Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
äidiinmaitoa kuinka paljon melkein 4kk lapselle?
25.11.2006 |
olen imettänyt kokoajan ja nyt pitäisi jättää maitoa pulloon illaksi. Paljonko suurinpiirtein menee kerralla?
Kommentit (3)
Vaikka varaisit sen desin, niin jaa se useampaan pieneen annokseen. Ei mene sitten hukkaan, jos vauvalle ei maistukaan. Meillä pullosta meni vakiosatsina tuo 70 ml, imetyksiä oli päiväsaikaan parin tunnin välein.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi en kauhean kauaa ollu pois, että sai syötyä.
Alue: Aihe vapaa
juomaan peräti 20ml. Silläpä se sitten suht tyytyväisenä odotteli, kunnes kotiuduin.. Pumppasin 100ml..