IL: "Huhtikuuksi luvattuja sähköhyvityksiä ei olekaan tulossa"
Kiitos taas punavihreälle demarihallitukselle tyhjistä lupauksista!
Sitä jo syksyllä kritisoitiin miksi niin myöhään aloittivat valmistelut, ilmeisesti halusivat vaalitemppuna tehdä lähempänä vaaleja, mutta nyt hyvityksiä ei tulekaan!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d6e40db1-3053-43cf-96d0-2391aee58518
Kommentit (40)
Eli sähkölaskusta kärsineet jää nyt tyhjän päälle?
Ei pidäkään maksaa, vaan sähköyhtiöiden tulee korvata perusteettoman korkeat laskut asiakkailleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään maksaa, vaan sähköyhtiöiden tulee korvata perusteettoman korkeat laskut asiakkailleen.
Itse suurin osa ne sopimuksensa valinneet.
Ja joku yllättyi?
Huonosti valmisteltu epämääräinen päätös mitä kukaan ei osannut selkokielellä selittää ei toteutunutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, meillekin ilmoitettiin että hinta nousee nyt tämän verran, piste.
Ei kai se nyt demareitten vika ole, jos Euroopan komission päätös viivästyy! Jotain rotia nyt tuohon demari/vassarivihaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menis jos hallitus olis jotain muuta kuin iso vitsi ja säätäis lakeja, jotka vaikkapa estävät miljardivoittojen tekemisen ihmisten perustarpeilla.
Kukaan ei estä jättivoittoja varastaneita sähköyhtiöitä palauttamasta asiakkailleen ryöväämiään rahoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan silti itse valinnut toistaiseksi voimassa olevan, määräaikaista eivät olisi voineet muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ovat ahneuksissaan ottaneet sillä hetkellä ne halvimmat sopimukset.
Jokainen maksakoon itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt demareitten vika ole, jos Euroopan komission päätös viivästyy! Jotain rotia nyt tuohon demari/vassarivihaan.
Mikään ei ole koskaan hallituksen vika. T: marin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan silti itse valinnut toistaiseksi voimassa olevan, määräaikaista eivät olisi voineet muuttaa.
Tsägästä kiinni milloin kenenkin määräaikainen sopimus sattui päättymään, ei kannata taputella itseään selkään neroudesta vaikka ei olisi joutunut tekemään uutta sähkösopimusta viime syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kela hoitaa.
Kun olet tarpeeksi persaukinen. Siihen demarit tähtääkin. Kaikkien pitää olla yhtä köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kela hoitaa.
Ei hoida kun niiltäkin rahat loppuu. Kaikki menee Sannan miljardivelkojen korkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Asian olisi voinut ja pitänyt selvittää etukäteen. Mutta oliko edes halua selvittää kun oli kätevä vaalitemppu?
Jutusta kopsattu:
Talvikuukausien korkeiden sähkönhintojen tasaamiseksi kehitettyjen sähköhyvitysten maksut uhkaavat lykkääntyä, kertoo Energiavirasto.
- eli ei ole peruttu, ainakaan toistaiseksi, lykkääntyy vaan.
Huomaa ettei jengi viitsi lukea linkkejä, kunhan suoltaa soopaa nettiin, sitä kun ei täällä ole vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jutusta kopsattu:
Talvikuukausien korkeiden sähkönhintojen tasaamiseksi kehitettyjen sähköhyvitysten maksut uhkaavat lykkääntyä, kertoo Energiavirasto.
- eli ei ole peruttu, ainakaan toistaiseksi, lykkääntyy vaan.
Huomaa ettei jengi viitsi lukea linkkejä, kunhan suoltaa soopaa nettiin, sitä kun ei täällä ole vielä tarpeeksi.
Ei ole mitään varmuutta että koskaan tulevat
Nyt meni pahasti pieleen yritys vaalikuukautena jakaa rahaa kansalle, ilmeisesti liian huonosti valmisteltu