Miksi varsinkin lapset ja vauvat tuijottavat minua?
Olen nuori nainen, pienikokoinen, pukeudun ihan tavallisesti mielestäni vaikkakin en trendien perässä.
Olen huomannut niin töissä kuin muualla, että nuoret lapset ja vauvat tuijottavat minua todella usein. En tuijota takaisin, mutta sivusilmällä sen huomaa. Mieheni on huomannut tämän saman. Esimerkkinä viimeksi kaupassa, jonotimme kassajonossa ja meidän edessä oli 4 henkinen perhe. Perheen lapset (n. 3-6v) tuijottivat minua ja menivät vanhempiensa taakse kurkkimaan minua. Mistä voi johtua?
Kommentit (30)
Sinun täytyy tehdä omia lapsia jos sinulla ei jo ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Taitavat tuijottaa kaikkia, varsinkin rattaista tai kärrystä. Minuakin tuijotetaan.
Näytät heidän mielestä miellyttävältä. 😊
Ehkä näytät heidän mielestä lapselta myös 😄 Jos ja kun olet pieni.
Minuakin mulkoilee lapset ja teinitytöt, näytän tosin sellaiselta sarjamurhaajalta.
Minä kerran seurasin sivusta, kun lapsi istui rattaissa ja tuijotti lähellä seisovaa naista, joka totesi:
Onneksi tuo ei osaa vielä puhua!
Kaikilla oli hauskaa, yhteisnaurua
😂😂😂😂😂
Muakin ne vahtaa ja kysyy suureen ääneen Miks tuo setä on sitä ja tätä. Eivätkö yhtään häpeä/pelkää
Kauniita kasvoja joidenkin mukaan vauvat tuijottavat, mutta en tiedä, onko se ainoa peruste. Olet varmaankin sensitiivisen ja välittävän oloinen ja lapset luontaisesti hakevat sinulta jotain reagointia heihin. Minulla on ihan sama ollut aina, mutta epäilen, että se johtuu sitä, että kiinnitän lapsiin muutenkin huomiota ja heidän tekemisiin , koska olen kasvatusalalla. Lapset aistivat, että tässä nyt on aikuinen, jolta voi saada jotain huomiota ja tarttuvat mahdollisuuteen. En tiedä, joskus voi sanoa, että terve ja silloin lapsi saattaa kysyä tai sanoa, mitä hänellä on mielessään. Ehkä häntä askarruttaa jokin asia sinussa. Miettiikö vaikka, että onko tuo ope tai jotain.
Lapset katsoo takaisin sellaisia ihmisiä jotka katsoo heitä. Ei siinä sen kummempaa.
Minua ei tuijoteta, mutta ihmisillä on erikoinen tapa olla avuliaita ja ystävällisiä. Soitin vuosi sitten useampaan asiakaspalveluun ja jopa puhelimessa, saan hyvää palvelua. Joulun aikoihin yritin kaupassa kurotella ylähyllyltä jotakin ja n. 15v poika tuli auttamaan ja jäi juttelemaan pitkäksi aikaa, turisti en tunnistanut vanhempiakaan. Olen ajatellut, että minussa olisi jokin avuttomuuden leima, mutta en ole oikeasti avuton.
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
narsistit tykkää huomiosta
Minua myös lapset tuijottaa usein. Olen laittanut sen kikkaran tukan ja perusiloisen naaman piikkiin! :)
Vierailija kirjoitti:
Söpöä
Hyi, ei todellakaan. Minulle opetettiin jo lapsena että ihmisiä ei tuijoteta, se on epäkohteliasta. Minua ainakin ahdistaisi jos jotkut tuntemattomat muksut seuraisivat minua katseellaan kun haluan vain asioida rauhassa kaupassa.
Vauvat tykkäävät tuijottaa epämäärääisiä kasvonpiirteitä omaavia ihmisiä. Huomaatko itselläsi outoja kasvonpiirteitä?
Olet kiinnostava . Lapset oppivat matkimalla . Ihailevat ehkä .