Mies alkoi käymään kuntosalilla ja nyt haluaa seksiä joka päivä
Onko normaalia, että kuntosalitreeni nostaa noin paljon haluja? Ennen hänelle riitti 2-3 kertaa viikossa ja nyt vonkaa joka ilta. Mies käy salilla 4 kertaa viikossa. Alkaa rasittamaan tuo jokailtainen seksin vonkaaminen.
Kommentit (55)
Seuraavan kerran kun taas lähestyy, sano ärsyttävän vihaiselle äänellä "Eikö sinulla ole muuta mielessä kuin seksi".
Alkaahan se haluttaa, kun joka ilta katselee trikoopyllynaisia kyykkäämässä. Se yhdistettynä treenin hormonivasteeseen niin toiminee kyllä.
itse huomasin kanssa että eron jälkeen aloin kuntoilla eri tyyliin ja himoja oli niin paljon että niitä helpottamaan piti hoidella useita eri naisia kun aina tuli valitusta että paikat ei kestä kun vklp hoonasin tiukkaa toosaa. no jakamalla settiä useimpiin toosiin paine pieneni muilla ja niitä sitten vuoronperään kylässä käydessä painoin menemään. toki joskus vapaa vklp aikaan iskin ravintolasta irtonaisia mihin paukutin irtomälliä
Varmaan totta kun kuntosalilla vesiautomaatissa varmaan jotain Testosteroni-lisäainetta pantu veteen?
Kyllä! Sen sitten huomaa varmasti ihan kaikessa myös kotonakin..
Punttisali tuo lisähaluja ja pitkän matkan rääkit taas vähentää niitä. Molemmat on koettu.
Vierailija kirjoitti:
itse huomasin kanssa että eron jälkeen aloin kuntoilla eri tyyliin ja himoja oli niin paljon että niitä helpottamaan piti hoidella useita eri naisia kun aina tuli valitusta että paikat ei kestä kun vklp hoonasin tiukkaa toosaa. no jakamalla settiä useimpiin toosiin paine pieneni muilla ja niitä sitten vuoronperään kylässä käydessä painoin menemään. toki joskus vapaa vklp aikaan iskin ravintolasta irtonaisia mihin paukutin irtomälliä
Hyi mikä l o r t t o olet kun jaat mulkkuasi kaikille
Jes, selkis, eli seuraavan elämäni miehen isken sit salilta. Kiitti ap vinkistä! En siis sitä sun miestä vaan jonkun sinkun :D
T. Avioliitto päättyi seksittömyyteen
Vierailija kirjoitti:
Halpa mies, likaa itsensä irtonaisissa
Mies voi vetää myös käteen, ei nainen ole mikään automaatti jolta pitää saada joka päivä...Itse en katselisi kauaa jos mies vonkaisi päivittäin. 2-3 krt/vko on ok
Tiedän itse kokemuksesta miten paljon salilla käyminen vaikuttaa testotasoihin. Vaikka on tehnyt rankan treenin niin tekisi mieli panna samalla mitalla naista sen jälkeen.
Tässä voi olla sellainenkin, että joka ilta ei saa kuitenkaan. Kannattaa joka ilta kuitenkin pyytää niin saa ehkä sen 2-3 kertaa viikossa.
Baarissakin irtoaa ihan kysymällä, kun vain jaksaa kysyä tarpeeksi monelta.
Tarkenna ap miten hänen seksinpyytämisensä on "vonkaamista"?
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna ap miten hänen seksinpyytämisensä on "vonkaamista"?
Tietysti siten, että haluaa seksiä silloin kuin vaimoa ei huvita. Vähemmän haluava määrittelee seksin määrän, ylimääräinen on "iljettävää vonkausta".
eri
Vierailija kirjoitti:
Ai mä luulin,että se menee toisinpäin. Onpas ihmisillä viriili seksielämä. Oispa mullakin. Edes joskus.
Sama! Mun mies käy salilla mutta kuulemma kaikki energia menee sinne. Seksiä ei ole vuosiin ollut.
Jos kivekset on pienentyneet, mies käyttää testosteronia. Kivaa kestää vähän aikaa, mutta jos kuurin lopettaa osaamattomasti, ei hyvä heilu, eikä peitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä luulin,että se menee toisinpäin. Onpas ihmisillä viriili seksielämä. Oispa mullakin. Edes joskus.
Sama! Mun mies käy salilla mutta kuulemma kaikki energia menee sinne. Seksiä ei ole vuosiin ollut.
Eipä taida olla sulle kovinkaan iso juttu, kun edelleen elelet saman miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Punttisali tuo lisähaluja ja pitkän matkan rääkit taas vähentää niitä. Molemmat on koettu.
Ei pidä paikkansa. Molemmat on koettu. Kaikki liikunta lisää haluja, se ero noissa toki on että pitkän matkan rääkistä pitää toipua. Ja sitten kun on toipunut myös jaksaa pitkään.
Pullea takatasku niin irtoaa kyllä.