Olen ollut alle vuoden työkkärin asiakkaana ja nyt jo lopen väsynyt ja stressaantunut
Olen päälle parikymppinen osa-aikatöissä käyvä nuori ja alan olemaan lopen uupunut jatkuvaan stressiin, jonka työkkäri aiheuttaa. Jatkuvasti mietin, olenko muistanut ilmoittaa työkkäriin hakemani työpaikat, milloin ne taas soittaa yllättäen, pääsenkö vastaamaan, jos en pääsekkään, tuleeko karenssia. Lista on loputon kaikista stressin aiheista. Hoidan kyllä velvollisuuteni työttömänä, mutta silti asia stressaa ja ahdistaa jatkuvasti. Olisihan se mukavaa saada kokopäivätyö ja irtautaua työkkäristä, mutta ei kukaan halua palkata. Osa-aikatyönkään palkka ei yksinään riitä elämiseen, joten tukia on pakko nostaa.
Politiikot haluavat halpaa työvoimaa ulkomailta, mutta meitä suomalaisia ei haluta työllistää. Pelottaa tämän maan tulevaisuus ja se, että joudun olemaan vain osa-aikatyössä eläkeikään asti, jos koskaan edes pääsen eläkkeelle. Olen aidosti huolissani tämän maan tulevaisuudesta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alettiin jossain vaiheessa pommittaa ihan sikana työkkärin puolelta.. Olen 30v joten varmaan johtuu iästäni sillä äitiäni ei pommitettu yhtään, kertoi. Mua painostettiin osallistumaan kaikkiin valmennuksiin ja jouduin johonkin typin asiakkaksi. Se nainen halusi soitella N. 3 viikon välein ja yritti saada minua kuntouttavaan ja työharjoitteluun kassalle. Sairastuin jatkuvasta painostuksesta ja hain sairaslomaa uupumuksesta. Nyt ei ole työkkäri ottanut yhteyttä kolmeen kuukauteen.
No miten pystyisit olemaan töissä jos tuosta jo uuvuit?
Miksi kaikkien pitäisi elää palkkaorjuudessa? Raataa vuosikaudet, jotta rikkaat voisivat olla vielä rikkaampia?
Miksi muitten pitäisi raataa ja elättää laiskoja lorvijoita?
Sinä läski mitään raada
Ai luoja.