Miksei junavideoita kuvaileva ihminen voi olla neurologisesti normaali?
Mun yks kaveri väittää että kaikilla tällasia videoita kuvailevalla on jokin autismiin kuuluva häiriö koska ei oo normaalia olla näin kiinnostunu junista. Oon yrittäny sanoo että ei varmasti oo kaikilla sellasta ja että ei se että vaikka ois kuvannukin paljon tällasia kerro mitään siitä millanen niiden kuvaaja on.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai voi olla.
Voi olla tai voi olla olemattakin!
Itse valokuvaan ja joskus jopa videoin jub´nia, katson reelsseissä japanilaisia hienoja junia ja ihan olen tavallinen persjalkainen suomalainen ihminen. EN senkummemmin "omituinen" kuin kukaan muukaan! Ripitetty, rokotettu, koulutettu, työnsä hyvin hoitava!
Japanilainen kissajuna on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys autismiin on suuri kun mieshenkilöllä on suuri kiinnostus juniin tai lentokoneisiin. Niitä valokuvataan, etsitään netistä koko ajan uutta tietoa, kerätään kansioihin valokuvia niistä. On hyllyt täynnä kuvia ja pienoismalleja.
Ei läppä, tiedän ihmisiä joilla juuri nämä pakkomielteet.
Minäpä olen nainen ja kuvaan lentokoneita ja laivoja. Mikä diagnoosi?
Harrastat valokuvausta?
(Kävi jo selväksi, että ap on yksinkertainen. Ei viitsitä jatkaa enää)
Aapeen kaveri on kun väittää joutavaa. Tyhmä ei olisi älynnyt kysyä Arvon Raadilta asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys autismiin on suuri kun mieshenkilöllä on suuri kiinnostus juniin tai lentokoneisiin. Niitä valokuvataan, etsitään netistä koko ajan uutta tietoa, kerätään kansioihin valokuvia niistä. On hyllyt täynnä kuvia ja pienoismalleja.
Harrastat valokuvausta?
Ainakin vähemmän yksinkertainen kuin kaikki nämä, jotka luulevat olevansa neuropsykologeja tai psykiatreja.
Siis kuvaa junavideoita, eli ottaa videota jo valmiista videosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vikaa junien kuvaamisessa on! Ei mitään!
Mitäs vikaa Aspergerin syndroomassa on! Ei mitään!Jotkut syntyy vasenkätisiksi ja jotkut asseiksi!
Ei siinä ole mitään vikaa!Vika on siinä, että joiltakuilta täysin puuttuu
kyky sietää erilaisuutta!
No nyt rokkaa. Sun pitäis julkaista runoteos.
tommonen lievä asbergeri voi olla vaan ittekseen hekottelua. kaikki me ollaan vähän kirjolla :D
Vierailija kirjoitti:
Siis kuvaa junavideoita, eli ottaa videota jo valmiista videosta?
Niin kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastat valokuvausta?
Aapeen kaveri on kun väittää joutavaa. Tyhmä ei olisi älynnyt kysyä Arvon Raadilta asiaa!
Yhtä tyhmiä molemmat.
Burgerointia on tämä maa tulvillaan
Kaikki autistien puolueet pois hallituksesta!
Ens hallituksessa ei oo autisteja!
Olen joskus miettinyt että haluan kuvata bussireittejä päätepysäkiltä päätepysäkille mutta en ole vielä toteuttanut ajatustani. Mutta minkähän diagnoosin saan :o
Remppaahan jotkut jatkuvasti joitain amerikan romuja autotalleissaan mihin upottaa perheen ruokarahat, kuolaa lehdistä krominkiiltoisia kuvia ja ramppaa autonäyttelyissä. Jostaqin syystä sitä pidetään täysin normaalina toimintana.