Ärsyttää herätä viideltä aamulla
Töihin huonon palkan takia. En taida mennä enää töihin. Vaivaiset 1700 euroa palkkaa kuitenkin suht rankasta työstä jossa joutuu kävelemään ja liikkumaan ainakin 4-5 tuntia päivässä. Joku veturin kuljettaja saa 5000 euroa ja istuu vaan.
Kommentit (6)
Mikä työ, joku postinjakaja tai sitten joku varasto työ. Ei kannata jatkaa töissä
Se on mihin tottuu. Mä herään joka aamu viideltä. Kotihoidon sh. Paras työpaikka missä olen 18 hoitaja vuoden aikana ollu. Pääsee joka päivä klo 14-14.30. En haluaisi olla veturikuski.
Minäkin herään viideltä vaikka olen työtön.
Itse olen aamun virkku illan torkku. Menen nukumaan aijoissa yrtän väkisin valvoa edes kello 21. Ei .Kömin pehkuihin ja herän aina kello 5. Hyvin nukutun yöni jälkeen.Oli arki tai sununtai. Lomalla vähän harmitaa kun toisten nurkissa.Olla hiljaa odotaa milloin muut herää? Joskus kello 9. Vierassa pikassa luet sit vaan aamusta pokkaria.Ihmetelevät kun pitkään en ole ja haluan Hesaan takaisin.
Jos en joskus pysty enää koulutusta vastaavaan työhöni, mikä on erittäin todennäköistä koska eläkeikä on lähes 70, niin en minäkään ottaisi tuollaista työtä.
Älä, kohta herätään viideltä, vaikka aurinko on vasta neljän kohdalla.