Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että kaverillani on mielikuvitusmies ja mielikuvituskihlajaiset viime perjantaina risteilyllä

Vierailija
22.03.2023 |

Hän on puhunut viime kesästä asti tästä ulkomaisesta miehestä ja miten he ovat etäsuhteessa. Aikaisemminkin kertoili että on tavannut tällaisen miehen ja pitävät yhteyttä. Ystäväni on käynyt muka miehen luona ulkomailla ja mies vieraillut Suomessa, mm joulua viettänyt ystäväni kanssa jossain mökissä.
Nyt tämä kaveri uskoutui mulle, että mies oli työmatkalla Tukholmassa ja lensi sieltä Helsinkiin ja he risteilivät takaisin Tukholmaan ja olivat siellä hotellissa viikonlopun. Tukholmassa mies kuulemma kosi ja nyt ystävälläni on sormus ja hän väittää olevansa kihloissa!
Se vaan, että kukaan meidän kaveriporukasta ei ole koskaan nähnyt tätä ulkomaan ihmettä, eikä edes kuvaa hänestä! Tää ystävä on kyllä fb:ssa mutta päivittää harvakseltaan mitään. Jouluna laittoi whatsappiin kuvan jostain lumisesta metsästä, jossa oli lumilyhtyjä ja toivotti hyvää joulua.
Kun hän on ollut näillä matkoilla muka miehen luona tai kanssa, niin on kyllä näyttänyt tulisiaisia ja kerran toi mullekin syntymäpäivälahjaksi hienon huivin joka oli kyllä pakattu psikallisen kaupan papereihin, jotka tunnistin. Ja nyt toi Ruotsista mun miehelleni nuuskaa. Mutta edelleenkään tätä miesystävää ei ole nähty vilaukseltakaan.
Minusta tämä on tosi kummallinen juttu ja olen puhunut siitä meidän yhteisten tuttujen kanssa. He ovat olleet vähän että aijaa, no onhan tuo outoa, mutta se hän nyt vaan on sellainen vähän erikoinen. Ei muka merkitse etteikö kuestä olisi.
Minusta joku tässä mättää. Miten saisin selville onko mies ja kihlat totta? Neuvokaa kiltit!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
2/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihmisiä on myös Suomen ulkopuolella, ja kaikki heistä eivät spämmää kuviaan nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä kyylä. Ja vaikka olisi Provo, herättää huolen ap:stä.

Vierailija
4/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies on olemassa mutta voi olla huijari.

Kuuntele tarkkaan mitä ystäväsi kertoo jos tahdot päästä selville. Jos hän ei jää kiinni valehtelusta tässä asiassa ehkä sitten jossain muussa, mikä ehkä auttaa tekemään johtopäätöksiä myös tässä. Mikä sitten ajaisi tällaiseen?

Vierailija
5/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mies on olemassa mutta voi olla huijari.

Kuuntele tarkkaan mitä ystäväsi kertoo jos tahdot päästä selville. Jos hän ei jää kiinni valehtelusta tässä asiassa ehkä sitten jossain muussa, mikä ehkä auttaa tekemään johtopäätöksiä myös tässä. Mikä sitten ajaisi tällaiseen?

Miksi ihmeessä olisi "huijari"? Ainoa järkevä johtopäätös aloittajan sepustuksesta on, että hän on itse sekaisin.

Vierailija
6/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi esitellä kumppaninsa kavereilleen? Ehkä ette ole sen arvoisia? Taikka sitten mies on varattu.

Vierailija
7/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä on valitettavasti paljon.

Vierailija
8/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-anopilla oli tällainen mielikuvitusystävä.

Hän puhui vuosia "Maijasta", jonka kanssa kävi kahvilla ja Tallinnassa. En koskaan 20 vuoden aikana tavannut "Maijaa", eikä miehenikään ollut koskaan nähnyt häntä, en tiedä oliko appiukko. "Maijan" kuulumisia anoppi aina kertoi. Sain käsityksen, että hän oli anoppini paras (ainoa) ystävä.

Sitten "Maija" sairastui syöpään. Jotakin viestittelivät kuulemma vielä ja sopivat näkevänsä myöhemmin syksyllä. Sitten "Maija" kuoli. Anoppini luki kuolemasta kuulemma lehdestä, eikä hän mennyt hautajaisiinkaan, ei kutsuttu.

Minulle jäi mielikuva, että ex-anopin mielestä "Maija" ja hän olivat bestikset. "Maijalle" ehkä vain hyviä tuttuja.

Vai oliko koko "Maijaa" edes koskaan olemassa? Kukaan ei häntä koskaan tavannut.

Vierailija
9/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihmisiä on valitettavasti paljon.

Mitä ihmisiä? Päätön ketju.

Vierailija
10/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kuuluisuus siellä on incognito, vaikka tämä Roy Rissanen saatana.

Vierailija
11/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää 😂

Vierailija
12/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää 😂

No hyvää päivää ja mukavaa alkuiltaa.

Vierailija
13/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua esitellä sitä miestään sulle tai teidän yhteisille ystäville kun se on oikeasti rikas ja komea ja sun "ystävä" tietää millaisia munahaukkoja sinä ja ystäväsi on. Ja vielä kaiken lisäksi toi sun "ystävä" on sun oman mielikuvituksen tuotetta joten kukahan se pöpi tässä on?

Vierailija
14/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap katsoo olevansa tämän rakastuneen kanssa niin läheinen, että voi vaan kysyä kuvaa miehestä, niin kysy, kun kerran tuntuu kiinnostavan.

Jos rakastunut on vain etäinen tuttu, niin anna olla. Ei ole sinun asiasi holhota.

Vierailija
15/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luin ?

Miehellesi toi nuuskaa. YÖK !

Jätä mies ja ota mielikuvitusmies tilalle.

Rane ? Make ? Pera ?

Vierailija
16/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taasen oli jonkin sortin tonttu joka mm. Pisti nauloja renkaisiin. Jälkikäteen ajatellen eipä tainnutkaan olla sattuma, että yhdessä välissä lähti autosta myös jarrunesteet kesken ajon.

Vierailija
17/17 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taasen oli jonkin sortin tonttu joka mm. Pisti nauloja renkaisiin. Jälkikäteen ajatellen eipä tainnutkaan olla sattuma, että yhdessä välissä lähti autosta myös jarrunesteet kesken ajon.

Jos elokuvia ja sarjoja on uskominen, niin saattavat nämä ominaisuudet henkilöityä samaankin tyyppiin. Että itse olisin ehkä hiukan varovainen, oli ystävänä sitten salamurhaaja tai salaliittoilija.

Kyllä mä pidän ihan mahdollisena aapeen epäilystä. Onneksi kai kuitenkin suhteellisen harvinaista. Oliko se ranskalainen leffa tosipohjainen, jossa mies tappoi perheen kun lopulta paljastui satusepoksi?