Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna mun kaikki kestää! Ohisalo vihreiden gallup-romahduksesta, vierittää syyn Marinille!

Vierailija
21.03.2023 |

Ohisalo vihreiden gallup-romahduksesta: Vierittää syyn Marinille !!! Anna mun kaikki kestää! Eikö itsessä ollut vikaa yhtään hallituskautena? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9c14378d-9aac-491e-b38d-b42343410…

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vihreät aja suomalaisten asiaa. Puolue joka haluaa täyttää suomen ulkomaalaisilla, en ole huomannut että tätä määrää yritettäisiin rajata vihreitten toimesta. Ehkä olisi helpompaa että vihreät itse muuttaisivat ulkomaille, kuin että "ulkomaat tulevat suomeen".

Tämän lisäksi myös meidän verorahat halutaan lähettää ulkomaille, lisää vaan kokoajan. 

Kuinka pahasti suomen pitää velkaantua! Suomi ottaa velkaa jonka lähettää ulkomaille, meille vielä jää korot maksettavaksi niistäkin rahalähetyksistä.

Joku sanoi joskus että valtion velka on meidän lapsilta varastamista, ne pitää joskus maksaa takaisin.

Mun mielestä vastuuton puolue enkä yhtään ihmettele että ihmiset vaihtavat johonkin järvämpään vaihtoehtoon. Esim sellaiseen joka haluaa käyttää meidän verorahat suomalaisten hyväksi.

Tosin eipä ne kaksi muutakaan isompaa vasemmistopuoluetta paljoa taida näissä talousasioissa vihreistä erota.

Veit sanat suustani. Ei Suomi ole olemassa koko muun maailman (rahallista) tukemista varten, vaan oman kansan etua ja hyvinvointia varten. Se kun unohtuu unohtuu moni muukin olennainen seikka. 

Vierailija
62/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vastapuolue Vihreille on PS. Kaikki muut komppaavat Vihreitä yrityksessä muuttaa tämä maa Pohjois-Koreaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Vihreiden äänestäjä ja Ohisaloakin olen äänestänyt. Nyt kyllä tekee tiukkaa, Ohisaloa en todellakaan äänestä ja puolueestakaan en ole varma. Tulispa Ville N ja Oras T takaisin. En tiedä, joudunko äänestämään Demareita😬

Sinä äänestät perussuomalaisia, tai muuten sukusi kuskataan Malmöön!

Vierailija
64/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

punaviheriät tappelee kuin vanhat kommaripuolueet keskenään :D

Vihreet on oikeistoliberaaleja. Mitä ne punaviheriät lie, joista aina puhutaan.

Oikeistoliberaaleja :D LOL puolue, joka vastustaa yksityisautoilua henkeen ja vereen sekä haluaa verottaa suomalaiset kuoliaaksi vihreän siirtymän nimissä :D

Vihreät ovat punavihreä feministipuolue ja sopivat täydellisesti nykyiseen hallitukseen; demareita, äärivasureita ja viheriäitä ei erota toisistaan täältä oikealta laidalta

Vierailija
65/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis on sekaisin kuin seinäkello, ihmettelen että ylipäänsä kukaan enää viitsii kannattaa vihreitä.

Vierailija
66/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset veronmaksajat on täysin kyllästyneet kaupungin harjoittamaan luonnon tuhoamiseen ja massiiviseen rakentamiseen. Siinä on Ohisalolle ihan konkreettinen syy siihen, miksi kannatus laskee heidän ydinalueella. 

Toinen syy joka kolahtaa vihreiden nilkkaan on, että kaupungissa huononnetaan julkisen liikenteen bussilinjoja vuosi vuodelta ja samalla korotetaan hintoja.   

Vierailija
67/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo on oikeasti vaarassa pudota eduskunnasta. Helsingissä vihreistä vain Haavisto voi olla varma läpimenostaan. 

Vierailija
68/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatus vituiksi menee

Kaikki nuoret vaan persuilee

Ei pervopuolueena kannatusta saa

ja pa ko laiset vain puukottaa

Ei luonnonsuojelu ihmisiä kiinnosta

No eipä itseäänkään jaksa innostaa

On Koijärvi vaihtunut taksiin

ja kasvissyönti Raxiin

Taidan pudota eduskunnasta

Mitäs tekis, liian vanha tekemään lasta

Jos rupeis runoja rustaamaan

ja miehen palkalla lokkeilemaan

Vierailija
69/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kannatus putoaa on syytä katsoa peiliin eikä uhriutua.

