Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämä helpompaa hyvännäköisenä?

Vierailija
21.03.2023 |

Tuli tossa mieleen kun selasin erittäin kauniin ihmisen instagram-tiliä. Ystäviä riitti, ulkomaan matkoja, isot synttärit, älyä löytyy... Pakko myöntää, että olen vähän kateellinen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta olemasta kateellinen muille!1

Vierailija
2/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et muka saisi noita asioita jos haluat tavallisen näköisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inata elämä ei aina ole totta.

Vierailija
4/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ilmeisesti liian hyvännäköinen ollakseni masentunut, kun sitä ihan hoitohenkilötkin ihmetelleet että miksei noin hyvännäköinen ihminen mene ulos. Että siinä mielessä vähän rasittavaa kun ilmeisesti vain rumemmat saa olla masentuneita.

Vierailija
5/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vinkkelistä, seurustelu/ tapailukumppaneista ei koskaan tiedä ovatko ihastuneet sinuun vai ulkonäköösi, mutta toisaalta taas esim työelämässä voi tulla suopeasti kohdelluksi vastakkaisen sukupuolen toimesta josta voi olla etua

Vierailija
6/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ilmeisesti liian hyvännäköinen ollakseni masentunut, kun sitä ihan hoitohenkilötkin ihmetelleet että miksei noin hyvännäköinen ihminen mene ulos. Että siinä mielessä vähän rasittavaa kun ilmeisesti vain rumemmat saa olla masentuneita.

Tää on kyllä sairasta kun luullaan että kauniin ihmisen mieli ei vois järkkyä.. Ihan samanlaisia olentoja me kaikki ollaan sen pinnan alla, haluamme rakkautta ja lämpöä toisilta. 

Vierailija
7/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu mitä haluat elämältä. Esim minua sukulaiset ja perhe painosti nuorena, että miksen ala malliksi. En sanoo että mallit on mitenkään kauniita mutta pituus ja mitat olisi olleet täydelliset siihen. Mutta itseä ei kiinnostunut tuollainen eikä kiinnosta vieläkään. Täti vielä soitti 30v synttäreille " et sitten koskaan malliksi alkanut". :D :D 

Vierailija
8/44 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaunis ennen instaa, se on lapseni juttuja. Ei se helppoa ollut, sai tehdä töitä, että tuli nähdyksi ja kuulluksi ihan kokonaisena ihmisenä eikä pelkkänä pintana. Sai joo palveluksia ja huomiota, mutta päällimmäinen fiilis oli silti lähinnä pettymys, "siinäkö kaikki, mitä minusta haluat?".  Opin pitämään ihmiset etäällä, parempi niin.

Vierailija
9/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kauniit kasvot, ei persoonallisuutta", onko totta?

Vierailija
10/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään EI ole ikuista: ei edes ihmisen ulkonäkö.

Kaikki Me vanhenemme !

Vierailija
11/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi olla hyvännäköisen naisen ystävä, koska mies ihastuu heti tällaiseen naiseen ja haluaa naiselta pmppiä. Siinä mielessä tavisnaisella on parempi asema kuin kauniilla naisella.

Vierailija
12/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

t. Komea mies

Vierailija
13/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se.

t. Komea mies

In your dreames 😜

Vierailija
14/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samat ongelmat kaikilla ihmisillä on ihmetyttää että jotkut luulee ulkonäön vaikuttavan asioihin mihin se ei mitenkään oikeasti vaikuta. typerää minusta jos jonkun mielestä minun elämäni on jotenkin paremmin kunnossa vain sen takia että enemmän ihmisiä pitää ulkonäöstäni jos se ei oikeasti vaikuta paljon missään paitsi ehkä satunnaisen seksiseuran haussa

Vierailija
15/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ahdistelevat ja pitävät pelkkänä pillunkantotelineenä. Tosin tämä ongelma taitaa olla kaikilla naisilla.

Vierailija
16/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu vinkkelistä, seurustelu/ tapailukumppaneista ei koskaan tiedä ovatko ihastuneet sinuun vai ulkonäköösi, mutta toisaalta taas esim työelämässä voi tulla suopeasti kohdelluksi vastakkaisen sukupuolen toimesta josta voi olla etua

Mihin sitä sitten ihastutaan jos ei ulkonäköön? Valitettavasti ulkonäkö on se mistä aiheutuu se ihastumisen huuma ja intohimo. Taviksena tiedän että miehet ovat kanssani, siis jos ovat, ns. luonteen vuoksi, siksi että olen kiva ja fiksu ja koska eivät saa kauniimpaakaan. Ei se nyt mikään erityisen hyvä pohja ole suhteelle että toisen mielestä olet ihan kiva! Kaikki intohimo ja oikea ihastus puuttuu.

Vierailija
17/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram ja ylipäätänsä some ei ole todellista elämää. Sinne laitetaan monesti vain parhaat palat siloiteltuna, ja se antaa väärän kuvan.

Vierailija
18/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisissa tilanteissa ihmiset kohtelevat kauniita ihmisiä paremmin kuin rumia. Tämä on monessa psykologisessa tutkimuksessa todettu asia. Siinä mielessä kauneus antaa siis valtavan buustin elämänlaatuun.

Mutta se että ihminen on kaunis, ei tietenkään tarkoita 100% varmuudella sitä että hän tulee elämään onnellisen elämän.

Vierailija
19/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoksi voi syntyä mutta vahvaksi kasvetaan, älykkääksi voi syntyä mutta viisaaksi vain kokemuksen ja tuntemuksien kautta, kauniiksi voi syntyä mutta estetiikka pitää hiota ja näyttää maailmalle

Vierailija
20/44 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli kaunotar ja toitotti aina, että meidän Miisasta ei kyllä missiä tule! Tunsin itseni rumaksi ankanpoikaseksi ja panostin opintoihin, siihen toki kotona myös kannustettiin.

Nyt aikuisiällä olen törmännyt oletukseen, että akateemiset saavutukseni olisivat ulkonäköni ansiota.

Eli niin tai näin, aina väärinpäin.

Uskon, että jos olet miellyttävä ja ongelmaton, latu on pitkä ja luisto hyvä. Pelkällä kauneudella ei taivaat aukene.