Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varsinkin lapset ja vauvat tuijottavat minua?

Vierailija
21.03.2023 |

Olen nuori nainen, pienikokoinen, pukeudun ihan tavallisesti mielestäni vaikkakin en trendien perässä.
Olen huomannut niin töissä kuin muualla, että nuoret lapset ja vauvat tuijottavat minua todella usein. En tuijota takaisin, mutta sivusilmällä sen huomaa. Mieheni on huomannut tämän saman. Esimerkkinä viimeksi kaupassa, jonotimme kassajonossa ja meidän edessä oli 4 henkinen perhe. Perheen lapset (n. 3-6v) tuijottivat minua ja menivät vanhempiensa taakse kurkkimaan minua. Mistä voi johtua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut, syyän lienee miehenä pitkät hiukset, parta leuan kärjessä ja rässiliivi jossa paljon värikkäitä levynkansia ja bändilogoja.

Vierailija
22/30 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on vähän palikoita.

😊

Niin on. Mulla on 3 lastenlasta. Vähän ennen kouluikää oppivat olemaan tuijottamatta, ehkä noin 5-vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailevat kookasta pullottavaa kyllikkiäsi.

Vierailija
24/30 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko narsisti?

Vierailija
25/30 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ne vahtaa ja kysyy suureen ääneen Miks tuo setä on sitä ja tätä. Eivätkö yhtään häpeä/pelkää

No?

Vierailija
26/30 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä tuijottajilla on joko suonenveto naamoissaan tai ovat persuperheestä eli moukka-kasvatettu. Ei sen ihmeellisempää, eikä tarvitse olla itsestäsi huolissasi. Persutkin katoavaa kansanperinnettä evoluution virheenä.

Vierailija
27/30 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni kannattaa ohjata se armeijoiden usein myöntämä itsepuolustusmetalliputken tulisempi pää kohti kitalakeaan ja läpsäistä nopeasti kytkintä niin että heilahtaa, mikäli ei kestä viattomien lasten uteliasta katsetta, kyllä päässä silloin viiraa jo niin pahasti, ettei siihen mitkään lääkkeet tai hoidot enää voi tepsiä. Jos vanhempien antama kasvatus on ollut näin traumaattista, parempi lopettaa elämän polku samantien, jotta terve kasvualusta voidaan taata uusille sukupolville. Näin sanon minä. Lähdenkin tästä nyt metsästysreissulle, toivottavasti en epähuomiossa osu hirven sijasta esimerkiksi aikuisvauvaan, joka pelkää lapsia enemmän kuin henkistä väkivaltaa harrastavaa äitiään. Varoitettu on, joten oma vika jos sattuu ikävästi. 

Vierailija
28/30 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihanaa, joskus hymyilevät tai nauravat ja vilkuttavat. Vilkutan aina takaisin. 

Vierailija
29/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jää katsomaan miellyttäviä asioita. Tutkittu juttu

Vierailija
30/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielestäni kannattaa ohjata se armeijoiden usein myöntämä itsepuolustusmetalliputken tulisempi pää kohti kitalakeaan ja läpsäistä nopeasti kytkintä niin että heilahtaa, mikäli ei kestä viattomien lasten uteliasta katsetta, kyllä päässä silloin viiraa jo niin pahasti, ettei siihen mitkään lääkkeet tai hoidot enää voi tepsiä. Jos vanhempien antama kasvatus on ollut näin traumaattista, parempi lopettaa elämän polku samantien, jotta terve kasvualusta voidaan taata uusille sukupolville. Näin sanon minä. Lähdenkin tästä nyt metsästysreissulle, toivottavasti en epähuomiossa osu hirven sijasta esimerkiksi aikuisvauvaan, joka pelkää lapsia enemmän kuin henkistä väkivaltaa harrastavaa äitiään. Varoitettu on, joten oma vika jos sattuu ikävästi. 

luehan oma teksti uudestaan ajatuksella ennen kuin lähdet aseen kanssa minnekään