Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi käymään kuntosalilla ja nyt haluaa seksiä joka päivä

Vierailija
23.03.2023 |

Onko normaalia, että kuntosalitreeni nostaa noin paljon haluja? Ennen hänelle riitti 2-3 kertaa viikossa ja nyt vonkaa joka ilta. Mies käy salilla 4 kertaa viikossa. Alkaa rasittamaan tuo jokailtainen seksin vonkaaminen.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän patistaa mun ukko salille...

Jos haluat seksiä, niin patista.

Oma mies 35v ja liikaa työtä ja suorittamista. Stressiä ja tuli ylipainoa. Ylipaino ei kiinnosta minua. Rakastan häntä näytti hän miltä vaan. Mutta, kun seksihalut loppui. Yhtäkkiä mies sitten päätti, että alkaa kuntoilee. Vähensi töitään painu salille ja söi erilailla. 6kk 25kg laihtui ja oli hyvä kroppa yhtäkkiä makkarissa. Sanoi, että katso mikä toimii taas. Itse katsoin vartaloa, koska hän ei ollut ikinä näyttänyt siltä. En ollut edes osannut kuvitella häntä sellaisena. Itse olen terveysintoilija ja kuntoilija. Oli outoa, kun vatsan tilalla oli lihaksikas mies. Uimavartaloinen mies. Siitä se taas lähti. Ihan niinku tavattiin. Jokainen tietää, kun aloittaa uuden kanssa seurustelun, niin se on koko aika sänkyhommia. Se meille palas.

Miehille siis vinkkinä pyykkilautavatsa niin saa seksiä

Pullea takatasku niin irtoaa kyllä.

Vierailija
22/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun taas lähestyy, sano ärsyttävän vihaiselle äänellä "Eikö sinulla ole muuta mielessä kuin seksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan se haluttaa, kun joka ilta katselee trikoopyllynaisia kyykkäämässä. Se yhdistettynä treenin hormonivasteeseen niin toiminee kyllä.

Vierailija
24/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomasin kanssa että eron jälkeen aloin kuntoilla eri tyyliin ja himoja oli niin paljon että niitä helpottamaan piti hoidella useita eri naisia kun aina tuli valitusta että paikat ei kestä kun vklp hoonasin tiukkaa toosaa. no jakamalla settiä useimpiin toosiin paine pieneni muilla ja niitä sitten vuoronperään kylässä käydessä painoin menemään.  toki joskus vapaa vklp aikaan iskin ravintolasta irtonaisia mihin paukutin irtomälliä

Vierailija
25/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan totta kun kuntosalilla vesiautomaatissa varmaan jotain Testosteroni-lisäainetta pantu veteen?

Kyllä! Sen sitten huomaa varmasti ihan kaikessa myös kotonakin..

Vierailija
26/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisali tuo lisähaluja ja pitkän matkan rääkit taas vähentää niitä. Molemmat on koettu.

Vierailija
27/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse huomasin kanssa että eron jälkeen aloin kuntoilla eri tyyliin ja himoja oli niin paljon että niitä helpottamaan piti hoidella useita eri naisia kun aina tuli valitusta että paikat ei kestä kun vklp hoonasin tiukkaa toosaa. no jakamalla settiä useimpiin toosiin paine pieneni muilla ja niitä sitten vuoronperään kylässä käydessä painoin menemään.  toki joskus vapaa vklp aikaan iskin ravintolasta irtonaisia mihin paukutin irtomälliä

Hyi mikä l o r t t o olet kun jaat mulkkuasi kaikille

Vierailija
28/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, selkis, eli seuraavan elämäni miehen isken sit salilta. Kiitti ap vinkistä! En siis sitä sun miestä vaan jonkun sinkun :D

T. Avioliitto päättyi seksittömyyteen

Vierailija
29/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa mies, likaa itsensä irtonaisissa

Vierailija
30/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi vetää myös käteen, ei nainen ole mikään automaatti jolta pitää saada joka päivä...Itse en katselisi kauaa jos mies vonkaisi päivittäin. 2-3 krt/vko on ok

Vierailija
31/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse kokemuksesta miten paljon salilla käyminen vaikuttaa testotasoihin. Vaikka on tehnyt rankan treenin niin tekisi mieli panna samalla mitalla naista sen jälkeen.

Vierailija
32/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
33/55 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, ettei mies ehdi ensin.

Vierailija
34/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi olla sellainenkin, että joka ilta ei saa kuitenkaan. Kannattaa joka ilta kuitenkin pyytää niin saa ehkä sen 2-3 kertaa viikossa.

Baarissakin irtoaa ihan kysymällä, kun vain jaksaa kysyä tarpeeksi monelta.

Vierailija
35/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna ap miten hänen seksinpyytämisensä on "vonkaamista"?

Vierailija
36/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna ap miten hänen seksinpyytämisensä on "vonkaamista"?

Tietysti siten, että haluaa seksiä silloin kuin vaimoa ei huvita. Vähemmän haluava määrittelee seksin määrän, ylimääräinen on "iljettävää vonkausta".

eri

Vierailija
37/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä luulin,että se menee toisinpäin. Onpas ihmisillä viriili seksielämä. Oispa mullakin. Edes joskus.

Sama! Mun mies käy salilla mutta kuulemma kaikki energia menee sinne. Seksiä ei ole vuosiin ollut.

Vierailija
38/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kivekset on pienentyneet, mies käyttää testosteronia. Kivaa kestää vähän aikaa, mutta jos kuurin lopettaa osaamattomasti, ei hyvä heilu, eikä peitto.

Vierailija
39/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mä luulin,että se menee toisinpäin. Onpas ihmisillä viriili seksielämä. Oispa mullakin. Edes joskus.

Sama! Mun mies käy salilla mutta kuulemma kaikki energia menee sinne. Seksiä ei ole vuosiin ollut.

Eipä taida olla sulle kovinkaan iso juttu, kun edelleen elelet saman miehen kanssa?

Vierailija
40/55 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttisali tuo lisähaluja ja pitkän matkan rääkit taas vähentää niitä. Molemmat on koettu.

Ei pidä paikkansa. Molemmat on koettu. Kaikki liikunta lisää haluja, se ero noissa toki on että pitkän matkan rääkistä pitää toipua. Ja sitten kun on toipunut myös jaksaa pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän