onko sinulla listalla kauppoja joihin et vain mene sisälle, vaikka pyydettäisiin?
Kommentit (82)
Finlayson.
Tom of Finland kuosi oksetti.
Vain niitä, joissa on ollut hyvin halutonta tai tylyä palvelua.
Niitä on hyvin vähän.
Harvoin kyllä mua kauppaan pyydetään
Ei kaupoilla oo mitään sisäänheittäjiä
Kärkkäinen.
New Yorker. Ja tulevaisuudessa myös Shein, jos se kivijalkaistuu täälläkin.
Fazer yrityksenä. Sanotaanko näin, että sen perusteella, miten työntekijöitä kohdellaan, ei muukaan toiminta tunnu enää kannattamisen arvoiselta. Eli listalla on Fasun kahvilat, leipomot (kaikki eivät ole omalla nimellä, esim. Porokylä ja Gateau), shopit sekä kaikki mahdolliset tuotteet.
Boikotoin myös paikallista kuntosalia, joka uusi isolla rahalla miesten puolen suihkut ja saunan, mutta remppasi naisille ainoastaan meikkaamistilan.
Voin mä kauppaan mennä
Kaikista vaan menosta mitään
Mutta ei niihin kyllä oo aneltu tulemaan
Då det finns så få affärer är det närmast varumärken som man lämnar oköpta. Ta t.ex. Alko. Fast man inte för fem penni gillar affären eller dess sortiment så är det rätt svårt att hitta alternativ om vinet är slut. Samtliga finska mataffärer är dåliga men bojkottar man alla för den sakens skull, blir hungern fort oöverkomlig.
Det man lämnar i hyllorna är i första hand alla private label produkter samt produkter där all text som inte är obligatorisk är uteslutande på finska.
En viiti tehdä elämästä vaikeeta turhilla boikoteilla ja muulla oikuilulla, jos en tykkää niin kävelen ulos, ja joskus on ihan hauskaa käydä halvoilla sisäänheittokuponki ostoksilla ja kokea jotain uutta.
Nää super alennuskupongit joita nykyisin kokeillaan on tosi nasta juttu,kerran pääsin jopa miinukselle, saisvat yleistyy.
Kärkkäinen. Arvomaailmat ei todellakaan kohtaa. Ihmettelen että miksi kukaan käy siellä. Ja tTeboil, en rahoita vihollisen toimintaa.
No ensimmäisenä tulee mieleen Canada Goose ja heidän harjoittama eläinrääkkäys.
Mä menin hesassa kauppa ja siellä myyjä huuti päivää kood tag, siihen en oo uuvestaan männy jaen mee.Suomessa palvellaan suomeksi ja pittääkö sitä kyylätä heti sisään tullessa, en mie sinne varastamaan menny.
Kärkkäinen, Teboil ja kaikki muut tietämäni joko disinformaatiota levittävät tai venäjää muutoin tukevat.
Kärkkäiseltä en osta ikinä vaikka olisi ainoa ja viimeinen tuote koko Suomessa.
Sitten liikkeet joissa on kohdeltu tökerösti, esim. Reimalla annettiin ymmärtää että oma vika kun kolmen lapsen samanlaiset upouudet kengät hajosivat kaikki samalla tavalla. Myös kerrottiin että
lapsen toppatakin vetoketjun käyttöikähän on puoli vuotta, että ei näitä mitään korjailla.
Muutamaa erikoistarvikeliikettä boikotoin koska ovat myyneet mulle tuotteen joka hajonnut heti ja kieltäytyneet korvaamasta tuotetta. Ostan siis jatkossa kilpailijoilta.
Toinen pääsi just listalle ja toista boikotoinut jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Finlayson.
Tom of Finland kuosi oksetti.
Homofoobikko
On. Kaikki Kärkkäiset.