Kuinka kehitätte itseänne päivittäisessä elämässänne?
Miehille usein sanotaan, että pitäisi kehittää itseään, mutta mielestäni se on turhan pitkä projekti .
Miten te naiset kehitätte itseänne?
Kommentit (25)
Opiskelen yliopistossa niin se nyt aika kehittävää on, vapaa-ajalla opiskelen itsenäisesti saksaa ja espanjaa, käyn salilla ja treenaan ruoanlaittoa. Samaan aikaan pyrin olemaan empaattisempi.
Ja mulla on mies niin hänen takiaan en tätä tee. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ikävämpää on jumittaa koko elämä samassa tilanteessa. Jos ylipäätää haluat jotain kivaa saavuttaa elämässä yleensä se vaatii jonkinmoista itsensä kehittämistä.
Tai sitä että vanhempasi ovat verkostoituneet riittävästi. Itse voit olla millainen tahansa.
Ei se vanhempien verkostoituminen mitään auta esim. oman parisuhteen toiminnassa. Kyllä siinä pitää olla hyvät parisuhdetaidot ja kyky itsereflektioon jos haluaa toimivan suhteen.
Puhuinko parisuhteesta?
Itsensä kehittäminen ei ole pelkästään mikään urakehitys juttu. Ei ihminen voi jättää kaikkea vanhempiensa varaan.
Ei. Puhuinko silti parisuhteesta?
Voisit kehittää itseäsi lopettamalla jankkaamisen.
ohis
Käsittelen traumani, opettelen, miten eletään.
Luen(tai muuten opiskelen), urheilen, matkustan, taiteilen, liikun luonnossa ja kokkaan, onko tarvetta avata jotain kohtaa syvällisemmin?
Tyhjiöpumpulla kehitän tuntikausia päivässä. Mitä sitä työtön muutakaan? Olen tarkemmin pitkäaikaistyötön.