Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut keski-ikäinen... Harkitsen meneväni lauantaina J. Karjalaisen keikalle

Vierailija
23.03.2023 |

Tänään aamulla alkoi jostain kumman mielen syvyyksistä soimaan J. Karjalaisen Ankkurinappi. Loppui melko pian, mutta tuli sitten mieleen, etten ole ikinä J. Karjalaisen keikalla käynyt. Sitten mietin, että mahtaako edes keikkailla enää. Kävin sitten etsimässä netistä J. Karjalaisen keikat. Ja eiköhän ole melko lähimailla (Naantalissa) lauantaina J. Karjalaisen keikka.

Harkitsen, että pitäiskö ehkä mennä katsomaan. Ihan lapsuusajan nostalgian takia. Monet vanhemmat biisit kuitenkin tuttuja. Käyttäisikö nyt tämän omituisen sattuman hyväksi. Ja sitten ajattelin, että minusta on tullut keski-ikäinen...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset käyvät ennemminkin Haloo Helsingin keikoilla..

Vierailija
2/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva!

Mutta jos olet syntynyt 60-luvulla, olet ollut keski-ikäinen jo parikymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Karjalaisella hyviä biisejä , kannattaa mennä . Keihäänkärki , verinen mies marjaniemestä jne.

Vierailija
4/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊

Vierailija
5/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan tätä (suht uutta) Karjalaisen biisiä!

Unien näkijä, näkyjen näkijä. 🧡

Vierailija
6/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä bändi taustalla nykyään!

Vierailija
7/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ihan paras on "Sirkka Lautamies". Ja tottakai vanhat hititkin uppoaa aina.

Vierailija
8/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, menisin itsekin, jos olisi keikka lähistöllä. J. Karjalainen on tosi symppiksen oloinen tyyppi muutenkin, sen lisäksi että ne biisit on ajattomia 😌

Vierailija
9/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä olen nähnyt sen keikoilla tosi paljon nuortakin porukkaa.

Vierailija
10/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikalla nähdään!

Vierailija
11/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kaupunkilaista. 

Vierailija
12/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin alkaneen dementoitumiseni.

Katselin yksi päivä nettitelkkarista jotain heinähattujen ohjelmaa, nimi kateissa, mutta siinä oli mukana Haaviston slummien mijonääri ja tämä baskeripäinen vielä enemmän dementoitunut entinen kansanedustaja, nimi myös kateissa ja kauhukseni huomasin, että pidin ohjelmasta.

Olen hommannut jo itselleni neljä metriä hamppuköyttä jos joskus huomaan katselevani esim. Putousta.

Siitä ei sitten enää ole pitkä matkaa muiden autettavaksi.

Vierailija
13/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen 20-vuotias esikoinen kavereineen kävi juuri viime viikonloppuna J. Karjalaisen keikalla Pakkahuoneella. Oli ollut oikein hyvä, mutta Ankkurinappia ei ollut tainnut esittää. Tai sitten se puuttumaan jäänyt oli Doris, en muista.

Vierailija
14/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaisestahan tykkää ihan kaikenikäiset. Miettikää Suomea ilman J. Karjalaista, ei muuten pysty edes miettimään!

Vierailija
15/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä, niin kauan kuin hän vielä keikkailee. Itse kävin hänen keikoillaan kun olin parikymppinen. Tänä vuonna täytän 50 v.

Vierailija
16/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J Karjalaista tullut kuunneltua vuosikausia, kunnes vaimoni alkoi imitoimaan hänen laulutapaansa.

Kirjoittamalla vaikeaa kuvailla tilannetta, mutta nyt aina kun kuulen esim. Ankkuriiiiinaaapppii, sillä narisevalla äänenkäytöllä, alkaa itseänikin naurattamaan koko biisi ja ennen niin rakkaat kappaleet kuulostavat omiinkin korviini uskomattomana omalaatuisilta.

Vierailija
17/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J Karjalaista tullut kuunneltua vuosikausia, kunnes vaimoni alkoi imitoimaan hänen laulutapaansa.

Kirjoittamalla vaikeaa kuvailla tilannetta, mutta nyt aina kun kuulen esim. Ankkuriiiiinaaapppii, sillä narisevalla äänenkäytöllä, alkaa itseänikin naurattamaan koko biisi ja ennen niin rakkaat kappaleet kuulostavat omiinkin korviini uskomattomana omalaatuisilta.

Se narinahan on just osa J. Karjalaisen omintakeista tyyliä. Minuakin se alkuun tökki silloin 80-luvulla, mutta nykyään tuo aina hymyn huulille. On se joka tapauksessa parempi kuin Tuomari Nurmion ääntely. :)

Vierailija
18/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä jos tykkäät. Itse tosin miellän Karjalaisen hieman vanhemman väen musiikiksi.

Vierailija
19/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä jos tykkäät. Itse tosin miellän Karjalaisen hieman vanhemman väen musiikiksi.

Reality check. J Karjalainen on suosittu kaikissa ikäluokissa, koska on loistava.

Vierailija
20/22 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuulee luonnossa ilmaiseksi

https://www.lintujen-äänet.net/sinisorsa/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi