Äänestin tänään Kokoomusta vain siksi että saisimme viinit ruokakauppoihin
Taloushommilla tai velanotolla ei ole minulle niin väliä, mutta haluaisin hakea ruokajuomani kaupasta kun Alko on kaukana. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (48)
Viimeksikin lupasivat mutta pettivät lupauksensa.
Hyvä sinä, muut kans viinille
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä halvoissa bulkkiviineissä niin kiehtoo? Laatuviinit pysyvät Alkoissa mutta entistä kalliimpina. Kauppaketjut tilaavat suurissa erissä kakkosluokan litkuja joita rahvas sitten litkii tyytyväisenä :D
Mutta ei minulla mitään sitä vastaan ole, eipä tarvitse eläkeläisten lähteä niin usein Viron reissulle.
Ei niissä halvoissa bulkkiviineissä kiehdo sen kummemmin mikään. Täysjärkistä ihmistä vaan yksinkertaisesti risoo tällainen holhoaminen ja asiaan puuttuminen. Viini, tai ylipäätään alkoholi on Suomessa laillinen elintarvike, joten on ihan pöljää että sen myyntiin ja hankintaan täytyy järjestää yhtä sun toista kommervenkkiä milloin mihinkin syyhyn vedoten. Vapaassa maassa olisi myynnissä rainbow-merlottia, viskiä tai muuta mutta myös vihkiytyneitä erikoisliikkeitä joista voi ostaa juurikin niin fiiniä viiniä, viskiä tai muuta kuin lompakko kestää, huom vapaassa maassa. Vapaassa maassa nämä saisi myös ostaa silloin kun se itselle parhaiten sopii, olipa se sitte 21.30 tai sunnuntai.
Mutta kansanterveys!
Niin se, tämä saatavuuden hankaloittaminen ei ole johtanut mihinkään muuhun kuin siihen että alkoholisti osaa pitää varastonsa sellaisena että juominen ei yllämainituista syistä esty. Ei alkoholistilla aineet lopu.
Sinun Takakamari käy vajaasti samoin kuin orpolla.
Hyvä. Olisin voinut äänestää Häkkästä, mutta ei valitettavasti ole mun vaalipiirissä ehdolla.
Vihreät eivät ole ehdottaneet huumeita laillisiksi vaan kannabista mutta älä välitä. Ei monet poliitikotkaan osaa erottaa huumeita kannabiksesta. Tarkennan suomen poliitikot eivät osaa. Useammissa maissa muualla osaavat.