Vierailija
70/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo syytös oman puolueen huonoon menestykseen !

Vihreille normaalia toimintaa. Oma kompetenssi ei riitä mihinkään muuhun, kuin ilmastosta jankkaamiseen. Ilmastonmuutos on osoittautumassa liioitelluiksi, mitä jää vihreille?

Bensan ja sähkön hinnannostot. Sen ne osaa.

Nyt tyhminkin vihreiden kannattaja on tajunnut, että se näkyy myös hänen ruokakauppalaskussaan. Avokadon hinta raketoinut.

Luulen, että jokainen vihreitä äänestänyt on ollut tietoinen siitä, että mitä heidän ajama politiikka käytännössä tarkoittaa.

Eli ovat ymmärtäneet, että vihreä siirtymä laskee omaa elintasoa tässä maailman ajassa. Toisaalta jos kaikki uusi vihreä teknologia ja energiatuotanto toteutuu, niin Suomi kyllä hyötyy siitä kaikin tavoin. Toki tässä on vielä se jos-sana. 

Vierailija
71/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko enää väleissä kun syyttää? Luulisi, että Sannukka on loukkaantunut ja jopa suuttunut syytöksestä.

Vierailija
72/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Vihreiden äänestäjä ja Ohisaloakin olen äänestänyt. Nyt kyllä tekee tiukkaa, Ohisaloa en todellakaan äänestä ja puolueestakaan en ole varma. Tulispa Ville N ja Oras T takaisin. En tiedä, joudunko äänestämään Demareita😬

Mä luulen, että sulle voisi uusi koti löytyä tuolta liberaalien puolelta.

Vierailija
73/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo saa vaalien jälkeen keskittyä pelaamiseen ja lapsen hoitoon. 

Vierailija
74/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion punaviinin suurkuluttajataiteilijat pelkäävät, että Kiira tulee kilpailemaan apurahoista alla 20 kirjaa myyvien luokassa.

Vierailija
75/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuuntelin niiden keskustelua. Järjetöntä huutamista. Puhutaan toisten päälle. Millainen hallitus meille oikein tulee ?

Vierailija
76/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläiset veronmaksajat on täysin kyllästyneet kaupungin harjoittamaan luonnon tuhoamiseen ja massiiviseen rakentamiseen. Siinä on Ohisalolle ihan konkreettinen syy siihen, miksi kannatus laskee heidän ydinalueella. 

Toinen syy joka kolahtaa vihreiden nilkkaan on, että kaupungissa huononnetaan julkisen liikenteen bussilinjoja vuosi vuodelta ja samalla korotetaan hintoja.   

ainoa mitä huononnetaan on yksityisautoilun mahdollisuudet. Ei parkkipaikkoja, autoilukieltoja, bulevardisuunnitelmia ja muuta sellaista järjenvastaista.

Tajuavatko loppupeleissä, että mitä tästä on seurannut? Keski-ikäiset perheelliset kuten minä kaahaavat pitkin kehiä kauppakeskuksesta ja harrastuksesta toiseen. Voin taata, ettei ainakaan päästöjen määrä ole vähentynyt.

Ilmeisesti keskustassa on tarkoitus suorittaa "poissa silmistä, poissa mielestä"-tyyppinen ratkaisu? Siitä on seurannut vain sellainen sivuvaikutus, että yritykset alkavat kaikota stadista

Vierailija
77/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo saa vaalien jälkeen keskittyä pelaamiseen ja lapsen hoitoon. 

Talouskin taitaa olla turvattu vaikka velkaa on, kuten akikilla rikkailla. Jos ei pääse eduskuntaan, jatkanee asuntosijoittajana.

Vierailija
78/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jo meinasin äänestää vihreitä, mutta taidan jättää väliin.

Vierailija
79/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuuntelin niiden keskustelua. Järjetöntä huutamista. Puhutaan toisten päälle. Millainen hallitus meille oikein tulee ?

Kun kysyt millainen: äärettömän kunnianhimoinen, pakottajahallitus.

Vierailija
80/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo 8 pinnaakin käsittämätön lukema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän