Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla palaa kohta pinna. Olenko ihan väärässä?

Vierailija
25.11.2006 |

Mies lähti eilen laivareissulle pikkujouluja viettämään. Ei puhunut mitään aikatauluista tms. Olen yrittänyt tänään soittaa ja kysellä että milloin tulee kotiin. Puhelin on ollut koko päivän suljettuna. S*tana!! Ei ole eka kerta. Minusta on v*ttu sentään kohteliasta edes laittaa tekstiviesti, monelta suvaitsee saapua. Saatika että tietää, että olen huolehtivainen luonne, siksikin voisi ilmoittaa että on kunnossa!! Itse jos olen jossain, soitan aina heti aamulla/aamupäivällä kun herään, että monelta olen tulossa kotiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvien voima- usko vain faktoja.

Vierailija
2/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan niin mielettömästi, että ei voi sitä pientä elettä tehdä ja ilmoittaa monelta tulee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 100 vuotta sitten, kun olin itse risteilyllä, piti mennä kannelle puhumaan, että oli kenttä.

Vierailija
4/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa tteivät levinneet silloin jo kaikkiallle. Ehkä ihmiskunta ei veilä silloin ollut valmis moiseen...

Vierailija
6/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on akku loppunut niin aina voi lainata jonkun puhelinta ja soittaa nopeasti kotiin. Ap

Vierailija
7/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun tulee takaisin kerrot hermostumatta mitä toivot seuraavalla kerralla!

Eikä mielestäni ole kohtuutonta kertoa koska on palaamassa. Oletan kumminkin että asutte yhdessä niin kyllä silloin pitäisi pystyä asioista kertomaan toiselle.

Vierailija
8/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella sietäisi tuollaista käytöstä. En tosin ole varma olisinko päästänyt edes risteilylle jos olis ollut samanlaista käytöstä aikasemminkin.

Vierailija
9/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli kun tulee takaisin kerrot hermostumatta mitä toivot seuraavalla kerralla!

Eikä mielestäni ole kohtuutonta kertoa koska on palaamassa. Oletan kumminkin että asutte yhdessä niin kyllä silloin pitäisi pystyä asioista kertomaan toiselle.

Vierailija
10/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 11

Vierailija
11/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa kyllä mennä vapaasti aina kun huvittaa, mutta pidän itsestään selvänä, että ilmoittaa lähtiessaan milloin tulee kotiin (ainakin tarkkuudella " yöllä-huomenna aamulla - huomenna illalla" ). Kyllä mä vetäisin pultit jos ei kerro milloin suunnittelee palaavansa.

Vierailija
12/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo puoli kahdeksan ja eikö laivojen pitäis olla jo satamassa..Ap

Vierailija
13/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asiaan, I feel for you, girl.

Vierailija
14/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes ikinä hyväksyisi miehen risteilyllelähtöä, haukkukaa vaan tiukkapipoksi, mutta niin monet kerrat olen ollut näkemässä tuota varattujen miesten sikailua laivalla...

puhelimeen vastaamattomuuden syy voi kyllä olla hyvinkin se, ettei ole kenttää, kuten alemmissa kerroksissa olevissa hyteissä.

Vierailija
15/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä en edes ikinä hyväksyisi miehen risteilyllelähtöä, haukkukaa vaan tiukkapipoksi, mutta niin monet kerrat olen ollut näkemässä tuota varattujen miesten sikailua laivalla...

puhelimeen vastaamattomuuden syy voi kyllä olla hyvinkin se, ettei ole kenttää, kuten alemmissa kerroksissa olevissa hyteissä.

Vierailija
16/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan aika uskomatonta, että mies vielä tietää, ettet pidä siitä, ettei hän ilmoita mitään, ja silti jättää soittamatta/tekstittämättä. Tosi ajattelematonta mieheltäsi!

Vierailija
17/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen aina tietoinen millä laivalla ja mihin mieheni lähtee. Nyt vaan mies seinää vasten, seuraavalla kerralla mihinkään ei mennä jos ei kerro koska palaa.

11

Vierailija
18/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
19/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki on kunnossa ja kun se varmistuu niin pidät kyllä kunnon palopuheen että tollanen ei jatku.

Vierailija
20/23 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä netistä löytyy vastaavien reissujen aikataulut??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi