Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta tervehtisitte ihmistä, joka ei tervehdi takaisin?

Vierailija
22.03.2023 |

Minulla ei viisi vuotta tunnu missään. Tervehdin aina. Vastapuoli häpäisee itsensä moukkamaisuudellaan joka kerta, kun jättää tervehtimättä takaisin.

Mielipiteitä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21,5 vuotta.

Sulla on kyllä järkyttävän pitkä pinna. Itse en jaksa moista katsella päivääkään yli 20 vuotta! Joku roti!

Vierailija
22/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa rapussa asuvaa vanhempaa rouvaa tervehdin hissin ovella aina 18 v.Hän ei vastanut terveyhdys.Olin saada sydiksen, kun tuli päivä jolloin tervehti ja oikein jää puhumaan siihen hissin oven eteen.Tätä on nyt jatkunut 5vuotta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin joka ikinen aamu iloisesti entistä esimiestäni. Yleensä hiljaisuus ja ankara näppäimistön hakkaaminen oli vastauksena, mutta jonain aamuina sieltä saattoi tulla jonkinlainen murahdus, jonka saattoi tulkita huomenen toivotukseksi 😁

Jatkoin tätä niin kauan, kun hän siirtyi toiselle osastolle toiseen tehtävään. Työkaverit kysyivät, että miksi jaksan. No tapana oli tervehtiä jokaista, niin en kai hänen osallaan tehnyt poikkeusta. 

Vierailija
24/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sua kyllä kannatakaan tervehtiä. Meillä menee naapurustossa tervehtimiset fiiliksen mukaan. Välillä moikataan oikein reippaasti ja jopa jäädään jutulle ja toisinaan teeskennellään että ei edes nähdä vaikka toinen on metrin päässä ja katsot sitä silmiin. Ollaan ihmisiä kaikki ja joinakin päivinä ei vaan jaksa. Annetaan tilaa toisillemme. Kaikki ei johdu sinusta, sillä toisella voi olla omia juttuja jotka vie voimat ihan henkiseen lamaantumiseen asti.

Ei kenenkään voimat niin voi lamaantua, ettei pysty tervehtiä jos kuitenkin omillaan jaloillaan kävelee. Kyllä se on valinta käyttäytyä huonosti. Se valinta toki johtuu luultavasti henkilöstäitsestään, eikä naapureista.

Vierailija
25/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Sen jälkeen siirryn hymyilemään leveää hymyä ja tuijotan pitkään.

Vierailija
26/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää jokin Aspergerien kokoontuminen? Mulla kun ei sitä valitettavasti ole niin tervehdin ihan joka kerta ja jokaista ja yleensä ne tervehtivät takaisin. Pysyvät välit hyvinä ja asiat sujuvina naapurien kesken, mikä on se paras tapa ennaltaehkäistä ongelmat taloyhtiössä ja naapurustossa (myös työpaikalla, koulussa, harrastuksissa ja parisuhteessa).

Mutta olkaapa te vuorovaikutusongelmaiset sitten hiljaa, jos kerran ette toimintaterapiassakaan normaalia käytöstä oppineet.

Vierailija
27/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin aina kun tunnistan tutun ihmisen . Joskus olen ajatuksissani enkä huomaa . Myös työvaatteet ja siviilivaatteet ja meikit muuttavat välillä niin paljon etten tunnista .

Vierailija
28/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään vuotta! Kyllä minä otan heti rinnuksista kiinni ja nostan seinälle, jos ei naapurin käsi ole lipassa aina kun tavataan! Minä olen tervehdykseni kovalla työllä ansainnut isänmaata palvellessani!

eversti evp. Karskila

V***n hullu!

Vierailija
29/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää jokin Aspergerien kokoontuminen? Mulla kun ei sitä valitettavasti ole niin tervehdin ihan joka kerta ja jokaista ja yleensä ne tervehtivät takaisin. Pysyvät välit hyvinä ja asiat sujuvina naapurien kesken, mikä on se paras tapa ennaltaehkäistä ongelmat taloyhtiössä ja naapurustossa (myös työpaikalla, koulussa, harrastuksissa ja parisuhteessa).

Mutta olkaapa te vuorovaikutusongelmaiset sitten hiljaa, jos kerran ette toimintaterapiassakaan normaalia käytöstä oppineet.

Siinäkin taas yksi saatanan sekopää lisää...

Vierailija
30/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa. Ekalla kerralla ajattelen, että hän ei ehkä kuullut. Tokalla kerralla ymmärrän, ettei hän halua tervehtiä.

Vierailija
31/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan vuotta...🤣..

Parina kertana tervehtisin ja jos toinen on mykkä tapaus molemmilla kerroilla, niin sepä ois minunkin osalta tervehdykset sanottu.

Vierailija
32/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin, en ole asettanut tälle aikarajaa. Kukaan ei ole yli vuotta jatkanut tervehtimättä oloa. Jännä muuten, että näistä tunnistaa itäiset ja läntiset sukujuuret :D

Vierailija
33/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin juurin sylettävää ja ongelmista kertovaa tuollainen tervehtimättömyys.

Vierailija
34/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen as ja saatan toivottaa samallekkin naapurille tai työtoverille useat huomenet saman aamun aikana , kun en tunnista kasvoja .

Vierailija
35/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotta olen näin tehnyt.

Todennäköisyys kasvaa sille, että tervehtii vielä takaisin.

Vierailija
36/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran.

Yhden päivän.

Yhden hetken.

Olen tehnyt näin.

Eräänä aamuna työnantaja ei vastannut tervehykseen. Koskaan en sen jälkeen tervehtinyt.

No oletpas sinä herkkähipiäinen

Vierailija
37/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran.

Yhden päivän.

Yhden hetken.

Olen tehnyt näin.

Eräänä aamuna työnantaja ei vastannut tervehykseen. Koskaan en sen jälkeen tervehtinyt.

No oletpas sinä herkkähipiäinen

Ei vaan minulla on hyvin korkea oikeuden tunto. Työnantaja teki väärin minua kohtaan, ja pidin huolen, että hän ei tee toista kertaa väärin ko. asiassa.

(Sama)

Vierailija
38/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin rivitalonaapuria viisi vuotta saamatta vastausta takaisin. Kerran sitten päätin, että tällä kertaa en tervehdin minäkään. Naapuri pysähtyi ja jäi tuijottamaan jälkeeni. Että näin täällä!

Vierailija
39/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Ihan sama tervehtiikö takaisin.

Vierailija
40/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sua kyllä kannatakaan tervehtiä. Meillä menee naapurustossa tervehtimiset fiiliksen mukaan. Välillä moikataan oikein reippaasti ja jopa jäädään jutulle ja toisinaan teeskennellään että ei edes nähdä vaikka toinen on metrin päässä ja katsot sitä silmiin. Ollaan ihmisiä kaikki ja joinakin päivinä ei vaan jaksa. Annetaan tilaa toisillemme. Kaikki ei johdu sinusta, sillä toisella voi olla omia juttuja jotka vie voimat ihan henkiseen lamaantumiseen asti.

Ei kenenkään voimat niin voi lamaantua, ettei pysty tervehtiä jos kuitenkin omillaan jaloillaan kävelee. Kyllä se on valinta käyttäytyä huonosti. Se valinta toki johtuu luultavasti henkilöstäitsestään, eikä naapureista.

Jokaisen valinta se onkin mikä päivä tervehtii ja mikä ei. Jos ei jaksa niin ei jaksa . Toisinaan jaksaa ja toisinaan ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi