Anna mun kaikki kestää! Ohisalo vihreiden gallup-romahduksesta, vierittää syyn Marinille!
Ohisalo vihreiden gallup-romahduksesta: Vierittää syyn Marinille !!! Anna mun kaikki kestää! Eikö itsessä ollut vikaa yhtään hallituskautena? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9c14378d-9aac-491e-b38d-b42343410…
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Todella outo syytös oman puolueen huonoon menestykseen !
Ja se syytös oli?
Iiris ei saa tipahtaa eduskunnasta. En tiedä miten jatkaisin elämää ilman Iiristä ja ihania pulleita reisiä edustajanani.
Ei tossa jutussa sitten edes sanottu että mitä se sanoi.
Ohisalo voisi siirtyä persuihin niinkuin entiset äänestäjänsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko tuo että muiden syytteleminen nostaa kannatusta? Kaikki nuo ministeri ovat surkeita, itseään saavat syyttää.
Siihenhän perussuomalaisten politiikka nojaa; muiden syyttämiseen ja muiden vastustamiseen.
Vaihda jo levy. Niin väsynyttä.
Onhan tuo oikeilla jäljillä. Itsekin aina äänestänyt Vihreitä, nyt Sdp, eli ääni kokkareita ja persuja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
punaviheriät tappelee kuin vanhat kommaripuolueet keskenään :D
Vihreet on oikeistoliberaaleja. Mitä ne punaviheriät lie, joista aina puhutaan.
Mitä se sitten sanoi??? Ei jutussa lue.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo oikeilla jäljillä. Itsekin aina äänestänyt Vihreitä, nyt Sdp, eli ääni kokkareita ja persuja vastaan.
Itsellä menee vähän toisin päin. Ääni SDP:ltä pois ja johonkin muuhun, kenties PS, en koe enää että SDP ajaisi "duunarin asemaa". Ehkä joskus näin oli mutta nykyään vihersuvaitsevaisuushumppasoi ja kovaa, veronmaksajasta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ihan väärässä ole. Itsekin aion äänestää SDPtä, koska haluan saman hallituspohjan jatkavan.
Ei se voi jatkua kun mm. keskusta on todennut, että samalla hallituspohjalla ei voi jatkaa
Täytyy nyt sivusta huomauttaa, että kyllähän kaikki tietävät, että Kepu voi aina myös arvioida asioita uudelleen.
Tyttöjen rakkaudessa taitaa nyt olla pieni ryppy.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tosin ei se vihreiden hallitustyöskentelykään mennyt ihan nappii. Joten tämän vihreitä aina äänestäneen äänen saa nyt sdp.
Kuka puolie ajaa normaalin täyspäisen veroja maksavan ihmisen asiaa?
Hän on ihan oikeassa. Itsekin olen aina äänestänyt vihreitä mutta nyt demareita koska en halua oikeistohallitusta.
Ei vihreät aja suomalaisten asiaa. Puolue joka haluaa täyttää suomen ulkomaalaisilla, en ole huomannut että tätä määrää yritettäisiin rajata vihreitten toimesta. Ehkä olisi helpompaa että vihreät itse muuttaisivat ulkomaille, kuin että "ulkomaat tulevat suomeen".
Tämän lisäksi myös meidän verorahat halutaan lähettää ulkomaille, lisää vaan kokoajan.
Kuinka pahasti suomen pitää velkaantua! Suomi ottaa velkaa jonka lähettää ulkomaille, meille vielä jää korot maksettavaksi niistäkin rahalähetyksistä.
Joku sanoi joskus että valtion velka on meidän lapsilta varastamista, ne pitää joskus maksaa takaisin.
Mun mielestä vastuuton puolue enkä yhtään ihmettele että ihmiset vaihtavat johonkin järvämpään vaihtoehtoon. Esim sellaiseen joka haluaa käyttää meidän verorahat suomalaisten hyväksi.
Tosin eipä ne kaksi muutakaan isompaa vasemmistopuoluetta paljoa taida näissä talousasioissa vihreistä erota.
Maria O. kirjoitti:
Taitaa syyllinen olla ministerin avustaja Kuhisalon Olli.
Jaa, ettei Pentti Hikka?
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihan oikeassa. Itsekin olen aina äänestänyt vihreitä mutta nyt demareita koska en halua oikeistohallitusta.
Sinä kuule äänestät perussuomalaisia kuten kaikki muutkin! Minä pidän siitä huolen!
Mitä ihmettä syyttääkö tuo kerrankin jotain muuta kuin persuja. Mutta onneksi on kuitenkin sen verran nainen että ei omia virheitään myönnä ja muiden vikahan ne on
punaviheriät tappelee kuin vanhat kommaripuolueet keskenään :D