Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta tervehtisitte ihmistä, joka ei tervehdi takaisin?

Vierailija
22.03.2023 |

Minulla ei viisi vuotta tunnu missään. Tervehdin aina. Vastapuoli häpäisee itsensä moukkamaisuudellaan joka kerta, kun jättää tervehtimättä takaisin.

Mielipiteitä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran.

Yhden päivän.

Yhden hetken.

Vierailija
2/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sinä ap häpäiset itsesi. Se toinen ihminen pitää sinua täytenä idioottina jos kerta aina yrität tervehtiä häntä mutta hän ei tervehdi takaisin. Totta kai hän kertoo asiasta myös eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran.

Yhden päivän.

Yhden hetken.

Olen tehnyt näin.

Eräänä aamuna työnantaja ei vastannut tervehykseen. Koskaan en sen jälkeen tervehtinyt.

Vierailija
4/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ihan itse teet itsestäs hemmetin typerän ja epätoivosen tolla pakkomielteisellä tervehtimisvimmallas.

Vastapuoli ei ole tervehdystäsi vailla eikä häntä kiinnosta, joten anna olla.

Häntä tuskin kauheasti vaivaa, mitä sinä tai muut uteliaisuuskiimaiset hänestä ajattelette.

Vierailija
5/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinä ap häpäiset itsesi. Se toinen ihminen pitää sinua täytenä idioottina jos kerta aina yrität tervehtiä häntä mutta hän ei tervehdi takaisin. Totta kai hän kertoo asiasta myös eteenpäin.

"Kertoo asiasta myös eteenpäin"? Mitä mä just luin? Ap

Vierailija
6/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti.

Vierailija
7/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä nolaat itsesi. "Naapuri on tervehtinyt viisi vuotta ja kertaakaan en ole vastannut takaisin HÖHÖÖHÖH".. kukahan tuossa vaikuttaa urpolta?

Vierailija
8/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran.

Yhden päivän.

Yhden hetken.

Aika dramaattista. :D Multa tulee tuttujen tervehtiminen selkäytimestä. Jos joku ei vastaa, oletan ettei kuullut ja tervehdin uudestaan. Jos vaikuttaa mököttävän ja ei ole joku tilanne jossa kiireessä ohitamme toisemme, ihmettelen ääneen onko kaikki hyvin.

Vierailija
9/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pakko tervehtiä asiakkaita vaikkeivat koskaan vastaisi ja asiakkuus voi kestää vuosia. Vapaalla en kyllä ketään väkisin tervehdi .

Vierailija
10/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa, ensimmäisen vastaamattomuus voi olla ettei vaikka kuullut mutta toisella kerralla on jo ettei halua vastata. En halua kuluttaa kaunista ääntäni ihmisiin jotka sitä eivät halua kuulla.

Vierailija
11/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos 2 peräkkäin ei vastaa lopetan tervehtimisen ei sillee 2 kertaa vuodessa t: 10

Vierailija
12/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tervehdin naapuriani 10vuotta. Hän ei koskaan vastannut. Eräänä päivänä hän tervehti takaisin. 😃

Vierailija
13/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jaksan niin kauan kuin tarvitsee. Yksi juroimmista naapureista lämpeni kuudessa vuodessa hymyily- ja päivättelykuntoon.

Vierailija
14/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin suomalaisilta ongelmilta...;-)

Vierailija
15/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, mutta en tervehdi ensin.  Luokitan tervehtemisen  turhuudeksi.

Myös käytöstavat ja etiketti ovat näyttelemistä.

Vierailija
16/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei töissä osaa tervehtiä tullessaan niin ei sellaisella ole kyllä muitakaan normaaleja käytöstapoja. Rektytointi on kyllä mennyt pieleen oli ammatti sitten mikä tahansa.

Vierailija
17/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kyllä kannatakaan tervehtiä. Meillä menee naapurustossa tervehtimiset fiiliksen mukaan. Välillä moikataan oikein reippaasti ja jopa jäädään jutulle ja toisinaan teeskennellään että ei edes nähdä vaikka toinen on metrin päässä ja katsot sitä silmiin. Ollaan ihmisiä kaikki ja joinakin päivinä ei vaan jaksa. Annetaan tilaa toisillemme. Kaikki ei johdu sinusta, sillä toisella voi olla omia juttuja jotka vie voimat ihan henkiseen lamaantumiseen asti.

Vierailija
18/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21,5 vuotta.

Vierailija
19/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
20/57 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään vuotta! Kyllä minä otan heti rinnuksista kiinni ja nostan seinälle, jos ei naapurin käsi ole lipassa aina kun tavataan! Minä olen tervehdykseni kovalla työllä ansainnut isänmaata palvellessani!

eversti evp. Karskila

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän