Mies alkoi käymään kuntosalilla ja nyt haluaa seksiä joka päivä
Onko normaalia, että kuntosalitreeni nostaa noin paljon haluja? Ennen hänelle riitti 2-3 kertaa viikossa ja nyt vonkaa joka ilta. Mies käy salilla 4 kertaa viikossa. Alkaa rasittamaan tuo jokailtainen seksin vonkaaminen.
Kommentit (55)
Onko samalla myös testosteronikuurilla?
Kannattaa muuten alkaa itsekin käymään siellä kuntosalilla sen 4x viikossa.
Käyttää raukka testosteronia mutta ei kerro sulle
Kyllä sali nostaa haluja ainakin minulla, ilman testoakin. Mutta ei se määrä ehkä noin radikaalisti noussut. Taitaa olla kuuri päällänsä, ei hyvä. Jossain kohtaa kivekset surkastuu ja seksi ei maistu enää ollenkaan.
Ehkö siellä käy myös joku toinen, jota katsellessa himot alkavat hyrrätä.
Kyllä itselläkin halut nousee aina salin jälkeen aika paljon. Sinkkuna se pitää vaan hyväksyä ja kätellä itseään suihkussa.. m32
Miehesi käytös viittaa voimakkaasti steroidien käyttäjäksi! Jossain vaiheessa kuuria häneltä alkaa palamaan hermot herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkö siellä käy myös joku toinen, jota katsellessa himot alkavat hyrrätä.
Tämä!
Ai mä luulin,että se menee toisinpäin. Onpas ihmisillä viriili seksielämä. Oispa mullakin. Edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän patistaa mun ukko salille...
Jos haluat seksiä, niin patista.
Oma mies 35v ja liikaa työtä ja suorittamista. Stressiä ja tuli ylipainoa. Ylipaino ei kiinnosta minua. Rakastan häntä näytti hän miltä vaan. Mutta, kun seksihalut loppui. Yhtäkkiä mies sitten päätti, että alkaa kuntoilee. Vähensi töitään painu salille ja söi erilailla. 6kk 25kg laihtui ja oli hyvä kroppa yhtäkkiä makkarissa. Sanoi, että katso mikä toimii taas. Itse katsoin vartaloa, koska hän ei ollut ikinä näyttänyt siltä. En ollut edes osannut kuvitella häntä sellaisena. Itse olen terveysintoilija ja kuntoilija. Oli outoa, kun vatsan tilalla oli lihaksikas mies. Uimavartaloinen mies. Siitä se taas lähti. Ihan niinku tavattiin. Jokainen tietää, kun aloittaa uuden kanssa seurustelun, niin se on koko aika sänkyhommia. Se meille palas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seksiä, niin patista.
Oma mies 35v ja liikaa työtä ja suorittamista. Stressiä ja tuli ylipainoa. Ylipaino ei kiinnosta minua. Rakastan häntä näytti hän miltä vaan. Mutta, kun seksihalut loppui. Yhtäkkiä mies sitten päätti, että alkaa kuntoilee. Vähensi töitään painu salille ja söi erilailla. 6kk 25kg laihtui ja oli hyvä kroppa yhtäkkiä makkarissa. Sanoi, että katso mikä toimii taas. Itse katsoin vartaloa, koska hän ei ollut ikinä näyttänyt siltä. En ollut edes osannut kuvitella häntä sellaisena. Itse olen terveysintoilija ja kuntoilija. Oli outoa, kun vatsan tilalla oli lihaksikas mies. Uimavartaloinen mies. Siitä se taas lähti. Ihan niinku tavattiin. Jokainen tietää, kun aloittaa uuden kanssa seurustelun, niin se on koko aika sänkyhommia. Se meille palas.
Miehille siis vinkkinä pyykkilautavatsa niin saa seksiä
Jalkojen treenaaminen nostaa testoja erityisesti.
Ei salilla lihakset kasva, mutta omat testosteronit se saa kummasti liikkeelle. Ei siis välttämättä vedä mitään lisäravinteita.
Itse en käy salilla, mutta ihan jo vaikka juoksulenkin päätteeksi tulee kokonaisvaltainen hyvä olo, joka herättää myös seksuaaliset halut...
Kasvattaa salilla ruokahalua ja syö kotona.
Toisin sanoen salilla on silmälle virikettä ja halut herää., Positiivinen puoli on se, että purkaa halun kotona.
Onko AP.n pimppi ommeltu kiinni??
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käytös viittaa voimakkaasti steroidien käyttäjäksi! Jossain vaiheessa kuuria häneltä alkaa palamaan hermot herkästi.
Höpöhöpö.
Salitreeni lisää hormonituotantoa, mikä sitten lisää haluja.
Toimii vanhemmillakin, toki eri ihmisillä hieman eri määrissä.
Kalu kovana läähättää jätkien takana. Laantuu kunhan uskaltautuu toisten kanssa vessaan.
Lihaskuntotreeni nostaa testosteronitasoja
Ihana mies. Arvosta äläkä valita.