Yökylässä Maria Veitola: Andy McCoy
"Veitola huomauttaa takaisin, ettei hän odottanut McCoyn haukkuvan häntä tuntikausia ja uhkaavan sitten väkivallalla.
Toi on vaan läppää. Älä ota sitä vakavissaan. Älä todellakaan, McCoy vastaa."
Lähde: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009469967.html
Miksi halusi p**liukon luo kylään, kun heillä ei ole erityisen hyvät välit edes?
Kommentit (776)
Aika jolloin eli nuoruutta oli erilainen ja ura altisti päihteille. Positiivista on kuinka hän varoittelee nuoria huumeista ja on sitä mieltä, ettei hyväksy perheväkivaltaa ja kovat viinat pitäisi kieltää. Olkoonkin, että hän on elänyt toisin. Varmaan osan asioista eläisi eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Andyn huumoriarvo alkaa käydä vähiin.. taiteellinen lahjakkuushan on jäänyt jo vuosia sitten tuon sekoilun alle. Kohta tulee noutaja, ei kroppa loputtomiin kestä tuota. Sitten lehdet kirjoittelee ja muistellaan.
Silti on lahjakas ja kova veto mitä urallaan teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen pitää olla naisen, että ottaa tuollaisen miehen (sokeri)isäkseen?
Nyt kohdistat kettuilusi väärään kohteeseen.
Kysyminen ei ole kettuilua. Varsinkaan kun se perustuu tosiasioihin.
Höpö höpö. SugarDaddy odottaa saavansa kyllä jotain vastineeksi, mistä tässä suhteessa tuskin on kyse. Outo tarve päästä haukkumaan ihmistä jota et tunne yhtään.
Outo tarve pillastua asiasta, joka ei kosketa sinua millään tavalla. Sokeri-isät eivät muuten läheskään aina halua seksiä vastineeksi. On niitäkin, joille riittää ihan vain nuoren kauniin naisen huomio. Ja mistäs me tiedämme, onko näillä kahdella seksiä vai ei? En minä ainakaan voi sanoa sen osalta juuta enkä jaata, kun en kumpaakaan ole ikinä tavannut. Tuskin olet sinäkään.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä veikkaatte miksi Veitola on tuonne mennyt yökyläilemään? Draamaa oli taatusti tulossa ja katsojaluvut pilvissä. En todellakaan aio katsoa tuota.
No tuskin se nyt sentään odotti että isäntä meinaa vetää turpaan ja alkaa uhkailemaan.
Näyttää oikein hakevan hämmennystä ja negatiivistä julkisuutta henkilöille joiden luona vierailee. Minun on kiusallista katsoa miten ihmiset kiemurtelevat kiusallisten ja henkilökohtaisten kysymysten ja kameran edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andyn huumoriarvo alkaa käydä vähiin.. taiteellinen lahjakkuushan on jäänyt jo vuosia sitten tuon sekoilun alle. Kohta tulee noutaja, ei kroppa loputtomiin kestä tuota. Sitten lehdet kirjoittelee ja muistellaan.
Silti on lahjakas ja kova veto mitä urallaan teki.
Onko joku väittänyt, ettei olisi lahjakas? No eipä ole.
Siis oletko AP sitä mieltä että tämäkin oli Veitolan vika???? "Mitäs meni kylään."
Miksi huonosti kohdeltuja naisia aina syytetään kaikesta, eiköhän se munapää ollut tässä herra McCoy itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä veikkaatte miksi Veitola on tuonne mennyt yökyläilemään? Draamaa oli taatusti tulossa ja katsojaluvut pilvissä. En todellakaan aio katsoa tuota.
No tuskin se nyt sentään odotti että isäntä meinaa vetää turpaan ja alkaa uhkailemaan.
Näyttää oikein hakevan hämmennystä ja negatiivistä julkisuutta henkilöille joiden luona vierailee. Minun on kiusallista katsoa miten ihmiset kiemurtelevat kiusallisten ja henkilökohtaisten kysymysten ja kameran edessä.
Aloittaa "kohteliaasi" aina "Voidaanko puhua siitä ja siitä yksityisasiastasi". Vastaapa siihen sitten kameroiden edessä, että ei muuten voida vaikuttamatta tylyltä ja suututtamatta katsojia, jotka katsovat ohjelmaa tasan ja vain kuullakseen niitä paljastuksia.
Mun mielestä Veitolaltakin suorastaan tyhmyyttä, että alkaa syyttää Andya tai odottaisi häneltä jotain anteeksipyyntöä. Luuleeko Veitola ihan oikeasti, että Andy tekee tuollaista ilkeyttään tai että Maria olisi verisesti häntä ärsyttänyt.
Siis Andyhan on sairas, alkoholidementoitunut mies. Tuo on sama, kun menisi muistisairaalle alzheimer-potilaalle tivaamaan, että miksi Irmeli kutsuit minua sellaisella nimityksellä 10 min sitten?
Ja sitten Veitola vielä yritti esittää loukattua, että häntä on nyt katoinki kohdeltu ja vaatii anteeksipyyntöä. Ei sairaalta ihmiseltä voi sellaista odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkee kiusaaja tuo Veitola, tekee sen vaan muka viattoman uteliaana toimittajana ihmisten omassa kodissa, jos kyselee ilkeitä sen vois ajaa pois kotoa jos ei tykkää.
