Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halunnut syntyä

Vierailija
22.03.2023 |

Koen eksistentiaalista ahdistusta siitä, että haluamattani synnyin tänne ja nyt olen velvoitettu tekemään sitä ja tätä. Raha määrittää kaiken arvon ja sitä on pakko tehdä vaikka minkälaisissa paskaduuneissa, että voi elää. Eilen mietin työpaikalla, kun asiakas raivosi uusista ohuemmista muovipusseista huutaen, että tässä minä nyt seison ja kuuntelen tätä turhanpäiväistä räyhäämistä nolla-asiasta, vaikka en todellakaan halua, mutta pakko on koska minut on päätetty tänne hankkia, ja nyt minua koskee kaikki ne velvollisuudet ja säännöt joita kuuluu tähän systeemiin jossa eletään. Esimerkiksi se, että on pakko tienata että voi elää.

Kaikki edeltävät hetket elämässäni johtivat siihen pisteeseen, että seisoin siinä typerä ja epämukava työasu päällä ja kuuntelin, kun aikuinen ihminen huutaa muovipusseista. "Kaikesta olen selvinnyt että nyt olen tässä tilanteessa. Tämän takia." Sanoin tuon ääneen sille räyhääjälle ja se poistui puhumatta enää mitään.

Minusta tuntuu turhauttavan epäoikeudenmukaiselta, että sitä syntyy jonnekin tahtomattaan ja sitten on siedettävä kaikki se mitä siinä omassa elämässä nyt sattuu olemaan. Joskus tekee mieli huutaa idioottiasiakkaalle, että en edes halua olla tässä pilkattavanasi, mutta on pakko että saan ruokaa, ja siinä sinä raivoat. Omalla ajalla hoidan kuolevan mummoni asioita. Ja tällaista elämä nyt vaan on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiin mars!

Vierailija
2/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen on helppo ratkaisu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tarkoittanet itsemurhaa, mikä ei ensinnäkään ole helppo toteuttaa, ja toisekseen se aiheuttaa valtavasti tuskaa niille, joille olen rakas, kuten vanhemmilleni ja ystävilleni. Isoäidilläni ei myöskään olisi ketään joka häntä voisi auttaa, kun vanhempanikin ovat huonossa kunnossa.

Jännä kyllä, että tämä "tapa itsesi" on täällä niin suosittu heitto.

Vierailija
4/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tarkoittanet itsemurhaa, mikä ei ensinnäkään ole helppo toteuttaa, ja toisekseen se aiheuttaa valtavasti tuskaa niille, joille olen rakas, kuten vanhemmilleni ja ystävilleni. Isoäidilläni ei myöskään olisi ketään joka häntä voisi auttaa, kun vanhempanikin ovat huonossa kunnossa.

Jännä kyllä, että tämä "tapa itsesi" on täällä niin suosittu heitto.

Eli itse haluat kuitenkin elää. Oma valinta.

Vierailija
5/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on sairas paikka kun ihmiset ei tajua olla lisääntymättä.

Vierailija
6/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pohdintaa.

Vierailija
7/7 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän Eputkin laulussaan toteavat "syyttömänä syntymään, sattui hän..."

Eipä olisi ollut niin väliksi tosiaan jäädä syntymättä. Tää touhu täällä pallolla on mennyt 10 vuoden sisään aivan hulluksi. Jaksaisi millään jatkuvaan yksilönkorostusjauhantaa asiasta ja toisesta.