Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eini on hyvä esimerkki siitä, että kuusikymppinenkin voi olla vielä kuuma

Vierailija
23.03.2023 |

Olisinpa itsekin parinkymmenen vuoden päästä yhtä hot. 😎

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Einin-62-megakuuma-tyyli-vetaa-sanattomak…

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä toi oo " kuuma" kun vaan keikoilla. Sillä saa äijät yleisöön. Veikkaan että kotona on ihan normi 60 vuotias mummo verkkareissa.

Vierailija
22/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilynyt ja energinen oman ikäluokkansa edustaja, joka on viitsinyt nähdä vaivaa kuntonsa ja ulkonäkönsä eteen. Jaksaa yhä olla innostunut työstään, uusiutua siinä, eikä uikuta julkisesti häntä arvostelevien ihmisten ilkeyksistä. Nuoremmat naiset eivät kestä samalla tavalla henkistä painetta ja joka kertoo karua tarinaansa siitä, ettei pelkällä ulkonäöllä ja iällä vielä  rakenneta pitkää työuraa. On harmi, miten vähän ihmisillä on kykyä osata arvostaa jonkun pärjäämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on kuuma vielä nyt 85 vuotiaana.

Hyvät geenit.

Vierailija
24/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa lehdessä on kuva Martinasta, kyllä hänkin on kuuskymppiseksi aika kuuma.

Vierailija
25/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa lehdessä on kuva Martinasta, kyllä hänkin on kuuskymppiseksi aika kuuma.

Martinahan on alle viisikymmentä.

Vierailija
26/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini ei ole Seiskan arvion mukaan kuuma, vaan megakuuma. Rita Manninen on pelkästään kuuma.

Vierailija
27/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettu, hyvännäköinen nainen, pesee monet nuoremmat mennen tullen. Lauluääni ei vaan ole mikään erityinen, enkä muutenkaan kuuntele tuollaista musiikkia itse.

Vierailija
28/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Einiä katsoessa näkee,et evoluutio tekee tehtäväänsä! On ihan ikäisensä näköinen meikattunakin. Mutta ihan ok nainen.

Vierailija
29/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinahan on alle viisikymmentä.

Hä, Seiskan kuva ei ole oikein mairitteleva.

Vierailija
30/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini ja Madonna melkein saman ikäiset. Eini voittaa 6-0.

Tosin nykyään melkein kuka vaan näyttää paremmalta kuin Madonna. Jopa minun mummoni. Ja hän kuoli jo 20 vuotta sitten.

Vierailija
31/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän kurttuinen kaula 62-vuotiaaksi.

Vierailija
32/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaille pitäisi tehdä jotain. Ikenet ovat vetäytyneet.

Ikenet ei edes näy. Miten olet nähnyt ne? Minusta hänen hampaat sopii tuollaisenaan hänelle, sellainen laminaattikaari on ihan feikki nuoremmillakin.

Vierailija
33/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitänyt kropastaan huolta muttei ole mikään seksikäs. On kuitenkin paremman näköinen kuin nuorena.

Vierailija
34/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eini ei ole Seiskan arvion mukaan kuuma, vaan megakuuma. Rita Manninen on pelkästään kuuma.

Kuten sanottu, ei kaikki nuoremmatkaan ole kuumia.

Vierailija
35/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuusikymppisen pitäisi olla kuuma? Ei 60-vuotias mieskään ole koskaan kuuma. Kuumuus on nuorille, vanhemmissa voi olla tyyliä, karismaa tms silmää miellyttäviä asioita.

Vierailija
36/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on kyllä kauhea. Varmasti luonnossa tosi rupsahtanut.

Vierailija
37/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kuvien perusteella ihan hot, mutta kuvat voi valehdella. Livenä en oo nähny. Mutta joo, kuvien perusteella tuikkaisin ihan mielelläni.

M49

Vierailija
38/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuusikymppinen mies on kuuma?

Vierailija
39/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa näyttämään ikääntyneeltä Brigitte Bardotilta.

Vierailija
40/87 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 58 mutta ilmeisen "kuuma", koska 54-vuotias mieheni luuli mun pitävän häntä liian vanhana ja hänen 40-vuotias kaverinsa tarjosi avuliaasti sijaistusta mieheni ollessa matkoilla :D

Ei ole pakko olla kuuma. Jotkut vain ovat haluttavia, eikä se ole iästä tai ulkonäöstäkään kiinni. Se on se libido, äly, persoona ja elämä, jota joissain on enemmän ja toisissa vähemmän ja joka hehkuu.

En meikkaa, en erityisemmin osaa pukeutua jne, olen omasta mielestäni hyvinkin näkymätön. Siltikin mieheni oli huomannut minut ajat sitten lähikaupassa ja miettinyt, etten tietenkään voi olla vapaa kun olen näin hyvännäköinen ja häntä paljon nuorempi. Sitten törmättiin kummallekin hyvin epätodennäköisessä harrastuksessa, jossa hän muilta ihmisiltä onki selville, että elän yksin. Sitten alkoi jahti ja piiritys. Pidin häntä aluksi hulluna.

Elämää ei voi keksiä. Se pitää elää.