Mikä kiusaaja muka. Itsepähän ottavat kylään! Ei voi tulla yllätyksenä minkälainen ohjelmaformaatti on kyseessä. Ja kumma kun joillakin menee vierailut loistavasti, uusia ystävyyksiä syntyy yms. Ei ole ohjelman eikä Marian vika tämä nyt!
Tyypillinen alkoholi- ja päihde dementikko. Olen tuntenut tuollaisia!
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko AP sitä mieltä että tämäkin oli Veitolan vika???? "Mitäs meni kylään."
Miksi huonosti kohdeltuja naisia aina syytetään kaikesta, eiköhän se munapää ollut tässä herra McCoy itse!
No kyllä se oli Veitolan ja vain ja ainoastaan Veitolan valinta tehdä tämä jakso. Tuntee Andyn ja tietää, millainen on. Turha yrittää leipoa Veitolasta tässä uhria. Hän provosoi Andya euron kuvat silmissä kiiluen sen kun kerkesi. Ei ole mikään viaton pikkutyttö, joka ei sinisilmäisyyttään tiennyt, mihin lähti.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Katsoin sen yöllä. Veitola itse ärsytti ja provosi Andyä. Lähinnä koko ohjelma oli golddigger, lompakkoloisesta Sofia mikä liestä.
Miksi joku golddigger Andyn perässä kulkisi? Sehän on niin PA, että sillä ei ole varaa edes vuokraan.
koska maine.
Ennen se hääräs Markus Pöyhösen ympärillä, sekään viritelmä ei ottanut tuulta siipiensä alle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veitolaltakin suorastaan tyhmyyttä, että alkaa syyttää Andya tai odottaisi häneltä jotain anteeksipyyntöä. Luuleeko Veitola ihan oikeasti, että Andy tekee tuollaista ilkeyttään tai että Maria olisi verisesti häntä ärsyttänyt.
Siis Andyhan on sairas, alkoholidementoitunut mies. Tuo on sama, kun menisi muistisairaalle alzheimer-potilaalle tivaamaan, että miksi Irmeli kutsuit minua sellaisella nimityksellä 10 min sitten?
Ja sitten Veitola vielä yritti esittää loukattua, että häntä on nyt katoinki kohdeltu ja vaatii anteeksipyyntöä. Ei sairaalta ihmiseltä voi sellaista odottaa.
Olen vahvasti eri mieltä. Kyllä sairaaltakin voi odottaa anteeksipyyntöä. Sairaus ei ole mikään tekosyy saada kaikkea anteeksi. Varsinkaan itseaiheutettu sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Katsoin sen yöllä. Veitola itse ärsytti ja provosi Andyä. Lähinnä koko ohjelma oli golddigger, lompakkoloisesta Sofia mikä liestä.
Miksi joku golddigger Andyn perässä kulkisi? Sehän on niin PA, että sillä ei ole varaa edes vuokraan.
koska maine.
Ennen se hääräs Markus Pöyhösen ympärillä, sekään viritelmä ei ottanut tuulta siipiensä alle.
Ei, vaan koska julkisuus. Ilman Andya kukaan ei tietäisi yhtään mitään tästä Sofista. Ihan samoin kuin ilman Dannya kukaan ei tietäisi kuka on Helmi Loukasmäki. Kyllä nämä tytöt tietävät mitä tekevät oli ikää sitten 18v tai 40v.
Vierailija kirjoitti:
No kuka sen Veitolan pakotti valitsemaan juuri Andyn ohjelmaansa? Ja kuka oli se, joka pakotti kaivelemaan 20 vuotta vanhan riidan esiin juuri sillä hetkellä kun toinen oli eniten päihteissä?
Andylle ei oikein kukaan koska uskalla sanoa mitään vastaan. Saanut terrorisoida muita mielensä mukaan. Tätä vasten Veitola pysyi aika hyvin kasassa tuossa tilanteessa. Itserakas mulukku koko ukko.
Eiköhän Sofiaa miellytä Andyn kokemus elämästä ja musiikki sekä jokin henkinen yhteys. Tuskin on ylläpidettävä.
Liittymättä Sofiaan niin kun tuli suger daddy ilmiöstä puhe niin kyllä ne naiset huo ria tuppaa olemaan jotka saa rahaa palveluksistaan vanhemmille ukoille. Siitä ei mihinkään pääse. On eri asia olla tukemassa rahallisesti jotain lahjakkuutta tai opiskelua ilman palveluksia miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Sofiaa miellytä Andyn kokemus elämästä ja musiikki sekä jokin henkinen yhteys. Tuskin on ylläpidettävä.
Liittymättä Sofiaan niin kun tuli suger daddy ilmiöstä puhe niin kyllä ne naiset huo ria tuppaa olemaan jotka saa rahaa palveluksistaan vanhemmille ukoille. Siitä ei mihinkään pääse. On eri asia olla tukemassa rahallisesti jotain lahjakkuutta tai opiskelua ilman palveluksia miehelle.
Katsopa ohjelma uudestaan. Erityisesti kohta, jossa aamulla Sofia ja Maria ovat kahdestaan. Kovin paljon selkeämmällä suomen kielellä ei voi sanoa, että "hyödyn tästä isäleikistä rahallisesti".
Mistäs sinä tiedät, mitä Sofia antaa vastineeksi?
P.S. sokeri-isä ei todellakaan ole aina sama asia kuin mies joka ostaa seksiä lahjomalla nuorta naista
P.P.S. en ole sanallakaan haukkunut ketään