Äitini oli 17v saadessaan minut, kysyttävää?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miten äitisi nuoruus on vaikuttanut varttumiseesi, tai mm. kypsymiseesi aikuisuuteen?
Äidillä oli omat kipupisteensä eikä asiaa auttanut isäni toiminta, olen joissakin asioissa aivan toinen ääripää mitä tullut omien lasteni kasvatukseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten äitisi nuoruus on vaikuttanut varttumiseesi, tai mm. kypsymiseesi aikuisuuteen?
Äidillä oli omat kipupisteensä eikä asiaa auttanut isäni toiminta, olen joissakin asioissa aivan toinen ääripää mitä tullut omien lasteni kasvatukseen.
Ap
No missä asioissa?
Tänne on näköjään pesiytynyt taas oikea "Av-palstan kerma ja älymystö" kommentteineen, mutta eiköhän ns normiväki tiedä mitkä on minun eli aloituksen tekijän vastaukset.
Poistun paikalta joten jatkossa tulevat kommentit on kyseisten reppanoiden viljelemiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No missä asioissa?
Voin ehkä myöhemmin tänään tulla vastaamaan, mutta nyt tosiaan poistun ainakin pariksi tunniksi.
Ap
Itse ekan lapseni sain ollessani 17. Nyt 39 vuotiaana odotan toista lastani. Ja tytär on todella vihainen meille. Ei haluaisi sisarusta. Lopettanut yhteydenpidon täysin.
Miksi yläasteella tytöt eivät puhuneet niille kilteimmille pojille? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli 14vuotias kun synnyin. Isäni 19. Ovat yhdessä vieläkin. Eli mitenkään erikoista.
Mitkä ovat heidän koulutuksensa?
Äiti vielä peruskoulussa, isä opiskeli tekussa. Ihan normaalia silloin 90-luvulla ollut.
Äitisi on vieläkin peruskoulussa. Selvä.
Oletko se sama henkilö, joka tekee "olen X, kysyttävää?" aloituksia jatkuvasti?
Miltä isäsi muna tuntui nuoren äitisi sisällä?
Voisitko kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli 14vuotias kun synnyin. Isäni 19. Ovat yhdessä vieläkin. Eli mitenkään erikoista.
Äiti vielä peruskoulussa, isä opiskeli tekussa. Ihan normaalia silloin 90-luvulla ollut.
Voi v..... Äiti nykyään sairaanhoitaja, isä insinööri. Itse vielä opiskelen. Ehkä itsenäisyyspäivänä tanssin linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v..... Äiti nykyään sairaanhoitaja, isä insinööri. Itse vielä opiskelen. Ehkä itsenäisyyspäivänä tanssin linnan juhlissa.
Tuskin sinusta kansanedustajaa tulee...
Repesikö äitisi rönttönen synnytyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti sairaanhoitaja, isä insinööri ja vaari sutenööri.
Kyllä, äiti oli pahnan pohjimmainen, lapsi nro5.
Ap