Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola: Andy McCoy

Vierailija
22.03.2023 |

"Veitola huomauttaa takaisin, ettei hän odottanut McCoyn haukkuvan häntä tuntikausia ja uhkaavan sitten väkivallalla.

Toi on vaan läppää. Älä ota sitä vakavissaan. Älä todellakaan, McCoy vastaa."

Lähde: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009469967.html

Miksi halusi p**liukon luo kylään, kun heillä ei ole erityisen hyvät välit edes?

Kommentit (776)

Vierailija
201/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ilmeet ja eleet oli jo kylmäävää. Miksi piti tehdä tuo jakso. 

Vierailija
202/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itsekin jonkin sortin taiteilija, niin en kyllä Andya haluaisi välttämättä tavata. Suorastaan pelottavaa mitä sieltä tulee. Sofia taas asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ilmeet ja eleet oli jo kylmäävää. Miksi piti tehdä tuo jakso. 

Hui tosiaan, ja plus että on ryypännyt itsensä ihan kauhean näköiseksi, pelottava ulkokuori, vaikka ei sanoisi tai tekisi mitään!

Vierailija
204/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytetäänkö tuo jakso? Varmaan pitää katsoa.

Ei, mutta voi tilata DVD tai VHS tallenteena Maikkarilta. Itse jo tilasin 

Vierailija
205/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo Andy ilkeä. Aamusta lonkeroa naamaan. Piti löytää kioski mistä löytää röökiä ja juomaa taisi ostaa. Aika pahan näköiseksi mennyt. Tyttö oli hämillään , kun Andy raivosi. Eikö ole muka ennen nähnyt A tuollaisena ? 

Tyttö? On syntynyt v. 1984. Ensi vuonna siis 40v.

Vierailija
206/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kaksi tyyppiä, joita en halua nähdä/kuulla yhdessä enkä erikseen!

Vierailija
207/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä kaksi tyyppiä, joita en halua nähdä/kuulla yhdessä enkä erikseen!

Veit sanat mun näppikseltäni! Molemmat täysin urpåja.

Vierailija
208/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola on pirullinen tökkijä. Muissakin jaksoissa huomannut kuinka moni olis mielellään ajanut sen pois kotoaan nuuskimasta ja kyttäämästä.

Kesken ketjun luvun innostuin kommentoimaan tätä. - Into piukeena kuitenkin katsot Veitolan ohjelmaa? Uteliasta tirkistelijää on sinussakin!

Lietkö katsonut kaikki?

Mä olen uteliaisuuksissani katsonut vain muutamia, nyt tästä uudesta tähän mennessä vain Aake Kallialan jakson ja tämän Andyn meinaan katsoa myös. Aiemmista kausista olen katsonut vain Ristomatti Ratian , Hannele Laurin, Riitta Väisäsen ja Teuvo Hakkaraisen jaksot. Itse ohjelma ei niinkään kiinnosta, mutta se, minkälaisia nämä ihmiset ovat siviilissä.

Katsantokantoja ja näkökulmia on monia. Sinä katsot sillä silmällä, että mitenkä ikävästi se Maria nyt sörkkii muiden elämää?

Vierailija
209/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematta kummankaan puolella niin musiikkimaailmaa 50 vuotta tiiviisti seuranneena kysyisin että mikä se Hanoi Rocksin menestys lopultakaan oli? ,yksi vähän suurempi/ onnistuneempi/menestyneempi levytys(sekin CCR-cover),kuuntelin aikanaan jonkun verran yhtyettä ja joistain kappaleista pidin mutta jos puhutaan maailmanvalloituksesta niin piippuun jäi eikä kyllä ollut Dingleyn kuolema syynä.Tulkoon vielä sanotuksi että en todellakaan kuuntele iskelmää,vielä vähemmän Mylvistä ja kaikkein vähiten Liverpoolin humppaveikkoja.

Vierailija
210/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella miltä Andy haisee. Ei varmaan kovin usein peseydy/pese vatteitaan. Muutenkin kuvottava tyyppi, en ymmärrä ihmisiä ketkä häntä fanittavat. 

Antti sanoi haluavansa viedä Sofian lämpimään paikkaan ( Maria: Tallinnaan )

Tuli vain mielikuva että riisuisko Antti nuo tamiseensa ja pukisi päälleen uikkarit.

Uikkareista en tiedä mutta kesäkenkinä olisi tietenkin ne Hanoi Crocsit.

Vierailija
211/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Katsoin sen yöllä. Veitola itse ärsytti ja provosi Andyä. Lähinnä koko ohjelma oli golddigger, lompakkoloisesta Sofia mikä liestä.

Miksi joku golddigger Andyn perässä kulkisi? Sehän on niin PA, että sillä ei ole varaa edes vuokraan.

koska maine.

Ennen se hääräs Markus Pöyhösen ympärillä, sekään viritelmä ei ottanut tuulta siipiensä alle.

Sofiahan on sitten oikein musiikkia ja urheilua -mimmi.

Vierailija
212/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista ei tarvitsisi näyttää tvssä.

Vastuutonta ja kannattaa antaa palautetta mtv3:lle. Täys kännissä oleva harvinaisen pahansuopa pultsari - tulee olo että haluaa pestä sielua myöten.

Lahjat on lapinpojalla jääneet menneeseen ja aivot ei anna soittaa enää kitaraakaan niinkuin nuorempana jos nyt silloinkaan mikään suuri lahjakkuus ollut. Olisi halunnut olla. Namedroppailee eikä ymmärrä keskinkertaisuuttaan. Hulkko EI ole ollut pidetty hahmo.

Tämä Sofia on keski-ikäinen eikä mikään lapsi enää.

Hyvin kuvottava jakso. Olisi kannattanut käyttää harkintaa.

Hyvin sanottu.

En voi käsittää miksi tämmöistä ihmistä kuin Hulkko roikotetaan julkisuudessa. Vastenmielinen hahmo.

Vierailija
213/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota narsismia hänen kohdallaan vaikea varmaan tutkia. Noilla alkoholisteilla luonne muuttuu vanhemmiten hyvin kärtyisäksi eli nuo loukkaukset voi olla siitä johtuvaa. Myrkyt jotenkin muuttaa aivoja ja sen lisäksi kaikki muu mitä "reppuunsa" elämän aikana jäänyt.

Jokohan olisi Korsakofin-syndrooma? Alkoholidementian muoto, jossa luonne kyllä muuttuu, eikä lainkaan parempaan suuntaan...Ovat aggressiivisia, kärtyisiä ja epäluuloisia. Noin yleensä siis.

Marialle propsit ja Sofialle myös joka oli Andyn käytöksestä pahoittanut mielensä.

Vierailija
214/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Hulkko on ollut viimeiset 20 vuotta edunvalvonnassa.

Onko tää totta?

Vierailija
215/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy ja Anu Saagim ovat olleet karmeimmat henkilöt, joiden luona Maria on vieraillut. Jännästi silloin julkkis-bb:ssä juuri Andy ja Anu ottivat pahasti yhteen.

Vierailija
216/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on kyllä törkeydessä omaa luokkaansa. Voisi ottaa mallia muista vanhemmista suomalaisista rocktähdistä, kuten bänditoveristaan Michael Monroesta tai vaikka Remu Aaltosesta. Siinä ainakin pari esimerkkiä jotka käyttäytyvät ystävällisesti ja kunnioittavasti niin asiakaspalvelijoita kuin fanejakin kohtaan.

Vierailija
217/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin seurannut kumpaakaan, Maria Veitolaa tai Andy McCoyta, mutta kun tämän katsoin, ei voi kuin arvostaa Veitolan hermojen hallintaa. Itse en olisi pystynyt vetämään loppuun lähetystä. Ottamaan vastaan se kaikki sonta, mitä Hulkko päästeli suustaan, ja melko tyynenä. Ääliömäistä käytöstä Huonolta, mutta mitä muutakaan tältä rappioäijältä olisi voinut odottaakaan? Eri asia onkin, miksi hänet oli valittu seuralaisineen ohjelmaan!?

Vierailija
218/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin seurannut kumpaakaan, Maria Veitolaa tai Andy McCoyta, mutta kun tämän katsoin, ei voi kuin arvostaa Veitolan hermojen hallintaa. Itse en olisi pystynyt vetämään loppuun lähetystä. Ottamaan vastaan se kaikki sonta, mitä Hulkko päästeli suustaan, ja melko tyynenä. Ääliömäistä käytöstä Huonolta, mutta mitä muutakaan tältä rappioäijältä olisi voinut odottaakaan? Eri asia onkin, miksi hänet oli valittu seuralaisineen ohjelmaan!?

Sofiassa ei ollut mitään vikaa. Hän oli ihana. Ja käsittääkseni Veitola yöpyi Sofian luona, joten ohjelma olisi voinut yhtähyvin olla "yökylässä Sofia Zidan" luona. Olen katsonut kaikki Maria Veitolan ohjelmat. Tykkään hänen ohjelmistaan.

Vierailija
219/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennalta nähtyjen otoksien perusteella en olisi itse uskaltanut Andyn kämppään yöksi. Ukkohan on niin sekaisin kuin sekaisin voi olla. Näyttäisi ettei edes elä tätä päivää enää.

Tollo!

Lue artikkeli, ennenkin oksennat tänne kuvottavaa p#skaa.

Andy ei edes yöpynyt asunnossa.

Lähti illalla, ja palasi aamulla.

Veitola yöpyi Andyn asunnossa, Andyn taiteilija ystävän kanssa, nuoren naisen kanssa.

No tollo tässä, terve!

Olen edelleenkin katsonut vain ennakkomainoksen tästä, joten yöpymispaikka oli ohjelman mukainen oletus.

Olisin selvänäkijä tai ennustaja, jos olisin tiennyt sen etukäteen.

Mutta sinä taidat kuulua omahyväisiin idiootteihin, sen minä näen ilman kristallipalloakin.

Vierailija
220/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan totta, että isä - tytär suhde. En sitä epäile. Näki jo käytöksestä ja ilmeistä.

Tämä Sofia on varmaan hyvin kiltti luonne. Jäi sellainen mielikuva. Ehkä heillä vaan jokin energia kohtaa sillä jotain samaa tyyliä sekä rakkaus musiikkiin.

Andy saa varmaan myös jotain lohtia tuosta ystävyydestä.

Kyllähän se elämä mikä Andylla on ollut on muovannut häntä. Niin lapsuus kuin muukin aika sekä päihteet ja huumeet. Vaikea sanoa mikä on aineiden aiheuttamaan tai onko narsisti. Varmaan hankala ihminen kuten itse totesikin. Lahjakas silti.

Tyypillinen narsistin ja empaatin suhde. Tällainen parivaljakko on hyvin yleinen.

Narsisti rypee itsesäälissä, näkee itsensä ikuisena uhrina, väärinymmärrettynä nerona. Empaatti säälii narsistia. lähinnä sitä, että narsisti on oman sokean itsepetoksensa luoman maailman loukossa ja luonteensa uhri. Empaatista tulee äitihahmo henkisesti kypsymättömälle narsistille.

Andy on varmaan kateellinen esim. Michael Monroelle, joka on menestynyt vielä vanhempanakin: on huippukunnossa ja saanut hienoja töitä. Andy tosin kääntää kateutensa niin että muut ovat hänelle kateellisia.

Andy on miespuolinen Tuksu, joka hajoittaa ja tuhoaa kaiken hyvän ja arvokkaan mihin ikinä koskee ja uhriutuu ja syyttää muita.

Veitola on myös narsisti mutta huomattavasti älykkäämpi, pirullisempi ja laskelmoivampi kuin Andy ja osaa vetää oikeista nauruista saadakseen Andysta itkupotkuraivareita ja sitten Veitola uhriutuu ja saa kansan syvät rivit puolelleen, koska karmeahan tuo Andy on.

Narsisteille on hyvin tyypillistä, että he näkevät toistensa läpi ja inhoavat vaistomaisesti toisiaan. Pitemmän korren vetää se älykkäämpi, eli tässä tapauksessa Veitola. Veitola on laskelmoinut tämän kaiken. Ehkä tämä on kosto, jostain aiemmista tapahtumista. Veitola pääsee uhriutuun ja pääsee koko kansan marttyyriksi ja Andy nuijitaan maanrakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi