Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Tampereella ja täällä on hyvin vähän hyvännäköisiä ihmisiä

Vierailija
22.03.2023 |

Ja tämä koskee sekä naisia että miehiä. Naiset eivät meikkaa eivätkä panosta ulkonäköön, miehet taas insinöörejä tai hippejä, jotka eivät myöskään panosta ulkonäköönsä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika insinööreissä?

Vierailija
2/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joka puolella, kauneus on kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä itse hyvännäköinen?

Vierailija
4/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuvan pukeutuminen on jotenkin jämähtänyt jonnekin takavuosiin + älytön määrä tatuointeja.

Vierailija
5/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, aika kummallista. Siellähän on todella paljon kauniita naisia. Ehkä käyt väärissä paikoissa.

Vierailija
6/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Tampereesta aina vaan mieleen white trash.

Vierailija
7/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere oli ennen tyylikäs kaupunki. Naiset kulkivat turkeissa kaupungilla, ja muutenkin ihmiset panostivat ulkönäköön. Nyt Tampere on todellakin mennyt alaspäin ja kaupunki täynnä ru&pus&akkia. Itse en liiku enää keskustassa, koska silmiin sattuu näiden tyylittömien ihmisten katselu. Käyn mieluummin Tukholmassa ostoksilla, lennolla pääsee nopeasti. Siellä näkee tyylikkäitä ihmisiä sellaisia kuin itsekin olen.

Vierailija
8/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koko Suomessa harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Tasaisesta harmaudesta pomot erottaa siitä, että he käyttävät uniformumaisten farkkujen ja hupparin lisäksi Oura-sormusta.

Vierailija
9/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt siellä useasti Kari Peitsamon.

En sano tämän enempää.

Vierailija
10/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat halvempia kuin koskaan, mutta samalla pukeutumisen arvostus laskee.

Vierailija
11/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkänäkönen on sun hyvännäköinen?

Vierailija
12/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Tampereella kuljettiin turkeissa kaupungilla. Salli mun nauraa. Tampere on vanha työläiskaupunki, jossa moukkamaisesti vieraille ihmisille huomautettiin, jos oli jotain kalliin näköistä päällä. Kaverilleni jopa hänen kertomansa mukaan huomautettiin kalliin näköisistä lasten vaunuista.

Taidat nyt laskea leikkiä. Itse en asu siellä, mutta olen käynyt useita kertoja vuosikymmenien aikoina enkä ole nähnyt turkin turkkia kenenkään päällä päivällä tai iltamenoissa saatikka Työväen teatterin yleisössä.

Provo mikä provo ja huono sellainen.

Vierailija
13/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä minä näen kauniita ihmisiä keskustassa joka päivä. Ehkä jossain herwoodissa voi olla vähän eri tilanne.

Mun kaunis ei toki myöskään ole mikään kilo meikkiä naamaan ja päälle instan filttereillä luonnottoman virheettömäksi muokattu, vaan sellainen luonnollisen kaunis.

Vierailija
14/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet ovat halvempia kuin koskaan, mutta samalla pukeutumisen arvostus laskee.

Vastuullinen ihminen ei kuluta rahojaan ympäristöä tuhoavaan kertakäyttöiseen pikamuotiin, jonka laatu on jotain aivan järkyttävää. Minä arvostan vastuullista kuluttamista ja pukeutumista ja niin arvostaa moni muukin. Kyllä pukeutumista arvostetaan, mutta eri tavalla kuin ennen. Ei tarvi kaikilla olla päällä jotain uusinta hooämmän halparytkyä ja hyvä niin.

Vierailija
15/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminenko sun mielestä tekee ihmisestä kauniin? Aika homeinen käsitys kauneudesta. Kannattanee pysyä siellä somen feikkimaailmassa.

Vierailija
16/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin tätä Suomessa! Voivoi.🙃

Vierailija
17/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kiinnitin huomiota kun kävin Tampereella viime vuonna. Oli aika ankea katukuva

Vierailija
18/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tosiaan hippejä/punkkareita, tukka värjätty shokkiväreillä.

Vierailija
19/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhdytyksen tulos. Jos ihmisillä olisi rahaa, huolettomuutta ja aikaa, tilanne olisi parempi. Mitä kaupassa myydään, onko mitään vaihtoehtoja vai samaa vaatetta.

Vierailija
20/23 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on Tampereelta ja on hyvännäköinen. Toisaalta myös Timo Jutila on Tampereelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä