Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kehitätte itseänne päivittäisessä elämässänne?

Vierailija
23.03.2023 |

Miehille usein sanotaan, että pitäisi kehittää itseään, mutta mielestäni se on turhan pitkä projekti .
Miten te naiset kehitätte itseänne?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiöpumpulla kehitän tuntikausia päivässä. Mitä sitä työtön muutakaan? Olen tarkemmin pitkäaikaistyötön.

Vierailija
22/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa niin se nyt aika kehittävää on, vapaa-ajalla opiskelen itsenäisesti saksaa ja espanjaa, käyn salilla ja treenaan ruoanlaittoa. Samaan aikaan pyrin olemaan empaattisempi.

Ja mulla on mies niin hänen takiaan en tätä tee. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ikävämpää on jumittaa koko elämä samassa tilanteessa. Jos ylipäätää haluat jotain kivaa saavuttaa elämässä yleensä se vaatii jonkinmoista itsensä kehittämistä.

Tai sitä että vanhempasi ovat verkostoituneet riittävästi. Itse voit olla millainen tahansa.

Ei se vanhempien verkostoituminen mitään auta esim. oman parisuhteen toiminnassa. Kyllä siinä pitää olla hyvät parisuhdetaidot ja kyky itsereflektioon jos haluaa toimivan suhteen.

Puhuinko parisuhteesta?

Itsensä kehittäminen ei ole pelkästään mikään urakehitys juttu. Ei ihminen voi jättää kaikkea vanhempiensa varaan.

Ei. Puhuinko silti parisuhteesta?

Voisit kehittää itseäsi lopettamalla jankkaamisen. 

ohis

Vierailija
24/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen traumani, opettelen, miten eletään.

Vierailija
25/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen(tai muuten opiskelen), urheilen, matkustan, taiteilen, liikun luonnossa ja kokkaan, onko tarvetta avata jotain kohtaa syvällisemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä