Kumman miehen ottaisit mieluummin:juristin vai lääkärin?
Kommentit (72)
Näin miehenä sanon etten kumpaakaan.
En kumpaakaan. Ottaisin miehen, joka osaa korjata autoa, tehdä kaikenlaista remppaa kotona, käydä ruokakaupassa oma-aloitteisesti, leikkaa omenapuut keväisin. Tietenkin jos lääkäri tai juristi osaa nämä hommat niin ei sen väliä mitä käyntikortissa seisoo.
En läkares tjänster eftersökes globalt. En jurist är lokal.
Lääkäri osaa jotain todellista.
Juristi osaa vain ihmisten itse keksimiä sääntöjä.
En halua miehekseni snobia tai jotain joka riidassa käy "oikeudenkäyntiä" minua vastaan ja kertoo "todisteita" miten on kukakin käyttäytynyt ja sanonut ja milloin.
Jos on lääkäri puolisona, niin joutuuko sitä menemään lääkäriin, kun puoliso on jo lääkäri ja tietää kait mistä jokin vaiva johtuu?
Lääkärit ovat stressaantuneita ja kirurgit erityisesti luonnevikaisia.
Juristin kanssa en uskaltaisi ostaa yhteistä asuntoa enkä ikinä erota.
Siinä menisi rahat ja mielenterveys.
Suosittelen insinöörejä
Insinöörit ovat hyvätuulisia, tasaisia ja uskomattoman onnellisia kun ovat vihdoinkin löytäneet naisen.
Reseptin kirjoittamiseen lääkäri? Ja juristi lakitietämykseen?
Lääkärin, ehdottomasti. Jos siis muuten olisivat molemmat minulle sopivia. Juristeissa on muutenkin enemmän luonneominaisuuksiltaan ei-toivottuja kuin lääkäreissä, jotka jo duuninkin kautta ymmärtävät elämän ainutkertaisuutta. Todennäköisesti sopisimme paremmin yhteen lääkärin kanssa duuniemmekin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ovat stressaantuneita ja kirurgit erityisesti luonnevikaisia.
Juristin kanssa en uskaltaisi ostaa yhteistä asuntoa enkä ikinä erota.
Siinä menisi rahat ja mielenterveys.Suosittelen insinöörejä
Insinöörit ovat hyvätuulisia, tasaisia ja uskomattoman onnellisia kun ovat vihdoinkin löytäneet naisen.
Mitä jos on itsekin vähän stressaantunut ja pikkuisen luonnevikainenkin? Isoja rahoja ei ole koskaan ollutkaan, ja mielenterveyskin meni jo nuorena, siitä se pieni luonnevika. Hyväntuulinen ja tasainen insinööri menee hukkaan tällaisen sopan kanssa, jos rehellisiä ollaan.
Ottaisin sun mutsin, kuivana peräaukkoon. Koulutuksella ei väliä.