Treffeillä
Jos ekojen treffien jälkeen tulee fiilis, ettei oikein nappaa, niin kannattaako siihen luottaa? Siis tuntuuko se kipinä ja kemia heti, jos sitä on ollakseen.
Kommentit (5)
Mun tapauksessa jo ekoilla treffeillä pitää olla voimakkaita kipinöitä ja ihastumisen tunteita, jotta voisin edes harkita kyseisen miehen tapaamista uudelleen.
Mutta huom! Minua ei tässä asiassa kannata kuunnella, sillä deittailuhistoriani on aivan täysi katastrofi, paljolti ihan omasta syystäni ja omien ratkaisujeni takia. Eli melkein sanoisin että kannattaa toimia täsmälleen päin vastoin kuin miten minä toimin.
Olisitko voinut ajatella suutelevasi kyseistä henkilöä? Olevasi hänen lähellään, koskettavasi häntä ja haluavasi häntä? Jos, niin silloin toivoa on. Jos taas hän oli "paperilla ok" mutta ei ollenkaan herättänyt halua läheisyyteen, niin tuhlaat aikaasi.
En olisi voinut kuvitella suutelevani, ehkä siirryn suosiolla seuraavaan
Johtuuko tämä siitä, että henkilö on ujo, väsynyt, jännittynyt tms. ettei pysty heti antamaan itsestään hyvää vaikutelmaa? Vai onko henkilössä jotain häiritsevää tai ällöttävää, jota ei voi korjata? (hampaita puuttuu, kiroilee, sovinistinen ja/tai rasistiset puheet, kalju, tatuoitu, prostituoitu, epäsiisti)
Anna aikaa jos muuten tuntui "normaalilta tapaukselta". Itse kypsyin muutaman kuukauden ajan, vaikka ensitapaaminen oli vähän nojoo. 21v yhteistä taivalta takana kohta. Enkä vaihtais ikinä pois ;)