Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies haluaa eron ja heitti kauppareissuni aikana tavarani yhteen huoneeseen

Vierailija
22.03.2023 |

Meillä on ollut jo pitkään tosi huono tilanne. Kysyin haluaako kaupasta jotain ja sanoi ettei. Kaupasta tullessani hän oli heittänyt tavarani yhteen huoneeseen. Ihmettelin ja sanoi haluavansa minut ulos kämpästään. Kyselin, pyytelin, mutta hän haukkui minua vain. Hän otti makuuhuoneesta patjan ja laittoi olohuoneen suuaukon eteen etten menisi sinne tai näkisi häntä.

Olen rikki. Kauan minulla on lain mukaan aikaa muuttaa? Mitä jos menee häätöön? Olen niin rikki etten pysty miettimään.

Kommentit (46)

41/46 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun jonkun äijän kanssa asuu. Opettele elämään itsellistä elämää.

Vierailija
42/46 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣😂.. ja porvoolaisten pilailupäivä jatkuu, jatkuu.. yrittäisitte ees vähän parempaa 🤟

Aloituksessa mikään ei viittaa siihen, ettei se voisi olla totta. Jos se on sun kirjoittama, niin olen pahoillani sinun ja läheistesi puolesta. Ei noin sekaisin ole kovin moni incel edes viikonloppuisin.

mielummin incel, kuin geneeripelle AP joka leikkii kotia jonkun toisen idiootti-wannaben kanssa. Nauran teille, ja geneeriselle, TYLSÄLLE, paskaperheelämällenne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakotiin pääsee eikä tarvi kertoa kellekkään mitään

Vierailija
44/46 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sen avokki, ei tähän päde mitkään vuokralaisen oikeudet. Sinuna minä pakkaisin kamani ja lähtisin .

Vierailija
45/46 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä  uskon, mies voi olla todella paha vaikka ITSE olisi tehnyt kaikki ensin ne syyttelyt. Tiedän-

Vierailija
46/46 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa tuollaista puhumatonta miestä? Heitä mäkeen. Älä ainakaan lapsia tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi