Huoltomies säästää puhelinlaskuissa
ja hoitaa asiat rämpyttämällä ovikelloa aamulla. Aamulla ihmiset:
-nukkuu
-vaihtaa vaatteita
-käy suihkussa
-istuu pöntöllä
-hämmentää puuroa
-ovat kiireessä lähdössä jonnekin
Että puhelin on jo keksitty. Ai juu mutta kun on helpompaa kasvokkain hoitaa (ja onhan se hupaisaa, kun ihmiset tulee pyyhe päällä avaamaan).
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla huoltomiehillä ei jokaisen ihmisen numeroa eikä aikaa soitella kuin ovikelloa .Jos vielä saa avaimella tulla sisään jos on sovittu ovikellon soitto on paikallaan .
No ei tietenkään saa tulla yleisavaimella aamiaispöytään tai suihkusta hakemaan ilman ilmoitusta, se nyt vielä puuttuisi! Asukkaiden yhteystiedot on. Jos asiakas on ottanut yhteyttä huoltsikkamiehen puhelimeen, niin on varsin helppoa soittaa takaisin.
Minusta toisen ovikelloa voi soittaa aamulla aikaisin, jos on etukäteen ilmoittanut tai jos kyseessä kiireellinen asia, jota vaikea hoitaa muuten, tyyliin vesivahinko. En ainakaan itse kyllä lähtisi soiton sijasta rämpyttämään ovikelloa vain siksi etten viitsi soittaa. Jokainen ymmärtää tai pitäisi ainakin, että aamulla ei ole kiva juosta avaamaan alasti/ vessasta/ kun bussi lähtee.
Outoa touhua. Lieneekö provo?
Meillä yksityinen huoltoyhtiö tulee sovitusti, ei yht`äkkiä. Laatu maksaa.
Vikailmoituksen yhteydessä yleensä kysytään, että saako tulla yleisavaimella vai haluaako asiakas, että hänelle soitetaan ensin ja sovitaan käyntiajankohtaa. Jos asukas antaa luvan tulla ylkkärillä, niin sitten asunnossa käydään virka-aikana.
Huoltoyhtiöissä tulisi aikamoinen ruuhka jos päätettäisiin, että aamuisin ei tehdä kohdekäyntejä sen takia, kun jollakin asukkaalla saattaa olla aamutoimet kesken. Eikö se kuitenkin ole ihan hyvä, että vika hoidetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vikailmoituksen yhteydessä yleensä kysytään, että saako tulla yleisavaimella vai haluaako asiakas, että hänelle soitetaan ensin ja sovitaan käyntiajankohtaa. Jos asukas antaa luvan tulla ylkkärillä, niin sitten asunnossa käydään virka-aikana.
Huoltoyhtiöissä tulisi aikamoinen ruuhka jos päätettäisiin, että aamuisin ei tehdä kohdekäyntejä sen takia, kun jollakin asukkaalla saattaa olla aamutoimet kesken. Eikö se kuitenkin ole ihan hyvä, että vika hoidetaan?
Mikä ihmeen vika?
Ihan turha soitella, kun uuvatit eivät uskalla vastata oudosta numerosta tulevaan puheluun.
Vierailija kirjoitti:
Outoa touhua. Lieneekö provo?
Meillä yksityinen huoltoyhtiö tulee sovitusti, ei yht`äkkiä. Laatu maksaa.
Meillä taas yksityinen huoltoyhtiö tulee isännöitsijän pyynnöstä silloin kun pääsee ja hallituksen puheenjohtaja päästää yleisavaimella sisään. Mitään ei ilmoiteta koskaan kellekään, lupia ei kysellä, eikä kerrota jälkeenpäin kuka on käynyt ja miksi. Sitten haukutaan selän takana kun menet pitämään puhuttelun että tällainen toiminta on TÄYSIN lainvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa touhua. Lieneekö provo?
Meillä yksityinen huoltoyhtiö tulee sovitusti, ei yht`äkkiä. Laatu maksaa.
Meillä taas yksityinen huoltoyhtiö tulee isännöitsijän pyynnöstä silloin kun pääsee ja hallituksen puheenjohtaja päästää yleisavaimella sisään. Mitään ei ilmoiteta koskaan kellekään, lupia ei kysellä, eikä kerrota jälkeenpäin kuka on käynyt ja miksi. Sitten haukutaan selän takana kun menet pitämään puhuttelun että tällainen toiminta on TÄYSIN lainvastaista.
Äänestäkää hallitus pihalle ja uusi kelvollinen tilanne. Sitten vaan isännöitsijä ja huoltoyhtiö myös vaihtoon. Ei täällä valittaminen edistä asiaanne.
Uudet ihmiset, uudet pelisäännöt!
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha soitella, kun uuvatit eivät uskalla vastata oudosta numerosta tulevaan puheluun.
Ihan tekstari "ok" riittäisi. Mutta kun tämä meidän huoltofirma on niin ihmisläheinen eikä käytä kylmää teknistä välinettä kommumikointiin, vaan se ok pitää sanoa ovella, jonne asukas voi juosta sitten vaikka pyyhe ympärillä. Onko tyhmyyttä vai tahallista kiusaa?
Seison oven takana, en soita ovikelloa vaan rimpautan puhelimella, selitän asiani siellä käytävässä ja odottelen, että avaavat oven. Naapuritkin ilahtuvat kuullessaan, että menen avaamaan tukossa olevan viemärin.
Onko huoltomiehillä vuokralaisten puh numeroita edes?
Vierailija kirjoitti:
Seison oven takana, en soita ovikelloa vaan rimpautan puhelimella, selitän asiani siellä käytävässä ja odottelen, että avaavat oven. Naapuritkin ilahtuvat kuullessaan, että menen avaamaan tukossa olevan viemärin.
JA MINULLA ON AINA TYÖNANTAJAN TYÖHN KULUVA MAKSAVA PUHELIN KUIN TYÖ-NUMERO.Saan sitä pitää sitä vain työ vuorollani.
Aloituksessa ei mainittu, että olisi tultu omilla avaimilla asuntoon. Puhuttiin ovikellon soittamisesta. Huoltomiehen työaika alkaa aamulla ja aamulla alkavat myös työt. Aamulla kuuluu nousta ylös ja illalla laitetaan ajoissa nukkumaan. Tässä ei ole mitään kitisemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa touhua. Lieneekö provo?
Meillä yksityinen huoltoyhtiö tulee sovitusti, ei yht`äkkiä. Laatu maksaa.
Meillä taas yksityinen huoltoyhtiö tulee isännöitsijän pyynnöstä silloin kun pääsee ja hallituksen puheenjohtaja päästää yleisavaimella sisään. Mitään ei ilmoiteta koskaan kellekään, lupia ei kysellä, eikä kerrota jälkeenpäin kuka on käynyt ja miksi. Sitten haukutaan selän takana kun menet pitämään puhuttelun että tällainen toiminta on TÄYSIN lainvastaista.
Äänestäkää hallitus pihalle ja uusi kelvollinen tilanne. Sitten vaan isännöitsijä ja huoltoyhtiö myös vaihtoon. Ei täällä valittaminen edistä asiaanne.
Uudet ihmiset, uudet pelisäännöt!
Kuka haluaa vapaaehtoisesti taloyhtiön hallitukseen? Kukaan ei halua niihin hommin, kun saa olla asukkaiden kusitolppana 24/7.
Ja toisekseen, mikähän meteli syntyisi ja niin kuin ap. ja moni muu vaatisi hallituksen ja isännöitsijän raastupaan, jos luovuttaisi asukkaiden puhelinnumeroita ja henkilötietoja huoltoyhtiön käyttöön.
Jos asukas haluaa yhteystietonsa huoltoyhtiölle, kyllä se on itse tehtävä, ei sitä tee taloyhtiön hallitus tai isännöitsijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha soitella, kun uuvatit eivät uskalla vastata oudosta numerosta tulevaan puheluun.
Ihan tekstari "ok" riittäisi. Mutta kun tämä meidän huoltofirma on niin ihmisläheinen eikä käytä kylmää teknistä välinettä kommumikointiin, vaan se ok pitää sanoa ovella, jonne asukas voi juosta sitten vaikka pyyhe ympärillä. Onko tyhmyyttä vai tahallista kiusaa?
Oletko antanut henkilötietosi ja puhelinnumerosi jonkun kiinteistöyhtiön käyttöön?
Ei niitä taloyhtiö, hallitus tai isännöitsijä voi luovuttaa. Sinunkin ääni muuttuisi kellossa ja olisit haastamassa oikeuteen, jos isännöitsijä olisi luovuttanut henkilötietosi talon ulkopuoliselle esim. kiinteistöyhtiölle, postinjakajalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa touhua. Lieneekö provo?
Meillä yksityinen huoltoyhtiö tulee sovitusti, ei yht`äkkiä. Laatu maksaa.
Meillä taas yksityinen huoltoyhtiö tulee isännöitsijän pyynnöstä silloin kun pääsee ja hallituksen puheenjohtaja päästää yleisavaimella sisään. Mitään ei ilmoiteta koskaan kellekään, lupia ei kysellä, eikä kerrota jälkeenpäin kuka on käynyt ja miksi. Sitten haukutaan selän takana kun menet pitämään puhuttelun että tällainen toiminta on TÄYSIN lainvastaista.
Äänestäkää hallitus pihalle ja uusi kelvollinen tilanne. Sitten vaan isännöitsijä ja huoltoyhtiö myös vaihtoon. Ei täällä valittaminen edistä asiaanne.
Uudet ihmiset, uudet pelisäännöt!
Kuka haluaa vapaaehtoisesti taloyhtiön hallitukseen? Kukaan ei halua niihin hommin, kun saa olla asukkaiden kusitolppana 24/7.
Ja toisekseen, mikähän meteli syntyisi ja niin kuin ap. ja moni muu vaatisi hallituksen ja isännöitsijän raastupaan, jos luovuttaisi asukkaiden puhelinnumeroita ja henkilötietoja huoltoyhtiön käyttöön.
Jos asukas haluaa yhteystietonsa huoltoyhtiölle, kyllä se on itse tehtävä, ei sitä tee taloyhtiön hallitus tai isännöitsijä.
Näissä kaikissa huoneistoissa ei ole edes asukkaan nimeä postiluukussa, tai alakerran nimitaululla.
Kuulemma "ei tartte." "Ja mä kiällän!"
Kaikilla huoltomiehillä ei jokaisen ihmisen numeroa eikä aikaa soitella kuin ovikelloa .Jos vielä saa avaimella tulla sisään jos on sovittu ovikellon soitto on paikallaan .