Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmisiä vaivaa nykyään kun huomautellaan kaikesta

Vierailija
23.03.2023 |

Siis joku saattaa sanoa jossakin luennointitilaisuudessa täysin pokkana toiselle että sinä haiset, tai tullaan kommentoimaan liikuntaryhmässä vaikkapa toisen hiuksia että kun on noin ja noin, tai että miten sun kannattaisi hoitaa finniä naamassa. Aikuisia normaalin oloisia ihmisiä nämä eivätkä mitenkään tuttuja entuudestaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tyhmyys, tuo alati kasvava luonnonvara. Sitä se vain on, tyhmyyttä.

Vierailija
2/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi ja siihen yhdistettynä nousukkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haisevana saa mennä ihmisten ilmoille.

Vierailija
4/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on maailman tyhmin kansa!

Vierailija
5/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä aikakausi.

Vierailija
6/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on maailman tyhmin kansa!

Niin, kaikissa, ihan kaikissa muissa maissaa ihmiset ovat huomaavaisia, kohteliaita ja aina hyvällä tuulella.

Vierailija
7/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä! Nollariin verrattuna vaikkapa ihmiset ei tunnu kestävän enää ketään tai mitään! Huomauttelua liikenteessä, musiikista (ihan normaaliin kellonaikaankin), lemmikeistä, lapsista, ulkonäöstä, tupakoinnista tuokin että hajuisteista valitetaan mutta sitten myös haiset ilmeisesti ilman niitä, you name it! Tätä kai se ahtaampi mutta niin tavoiteltu kaupungistuminen nyt sitten on!

Vierailija
8/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on moukkia!

Vierailija
9/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa, itse en vastaa kovin ystävällisesti moukkamaisiin huomautuksiin. Eli kantsii kestää seuraukset sitten kun leikkiin lähtee.

Vierailija
10/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä huomautan haisemisesta. Olen yliherkkä hajuille ja kaltaisiani on paljon, koska astma, allergiat ja aistiyliherkkyys ovat yleisiä. En hauku tai auo päätä, vaan sanon ystävällisesti mutta napakasti, että nyt on lorahtanut liikaa hajuvettä, on dödö pettänyt, on syöty liikaa valkosipulia, jäänyt pylly pyyhkimättä tms. Saatan vielä pyytää paikkaa vaihtamaan jos vieressä haisee.

Vierailija
11/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista on somen myötä tullut sosiaalisia ihmisiä. Taidot vaan on hukassa kuin neula heinäsuovassa.

Vierailija
12/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä huomautan haisemisesta. Olen yliherkkä hajuille ja kaltaisiani on paljon, koska astma, allergiat ja aistiyliherkkyys ovat yleisiä. En hauku tai auo päätä, vaan sanon ystävällisesti mutta napakasti, että nyt on lorahtanut liikaa hajuvettä, on dödö pettänyt, on syöty liikaa valkosipulia, jäänyt pylly pyyhkimättä tms. Saatan vielä pyytää paikkaa vaihtamaan jos vieressä haisee.

🤣😂.. ois hauska nähdä, kuinka hajuton, mauton ja näkymätön oletkaan 😬

Vierailija
13/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten hajuihin, olemukseen, elämäntapaan ym. puuttuminen on merkki ihmisestä, jolla oma elämä on pientä ja rajoittunutta. Jostakin vaan sitten on ilmeisesti revittävä omaan typistyneeseen elämään sisältöä.

Vierailija
14/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣😂.. ois hauska nähdä, kuinka hajuton, mauton ja näkymätön oletkaan 😬

Tulee mieleen joku keski-ikäinen, mt-ongelmista kärsivä täti, jonka tukka tärisee valittaessaan.

Vierailija
15/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samaistunut mielensäpahoittajaan.

Vierailija
16/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kansasta on kyllä sellasella tasolla ulkoisesti etten voi uskoa heidän kauheasti huomauttelevan. Joissain nuorissa olen huomannut outoa, lähes narsistimaista röyhkeyttä ja itsevarmuutta. Ehkä kukaan ei ole vielä näyttänyt heille miten vakavia seurauksia pienestäkin agressiosta voi olla.

Vierailija
17/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäiisn, että some on syyllinne. Ensin se alkoi siellä ja on pikku hiljaa siirtynyt sitten ihan tämmöseks uudeks noemaaliks missä vaan.

Eipä oo itelle tullut mieleenkään tehdä tollasta somessa , eikä livenä. Mut olenkin kasvanut ennen someaikaa. Silloin, kun oli vielä käytöstavat.

Vierailija
18/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaisissa tilanteissa yleensä hajusta kärsivä vaihda itse paikkaa.

Vierailija
19/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vain vaikuttaa omaan ajatteluun. Voit myös opetella ajattelemaan, että kaikki vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Tsemppiä!

Vierailija
20/36 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kusipäitä. Ikävä kyllä.

En yhtään ihmettele, miksi kouluissa kiusataan.

Kotoa se kaikki lähtee.

Katso nyt tätäkin palstaa esim.