainehti, lattia lainehti, yökkäyksiä tuli ehkä 6 putkeen. Ei paljoa naurattanut. Ja tosiaan, eihän sille mitään voi, mutta toiset ihmiset yritti syödä siinä vieressä ja itsellä oli joku servetti kädessä, ei paljoa auttanut siihen sotkuun. Kerättiin kimpsumme ja pyydettiin siivooja paikalle ja lähdettiin tuoksuvana seurueena tiehemme. Ja autoa ei ollut mukana, käveltiin kotiin...

Silloin nolotti. Vaikka eihän asialle voinut mitään. Vatsatauti vaan saattui alkamaan siellä. Ostoskärryt ja lattia lainehti oksennusta.

Sinne piti ne lattialle jättää. Käytiin sanomassa neuvonnassa ja he kuuluttivat siivouspalvelua paikalle, mutta siinä meni kauan.

Mies nimittäin vei heti sairaan autoon ja jäin ostoksille ja vielä poislähtiessänikin ykät oli siellä käytävällä.

Ja satuinpa näkemään kun joku työnsi kärrynsä niihin ja käveli päälle.

Vierailija
10/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoisella kerralla hissiin, oltiin matkalla vessaan.

Ja toisella kerralla kaupan aulassa olevaan leikkijunaan.

Vierailija
11/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää lapsen syntymästä, kiinnostavaa!

No en pitänyt kuitenkaan kiirettä asian suhteen. Kun aloin saada valtavia supistuksia. Ja kohta jo soitettiin ambulanssia ja mua raijattiin kassojen jälkeiseen syvennykseen. Siinä odoteltiin ambulanssia ja tulihan ne sieltä, juuri kun vauva oli maailmassa. :S En ikinä uskois jos joku tälläisen kertois minulle, mutta mahdollista se on näköjään

Vierailija
12/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle melkein kävi noin yhden tiukan paidan kanssa, jossa ei ollut mitään nappeja tms. että sen olisi saanut kokonaan auki. Jäin siihen jumiin kun olin ottamassa sitä pois päältä, kädet ylhäällä ja pää paidan sisässä. Ties kuinka kauan taistelin sen kanssa ja melkein jo kutsuin myyjää kun lopulta jotenkin lipsahdin siitä ulos.

Vierailija
13/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioiko kauppa teitä jotenkin, saiko lapsi mitään lahjaa heiltä? mihin keskityit itse enemmän, kipuun vai ihmisten tuijotukseen?

Vierailija
14/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni istui kärryissä ja piti kädessään terveyssidepakkausta. Vähän myöhemmin kärryjen vieressä seisoskeli vanhempia miehiä ja lapseni heilutteli sidepakkausta ja huuteli, että 'ÄIDIN VAIPPOJA, ÄIDIN VAIPPOJA'. Pikkuisen olin nolona...

Vierailija
15/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lompakko luojan kiitos löytyikin ja soitin pankkiin että väärä hälytys. En ollenkaan tajunnut, että kestää jonkin aikaa ennen kuin kortti taas toimii sen jälkeen kun se on kuoletettu. Menin liian pian Anttilaan ja kas, kortti ei toiminut. Myyjä meni julman näköiseksi kassalla ja eikä suostunut kertomaan mulle ensin mikä on vikana. Sitten kun viimeinkin suostui paljastamaan, kerroin tietysti heti mikä on tilanne, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta myyjän asenteeseen. Minua kohdeltiin kuin rikollista, kunnes asia selvisi. Oli TOSI noloa seisoa siellä kassalla muiden asiakkaiden pällisteltävänä iät ja ajat kun myyjät supattelee puhelimessa. Se oli ihan tarpeetonta. Vois tutkia ensin ja hutkia sitten jos tarpeen, ei toisin päin.

Vierailija
16/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioiko kauppa teitä jotenkin, saiko lapsi mitään lahjaa heiltä? mihin keskityit itse enemmän, kipuun vai ihmisten tuijotukseen?

Kauppias tai joku toi sellasen ensi pupun lapselle.

Varmaan ihmisten tuijotus sai aikaan sen, etten tuntenut suurta kipua. Tottakai tärkeintä oli saada se pieni terveenä maailmaan. Vaikka yritinkin pitkittää syntymää, ei sille paljon mitään voinut. Mies nappasi ensi kopin vauvasta ja kauppa henkilökunta toi vettä sun muuta. Ambulanssin henkilökunta toi tullessaan sitten napanuoran katkaisu välineet ja muuta vastaavaa. Lapsi sylissä ambulanssiin.

Helppo synnytys oli täytyy myöntää. Mutta paikka olisi voinut toinen olla

Ja luojan kiitos vanhemmat lapset olivat juuri mummon kanssa puistossa :)

Vierailija
17/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä sitten lapsen isompana kuulla syntymästään!

kaikkea hyvää teille! :)

Vierailija
18/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä sitten lapsen isompana kuulla syntymästään!

kaikkea hyvää teille! :)

Vierailija
19/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lompakko luojan kiitos löytyikin ja soitin pankkiin että väärä hälytys. En ollenkaan tajunnut, että kestää jonkin aikaa ennen kuin kortti taas toimii sen jälkeen kun se on kuoletettu. Menin liian pian Anttilaan ja kas, kortti ei toiminut. Myyjä meni julman näköiseksi kassalla ja eikä suostunut kertomaan mulle ensin mikä on vikana. Sitten kun viimeinkin suostui paljastamaan, kerroin tietysti heti mikä on tilanne, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta myyjän asenteeseen. Minua kohdeltiin kuin rikollista, kunnes asia selvisi. Oli TOSI noloa seisoa siellä kassalla muiden asiakkaiden pällisteltävänä iät ja ajat kun myyjät supattelee puhelimessa. Se oli ihan tarpeetonta. Vois tutkia ensin ja hutkia sitten jos tarpeen, ei toisin päin.

Vierailija
20/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tapahtuma-aikaan parikymppinen sinkku.

Olin päässyt opiskelemaan ja olin uusien opiskelukavereideni kanssa kahvilassa. Olin kaivellut käsilaukkuani ja jotenkin yksi tamponi oli siinä kaivellessa pyörähtänyt pöydälle enkä huomannut sitä ollenkaan. Ne pari tyttöä joiden kanssa istuin pöydässä eivät joko huomanneet tamponia myöskään tai eivät kehdanneet sanoa tai ottaa sitä pois.

No, sitten tapahtui se klassinen, eli kurssin ainakin lähestulkoon komeimmat kundit tulivat istumaan samaan pöytään ja sillä samalla sekunnilla kuin he istuivat siihen huomasin keskellä pöytää nököttävän tamponin. Olin todennäköisesti ihan punainen ja änkytin, mutta en uskaltanut tehdä mitään. Siinä me sitten juttelimme tamponi pöydän koristeena kunnes kundit lähtivät jonnekin ja minä yritin vaivihkaa pyydystää tamponin takaisin laukkuuni. Kukaan ei IKINÄ maininnut mitään tamponista, vaikka opiskelimme vuosikausia samalla kurssilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän