Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen,

Vierailija
21.02.2023 |

Miten suhtaudut, kun huomaat että kollega tuijottaa, tulee liian lähelle iholle, hengittää niskaan, törmää käytävillä. Eli ihastumisen merkit. Itse et kuitekin ole kiinnostunut ko tyypistä. Ärsyttääkö? Annatko olla ja nautit miesten huomiosta? Yritätkö jotenkin estää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tykkän saada huomiota

Vierailija
2/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole kiinnostunut, niin minulle on aika sama olenko varattu vai en. Otan etäisyyttä ja käyttäydyn kohteliaan viileästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielistä joutua työpaikalla jonkun ahdistelemaksi.

Vierailija
4/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työskentele ihmisten kanssa, jotka käyttäytyisivät tuolla tavalla ihastuneena.

Vierailija
5/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen esimiehelle valituksen välittömästi. Jo katseesta. Häirintää.

Vierailija
6/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meinasin tehdä tänne keskustelun miten ahdistaa kun eräs miespuolinen kollega on tunkenut iholle syyskuusta asti. Pyrin välttämään kaksin jäämistä, en ota katsekontaktia, en aloita itse keskusteluja, olen sanonut että mulla on mies, mutta mikään ei auta. Vikittelee jopa muiden kuullen.

Viimeinen toivoni on, että luovuttaa kun raskausvatsani alkaa pikkuhiljaa näkyä. Tai no, ehkä hän unohtaa minut kun jään kesällä äitiyslomalle.

Vierailija
7/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän suoran, tiedät kyllä minne. Sitä ennen videoin läähätyksesi niskaani puhelimella julkisella paikalla ja teen rikosilmoituksen sekä annan ilmi työnjohdon joka instanssille. Joten, painuisitko helvetin kuuseen edes yrittämästä niljake!

Vierailija
8/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri meinasin tehdä tänne keskustelun miten ahdistaa kun eräs miespuolinen kollega on tunkenut iholle syyskuusta asti. Pyrin välttämään kaksin jäämistä, en ota katsekontaktia, en aloita itse keskusteluja, olen sanonut että mulla on mies, mutta mikään ei auta. Vikittelee jopa muiden kuullen.

Viimeinen toivoni on, että luovuttaa kun raskausvatsani alkaa pikkuhiljaa näkyä. Tai no, ehkä hän unohtaa minut kun jään kesällä äitiyslomalle.

Miksi et sano jo nyt, et ihanaa kun me saadaan vauva ja sivelet vatsaasi!😂 pääset eroon heti!

Vierailija
9/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sedältä, onks sulla andropaussi kun noin läähätät? Kuumat aallot vissiin hikoiluttaa?

Vierailija
10/12 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa

Vierailija
11/12 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin. Vonkaaminen loppui kuin seinään.

Vierailija
12/12 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssi häirintään. En ole esine enkä objekti.

Ilmoitan työnjohdolle. Meillä työpaikalla tämä on itsestään selvää. 

Itse en ole "varattu", minua ei kukaan voi varata eikä omistaa.  Olen sinkku ja aion pysyä, mutta se ei tietenkään oikeuta rajojeni ylitykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi