Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi käymään kuntosalilla ja nyt haluaa seksiä joka päivä

Vierailija
23.03.2023 |

Onko normaalia, että kuntosalitreeni nostaa noin paljon haluja? Ennen hänelle riitti 2-3 kertaa viikossa ja nyt vonkaa joka ilta. Mies käy salilla 4 kertaa viikossa. Alkaa rasittamaan tuo jokailtainen seksin vonkaaminen.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mä luulin,että se menee toisinpäin. Onpas ihmisillä viriili seksielämä. Oispa mullakin. Edes joskus.

Sama! Mun mies käy salilla mutta kuulemma kaikki energia menee sinne. Seksiä ei ole vuosiin ollut.

Eipä taida olla sulle kovinkaan iso juttu, kun edelleen elelet saman miehen kanssa?

No ei, yhteisiä vuosia jo 30.

Vierailija
42/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin päin että kun mies lähti harrastamaan liikuntaa niin jatkuva seksinvonkaus loppui. Nyt sillä on muutakin tekemistä nääs kun roikkua takapuolessa kiinni kinuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän patistaa mun ukko salille...

Jos haluat seksiä, niin patista.

Oma mies 35v ja liikaa työtä ja suorittamista. Stressiä ja tuli ylipainoa. Ylipaino ei kiinnosta minua. Rakastan häntä näytti hän miltä vaan. Mutta, kun seksihalut loppui. Yhtäkkiä mies sitten päätti, että alkaa kuntoilee. Vähensi töitään painu salille ja söi erilailla. 6kk 25kg laihtui ja oli hyvä kroppa yhtäkkiä makkarissa. Sanoi, että katso mikä toimii taas. Itse katsoin vartaloa, koska hän ei ollut ikinä näyttänyt siltä. En ollut edes osannut kuvitella häntä sellaisena. Itse olen terveysintoilija ja kuntoilija. Oli outoa, kun vatsan tilalla oli lihaksikas mies. Uimavartaloinen mies. Siitä se taas lähti. Ihan niinku tavattiin. Jokainen tietää, kun aloittaa uuden kanssa seurustelun, niin se on koko aika sänkyhommia. Se meille palas.

Miehille siis vinkkinä pyykkilautavatsa niin saa seksiä

Ja paskat! Vatsalihakseni erottuu mutta ei se vaimon seksihimoon vaikuta. M 52

Vierailija
44/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän patistaa mun ukko salille...

Jos haluat seksiä, niin patista.

Oma mies 35v ja liikaa työtä ja suorittamista. Stressiä ja tuli ylipainoa. Ylipaino ei kiinnosta minua. Rakastan häntä näytti hän miltä vaan. Mutta, kun seksihalut loppui. Yhtäkkiä mies sitten päätti, että alkaa kuntoilee. Vähensi töitään painu salille ja söi erilailla. 6kk 25kg laihtui ja oli hyvä kroppa yhtäkkiä makkarissa. Sanoi, että katso mikä toimii taas. Itse katsoin vartaloa, koska hän ei ollut ikinä näyttänyt siltä. En ollut edes osannut kuvitella häntä sellaisena. Itse olen terveysintoilija ja kuntoilija. Oli outoa, kun vatsan tilalla oli lihaksikas mies. Uimavartaloinen mies. Siitä se taas lähti. Ihan niinku tavattiin. Jokainen tietää, kun aloittaa uuden kanssa seurustelun, niin se on koko aika sänkyhommia. Se meille palas.

Miehille siis vinkkinä pyykkilautavatsa niin saa seksiä

Ja paskat! Vatsalihakseni erottuu mutta ei se vaimon seksihimoon vaikuta. M 52

Eihän se vaimon...

Vierailija
45/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta lisää haluja, ei siinä sen kummempaa, sillä ei oo väliä tapahtuuko se salilla, lenkillä, pyörän selässä hai jalkapallo/kiekko/sähly jne kentällä

Tämä omasta kokemuksesta

M40

Vierailija
46/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en oikein voi ryhtyä liikkumaan, vaimo olisi pulassa halujeni kanssa.

Vierailija
47/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi käytös viittaa voimakkaasti steroidien käyttäjäksi! Jossain vaiheessa kuuria häneltä alkaa palamaan hermot herkästi.

Hienoa, että joku nainen osasi taas asian ytimeen. Mies on lisäksi myös narsisti, joka varmaan katselee itseään koko ajan peilistä salilla ollessaan ja laiminlyö perhettään tietoisesti. Kyllä jokaisen miehen tulisi ryypätä kaljaa sohvalla, jotta nainen voisi valvoa ja arvostella jokaista liikettä. Näin miehestä saadaan impotentti, jota saa taas haukkua ja lytätä siskojen kanssa pahaa oloaan potiessaan.

Vierailija
48/55 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi käytös viittaa voimakkaasti steroidien käyttäjäksi! Jossain vaiheessa kuuria häneltä alkaa palamaan hermot herkästi.

Hienoa, että joku nainen osasi taas asian ytimeen. Mies on lisäksi myös narsisti, joka varmaan katselee itseään koko ajan peilistä salilla ollessaan ja laiminlyö perhettään tietoisesti. Kyllä jokaisen miehen tulisi ryypätä kaljaa sohvalla, jotta nainen voisi valvoa ja arvostella jokaista liikettä. Näin miehestä saadaan impotentti, jota saa taas haukkua ja lytätä siskojen kanssa pahaa oloaan potiessaan.

Sepä se monesti on hankalaa, kun asioille tekee jotain. Sitten pitää keksiä uusi valittamisen aihe.

Vierailija
49/55 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sellainen ratkaisu, että annat sille miehellesi useammin? Seksi on aika monen mielestä kivaa. Jos hyvin käy, niin sullakin on lystiä.

Vierailija
50/55 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei käy salilla mutta seksiä haluaa 5 kertaa viikossa.

Vierailija
51/55 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt pitää lihaksikkaista miehistä😊

Vierailija
52/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttisali tuo lisähaluja ja pitkän matkan rääkit taas vähentää niitä. Molemmat on koettu.

Ennen kovan urheilun aloittamista olin vonkaamassa puolisolta lähes joka ilta. Nyt treenaan 7 treeniä kuutena päivänä viikossa ja kovalla intensiteetillä. Nyt ei enää jaksa läheskään joka ilta ehdottaa seksiä sen pälle. Puolisokin varmaan mielissään. Nyt vain uupuneena haluan rentoutua, kun pääsee sänkyyn pitkälleen.

Vierailija
53/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee salilla miehiä ja tekee mieli homostella. Haluaa sulkea tämän aidon tunteen sitten kotona haluamalla naista usein, eli pelkää tunnettaan mikä salilla vyöryää lihaksikkaita poikia katsellessa.

Vierailija
54/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu kovana läähättää jätkien takana. Laantuu kunhan uskaltautuu toisten kanssa vessaan.

Näin on, bro

Vierailija
55/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt pitää lihaksikkaista miehistä😊

Joo minä ainakin. On tosi ihanaa hyväillä miehen kroppaa kun se treenaa niin innolla. Tuntuu että mua(kin) varten. Meen sekaisin niistä lihaksista erityisesti käsivarsista ja selästä, hartioista ja myös jaloista. Ja joo himoja on, ja itekin käyn salilla ja jotenkin se miehen fysiikka on vaan nii ahhh kun ne lihakset kasvaa niin paljon enemmän. Meillä tosta kuntoilusta on tullut yhteinen harrastus. Ei pelkästään voimatreeniä vaan myös ns. herkistelyä ja seksiä.. paljon seksiä. Yksistään silloin tekee niin mieli kun hän nostaa mut leuanvetotangolle niin kepoisesti. Sille tulee niin helposti stondis kun treenataan yhdessä, käydään aamuisin pienellä salilla maalla. Joskus on rakasteltu välillä sähkökeskuskomerossa. Tykkään olla alla, kiihottaa alistua ja antautua sen voimalle ja halulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä