Yökylässä Maria Veitola: Andy McCoy
"Veitola huomauttaa takaisin, ettei hän odottanut McCoyn haukkuvan häntä tuntikausia ja uhkaavan sitten väkivallalla.
Toi on vaan läppää. Älä ota sitä vakavissaan. Älä todellakaan, McCoy vastaa."
Lähde: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009469967.html
Miksi halusi p**liukon luo kylään, kun heillä ei ole erityisen hyvät välit edes?
Kommentit (776)
Veitola on tyhmä, jos Andy pyysi anteeksi surkutellen itseään miksi Veitola jatkaa lehtien palstoilla jos antoi anteeksi miehen käytöksen.
Veitola kaivelee ihmisten elämää, Andy tiesi tämän ja pisti luun kurkkuun. Uhkailiko Veitolaa jossakin vaiheessa, sitä en huomannut?
Rissasen ja Uotilan luona Veitola oli törkeä, jauhoi parin ikäerosta kokonaisen tunnin. Ansku B puolisonsa kanssa alkoi melkein panemaan keiitössä ja Veitola kuolasi ihastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks noi on pukeutunu Jack Sparrowksi molemmat?
No, ne on tietekin fänejä ja menossa teatteriin leffaensi-iltaan.
Missä näitä teatteriin meneviä puhaltimia pääsis näkemään? 😁
Ei andy normaalisti puhu tuolla tavoin. Sössötä.
Vetää roolia kuten itse ohjelmassa sanoi.
Olen jutellut andyn kanssa ja aivan hyvin puhui silloin eikä sössöttänyt.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä noita isoja hattuja, joissa pitää olka joku rätti sisällä, että ne pysyy päässä. Sillä duudsonillakin oli sellainen.
Klani on liukas , rätti vetää hikeä ja pitää hatun tiiviisti klanissa.
Vierailija kirjoitti:
Andy on jämähtänyt sinne kasarille ja staramoodi jäänyt päälle. Puhuu kaikista naisista ämminä kun sillon käytettiin bitch-sanaa rockpiireissä ja naiset käyttäytyivät toki hutsumaisesti tuohon aikaan. Eivät omasta halustaan, vaan koska sellaista kulttuuri silloin oli noissa piireissä. Ajat ovat muuttuneet 40 vuodessa aika paljon.
Ok sen nus ta ja ri pu loin ti a !!!
Ja punkulla pestiin hampaat, yök!
Ihana Andy. Oman tiensä kulkija ja persoona isolla P:llä!
Veitolalta voisi kysyä, miksi ilkeillä ja vittuilla ihmisille, jos itse ei kestä samaa?
Kuinka tämä Suomen paskimman koulun eli Laajasalon opiston (sinne "pääsin" sisään vaikka olin kieltäytynyt menemästä edes pääsykokeisiin, "jee") kasvatti ketaa vikistä kun kameraryhmä ja se ihana nuori tyttö Sofia läsnä. Ei Andy riehu, olivaan päissään kuin käki selvästi. Itse sinne tunki. Rasittava Maria.
Jos ihminen joisi vuosikymmeniä ja siihen päälle muutama särkylääke, ei kyllä kauan tepastele. Taitaa Hulkon poika olla syntymähumalassa, tai kaikkien töyssyjen jälkeen vähän hidas ja vesi vanhin voitehista. Osaa toki kielillä puhua jostakin kumman syystä, tuskin kotikylillä opittua.
Veitola inhottavasti muuten kaiveli, oletko jäänyt lääkekoukkuun, ystävällinen hän.
Vierailija kirjoitti:
Ei andy normaalisti puhu tuolla tavoin. Sössötä.
Vetää roolia kuten itse ohjelmassa sanoi.
Olen jutellut andyn kanssa ja aivan hyvin puhui silloin eikä sössöttänyt.
No tasan sössöttää kun on aivan jurrissa. Ja jo ohjelman aikana kameroiden kuvatessa kumosi 8 erilaista juomaa alkaen Sikalan lonkusta. Veitola oli tylsä ohjelmassa, ei sitä ilman Andya olisi viitsinyt edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Seukkaako tuo Hulkko nykyään tuon Zinedin Zidanen vaimikäseoli kanssa? Aika nuoren näköinen...
Ei seukkaa ja toi nainen on kyl ihan jo 4-kymppinen yksinhuoltaja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tämä Suomen paskimman koulun eli Laajasalon opiston (sinne "pääsin" sisään vaikka olin kieltäytynyt menemästä edes pääsykokeisiin, "jee") kasvatti ketaa vikistä kun kameraryhmä ja se ihana nuori tyttö Sofia läsnä. Ei Andy riehu, olivaan päissään kuin käki selvästi. Itse sinne tunki. Rasittava Maria.
Mikä nuori tyttö, keski-ikäinen nainen joka seukkaa parikymmentä vuotta vanhemman ukon kanssa, koska hänellä ei ole ollut koskaan isää.
En tiedä mitä muita mömmöjä Andy vetää, mutta alko ainakin näyttää maistuvan. Koko vierailun ajan oli taiteilialla joku lonkkutölkki kädessä tai pullo punaviiniä. Olen nähnyt tuollaisia ihmisiä. Yöpöydälläkin korkattu juoma, jos sattuu kesken unien janottamaan. Silloin alkoholismi on jo nk. myöhäisvaiheessa. Ei kovin tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen joisi vuosikymmeniä ja siihen päälle muutama särkylääke, ei kyllä kauan tepastele. Taitaa Hulkon poika olla syntymähumalassa, tai kaikkien töyssyjen jälkeen vähän hidas ja vesi vanhin voitehista. Osaa toki kielillä puhua jostakin kumman syystä, tuskin kotikylillä opittua.
Veitola inhottavasti muuten kaiveli, oletko jäänyt lääkekoukkuun, ystävällinen hän.
Näin teki ja nolasi vieraansa seuraavana aamuna tv-kameroiden edessä. Pitäisi nyt tyhmemmänkin tajuta, että eihän Andy aluksi selkeästi edes oikein tiennyt, että mitä sitä on tullut höpistyä. Veitola kiusasi sairasta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nuori tyttö, keski-ikäinen nainen joka seukkaa parikymmentä vuotta vanhemman ukon kanssa, koska hänellä ei ole ollut koskaan isää.
Mikä intiaani, meksikolainen, perulainen tms. on sen Sofian isä, itse siis sanoi, ja pari kertaa ainoastaan nähnyt isänsä. Onko Vaasassa ollut niitä kiertäviä panhuiluinkkareita Etelä-Amerikasta? Onko niitä vielä Suomessa, vai ovatko jo lähteneet täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seukkaako tuo Hulkko nykyään tuon Zinedin Zidanen vaimikäseoli kanssa? Aika nuoren näköinen...
Ei seukkaa ja toi nainen on kyl ihan jo 4-kymppinen yksinhuoltaja äiti.
Hyvin säilynyt, taiteilijasielu, positiivinen ote elämään. Ennen kuin jakson vilkaisin, ajattelin että mikähän. Olin vallan positiivisesti otettu tästä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teki ja nolasi vieraansa seuraavana aamuna tv-kameroiden edessä. Pitäisi nyt tyhmemmänkin tajuta, että eihän Andy aluksi selkeästi edes oikein tiennyt, että mitä sitä on tullut höpistyä. Veitola kiusasi sairasta ihmistä.
Veitola kiusasi sairasta ihmistä, mitkä hänen motiivinsa on koska haluaa nolata ja ilkeillä sairaiden ihmisten kutannuksella. Kuvittelee ehkä olevansa näiden sairaiden yläpuolella. Samaan hengenvetoon hän jeesustelee kuinka suvaitsevainen hän onkaan, vain taivas rajana.
Seuraavaksi hän vierailee perheissä joissa on viisi isiä ja kaksi äitiä, viisi äitiä ja yksi isi vai miten se menikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola kiusasi sairasta ihmistä, mitkä hänen motiivinsa on koska haluaa nolata ja ilkeillä sairaiden ihmisten kutannuksella. Kuvittelee ehkä olevansa näiden sairaiden yläpuolella. Samaan hengenvetoon hän jeesustelee kuinka suvaitsevainen hän onkaan, vain taivas rajana.
Seuraavaksi hän vierailee perheissä joissa on viisi isiä ja kaksi äitiä, viisi äitiä ja yksi isi vai miten se menikään
Miksi moinen hyväksikäyttö sallitaan?
En ymmärrä noita isoja hattuja, joissa pitää olka joku rätti sisällä, että ne pysyy päässä. Sillä duudsonillakin oli sellainen.