Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi opettaja hyvännäköinen?

Vierailija
22.03.2023 |

Onko joku muu mies tai nainen tämän saman haasteen edessä. Näin vanhempainillassa lapseni opettajan, joka on aivan tajuttoman kaunis nainen. Vähän alle kolmekymppinen ja mielettömän upealla, urheilullisella kropalla varustettu nainen. Kaunis kuin mikä, perseestä puhumattakaan. Tässä mietin, että miten ihmeessä pystyn olemaan lapsen palaverissa kyseisen opettajan kanssa.

Mies 44v.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä opettajasta tietoa mutta päiväkodin neidit on aika kaunista katsottavaa. Melkein jo ahdistaa kun tulee kesä ja vaatetus kevenee, eikä saa koskea😔

Vierailija
2/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lapsuudessa peruskoulussa opettajat oli hyvännäköisiä. Ne tuuraajat kotitaloustunneilla, uu mama. Ja onneksi yksi ihan vakituinenkin opettajanainen koulussa, tykkäsi käyttää tyköistuvia farkkuja. Ja juhlissa sukkahousut sekä mekko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella! Vaimoni oli yhden vanhempainillan jälkeen minulle niin kiukkuinen, kun olin katsellut yhtä koulun. nuorta naisopettajaa.  MIKÄ KROPPA....

Vierailija
4/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mitään mitä siellä vanhempainillassa sanottiin?

Vierailija
5/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kyllä mitään. Katselin vain tätä lapseni opettajaa. 

Vierailija
6/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun opeissa ei ainakaan vielä ole tullut kovin seksipommeja vastaan, mutta päiväkodin opeissa ja hoitajissa sellaisia on ollut montakin. Varsinkin esikoisen eskarissa lastenhoitaja oli sellainen sporttimimmi että oksat pois. Samoin joskus esikoisen ollessa pieni, ryhmän ope oli aivan ihanan näköinen ja muutenkin. Salaa katselin, mutta kyllä minä kuitenkin itseni pystyn hillitsemään.

Vierailija
7/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuumat opettajat ovat yhteiskunnallisesti merkittävä ongelma, kun kiimaiset vanhemmat eivät pysty keskittymään jälkikasvunsa koulunkäyntiä koskeviin keskusteluihin.

Isompana ongelmana pidän kuitenkin kuumia työkavereita. Nakertaa pahasti tuottavuutta ja sitä myöten koko kansataloutta, kun ei pysty keskittymään töihinsä jonkun vilkkusilmäisen hottiksen pyöriessä ympärillä kaiket päivät. Ei pysty aivot käsittemään rapsojen ja muistioiden sisältöä, kun kollegan pakarat/reidet/käsivarret/***** vievät kaiken huomion.

Vierailija
8/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköisiä ihmisä on ympärillämme kaikkialla.

Toki sellaisiin kiinnittää enemmän huomiota joita näkee pitemmän aikaa kerrallaan tai toistuvasti.

Vierailija
9/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmasluokkalaisen opettajalta (mies) tulee viikottain Wilmaan viestiä, että olisi syytä tavata milloin mistäkin lasta koskevasta asiasta.

Silloin tiedän, että taas on kuumaa kyytiä tiedossa.

Oma mies on autuaan tietämätön, mitä näissä tapaamisissa tapahtuu.

Ihana ope mun lapsella.

Vierailija
10/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tämä nuorinaisopettaja vastaa häpeilemättä saamaansa huomioon. Ai, miten rakastan naisia, jotka eivät häpeile näyttää omaa hyvännäköisyyttään.

Vierailija
11/21 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sijaisope vei mun sydämen yläasteella. Mitään ei tapahtunut, mutta muistot jäi, päiväkirjamerkinnät, hertat opettajien ryhmäkuvassa, jonka halusin tilata itselleni äidin ihmetyksestä välittämättä. Joskus mietin, että olisin seurustellut hänen kanssaan parikymppisenä kun samoissa duuniprojekteissa liikuttiin. Pelkäsin vaan sotkevani asioita. 

Vierailija
12/21 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisopiskelijana kyllä kuolaan vertauskuvallisesti opettajani perään.

Vierailija
13/21 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se täytyy myöntää, että pojan opettaja on komea mies. Ikää ~35, sopivasti lihaksikas, huolitellun näköinen ja vielä karismaattisen oloinen kaveri.

Hyvä toki hänelle, mutta ei minulle merkityksellinen asia. -M47-

Vierailija
14/21 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toisen lapsen päivähoitajista on kuuma kissa. Hänen kanssaan on kiva vaihtaa kuulumisia lasta hoidosta hakiessa ;-)

Vierailija
15/21 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks eskarinope on aika kuuma. Päiväkodissa on ollut muutamia kuumia naisia hoitajina aiemmin myös, usein legginseissä vieläpä. 

M46

Vierailija
16/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vielä opettajasta tietoa mutta päiväkodin neidit on aika kaunista katsottavaa. Melkein jo ahdistaa kun tulee kesä ja vaatetus kevenee, eikä saa koskea😔

Sama juttu, puolet on tosi kivan näköisiä ja mielellään menee vanhempien iltaan tai osallistuu vasu keskusteluun.

Vierailija
17/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin, keräilen niitä. Olen pannut lapseni päiväkodin, ala-asteen ja ylä-asteen opettajaa, kaikki tosi kauniita ja ihan omitusen kiimaisia. Odotan innolla, että lapseni menee 3 vuoden päästä lukioon, että pääsen yrittämään hoitelemaan jonkun opettajataren sieltäkin!

Vierailija
18/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasteni vaan oma äidinkielen opettajani lukiossa. Oli 5-6v meitä vanhempi ja hän lähti usein mukaamme viikonloppuristeilyille "valvojaksi" kun piti olla yksi yli 20v. mukana. Sain päästötodistukseen äikästä 10, liekkö syynä ollut eräs risteily 😁

Vierailija
19/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Lapsen lehtori on semmoinen mieskarkki, että pöksyt menee vaihtoon heti kun nähdään.

T yliopisto-opiskelijan äiti

Vierailija
20/21 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Lapsen lehtori on semmoinen mieskarkki, että pöksyt menee vaihtoon heti kun nähdään.

T yliopisto-opiskelijan äiti

Lisään vielä että on britti ja minua vähän nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi