Eini on hyvä esimerkki siitä, että kuusikymppinenkin voi olla vielä kuuma
Olisinpa itsekin parinkymmenen vuoden päästä yhtä hot. 😎
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Einin-62-megakuuma-tyyli-vetaa-sanattomak…
Kommentit (87)
Hyvin säilynyt ja energinen oman ikäluokkansa edustaja, joka on viitsinyt nähdä vaivaa kuntonsa ja ulkonäkönsä eteen. Jaksaa yhä olla innostunut työstään, uusiutua siinä, eikä uikuta julkisesti häntä arvostelevien ihmisten ilkeyksistä. Nuoremmat naiset eivät kestä samalla tavalla henkistä painetta ja joka kertoo karua tarinaansa siitä, ettei pelkällä ulkonäöllä ja iällä vielä rakenneta pitkää työuraa. On harmi, miten vähän ihmisillä on kykyä osata arvostaa jonkun pärjäämistä.
Mun äiti on kuuma vielä nyt 85 vuotiaana.
Hyvät geenit.
Samassa lehdessä on kuva Martinasta, kyllä hänkin on kuuskymppiseksi aika kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Samassa lehdessä on kuva Martinasta, kyllä hänkin on kuuskymppiseksi aika kuuma.
Martinahan on alle viisikymmentä.
Eini ei ole Seiskan arvion mukaan kuuma, vaan megakuuma. Rita Manninen on pelkästään kuuma.
Hoidettu, hyvännäköinen nainen, pesee monet nuoremmat mennen tullen. Lauluääni ei vaan ole mikään erityinen, enkä muutenkaan kuuntele tuollaista musiikkia itse.
Kyllähän Einiä katsoessa näkee,et evoluutio tekee tehtäväänsä! On ihan ikäisensä näköinen meikattunakin. Mutta ihan ok nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinahan on alle viisikymmentä.
Hä, Seiskan kuva ei ole oikein mairitteleva.
Eini ja Madonna melkein saman ikäiset. Eini voittaa 6-0.
Tosin nykyään melkein kuka vaan näyttää paremmalta kuin Madonna. Jopa minun mummoni. Ja hän kuoli jo 20 vuotta sitten.
Yllättävän kurttuinen kaula 62-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hampaille pitäisi tehdä jotain. Ikenet ovat vetäytyneet.
Ikenet ei edes näy. Miten olet nähnyt ne? Minusta hänen hampaat sopii tuollaisenaan hänelle, sellainen laminaattikaari on ihan feikki nuoremmillakin.
On pitänyt kropastaan huolta muttei ole mikään seksikäs. On kuitenkin paremman näköinen kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Eini ei ole Seiskan arvion mukaan kuuma, vaan megakuuma. Rita Manninen on pelkästään kuuma.
Kuten sanottu, ei kaikki nuoremmatkaan ole kuumia.
Miksi kuusikymppisen pitäisi olla kuuma? Ei 60-vuotias mieskään ole koskaan kuuma. Kuumuus on nuorille, vanhemmissa voi olla tyyliä, karismaa tms silmää miellyttäviä asioita.
Naama on kyllä kauhea. Varmasti luonnossa tosi rupsahtanut.
On se kuvien perusteella ihan hot, mutta kuvat voi valehdella. Livenä en oo nähny. Mutta joo, kuvien perusteella tuikkaisin ihan mielelläni.
M49
Kuka kuusikymppinen mies on kuuma?
Alkaa näyttämään ikääntyneeltä Brigitte Bardotilta.
Olen vasta 58 mutta ilmeisen "kuuma", koska 54-vuotias mieheni luuli mun pitävän häntä liian vanhana ja hänen 40-vuotias kaverinsa tarjosi avuliaasti sijaistusta mieheni ollessa matkoilla :D
Ei ole pakko olla kuuma. Jotkut vain ovat haluttavia, eikä se ole iästä tai ulkonäöstäkään kiinni. Se on se libido, äly, persoona ja elämä, jota joissain on enemmän ja toisissa vähemmän ja joka hehkuu.
En meikkaa, en erityisemmin osaa pukeutua jne, olen omasta mielestäni hyvinkin näkymätön. Siltikin mieheni oli huomannut minut ajat sitten lähikaupassa ja miettinyt, etten tietenkään voi olla vapaa kun olen näin hyvännäköinen ja häntä paljon nuorempi. Sitten törmättiin kummallekin hyvin epätodennäköisessä harrastuksessa, jossa hän muilta ihmisiltä onki selville, että elän yksin. Sitten alkoi jahti ja piiritys. Pidin häntä aluksi hulluna.
Elämää ei voi keksiä. Se pitää elää.
No eipä toi oo " kuuma" kun vaan keikoilla. Sillä saa äijät yleisöön. Veikkaan että kotona on ihan normi 60 vuotias mummo verkkareissa.