Olet ollut vaikkapa kaupassa ja tulet kotiin. Vaihdatko vaatteet?
Minä olen vapaapäivänä samoissa vaatteissa kotona ja kaupassa. Illalla sitten yöpaita.
Kommentit (30)
Vaihdan päälle sortsit ja t-paidan, kun tulen kotiin. Noissa ei oikein tarkene kaupassa tähän aikaan vuodesta.
Vaihdan vaatteet. Kotivaatteet on erikseen. Kauppaan pukeudun siistimmin.
Tähän aikaan vuodesta jos lähden kotoa kauppaan ja takaisin (eli en mene esim töistä suoraan) kävelen ulkoiluvaatteissa joiden alla on ns sisävaatteet eli esim leggarit ja huppari. En siis vaihda vaan otan ulkokerrokset pois :D Ja laitan kotona villasukat jalkaan, ne ei ole jalassa kauppareissulla.
Kotiin tullessa otan aina vaatteet pois.
M44
Riippuu täysin siitä millainen kauppareissu on kyseessä. Jos menen lähi-Lidliin, menen samoissa rytkyissä missä hillun kotonakin. Jos taas mennään "isommille kaupoille" ja vaarana on esim. extempore-sushilla käynti, laitain varuiksi jotain asiallisempaa päälle.
Kyllä. Kotona on aina kotivaatteet. Ulos pukeudun siistimmin.
Vaihdan housut. Kotona pidän verkkareita ja ulos mennessäni yritän pukeutua edes vähän nätimmin.
En vaihda. Kuljen jatkuvasti chinoissa ja bleiserissä. Pidämme kotonamme myös kengät jalassa, tästä syystä lattiamme ovatkin laattaa. Sisäkkömme voisi myös yllättää, jos vaihtaisin vaatteitani, enkä halua antaa hänelle rahvasta vaikutelmaa.
Sit heräsin todellisuuteen, jossa oon työtön ja kuljen aina samat vaatteet yllä: pieruverkkarit (4v vanhat), vanha työtakki, työkengät ja pipo. En jaksa panostaa, joten mulla ulkovaatteet on nykyään samat kuin rötvävaatteet. Se siivojakin oon minä itte.
Kyllä.
Kotona käytän kotivaatteita. Nytkin rennot legginsit ja väljä ohut paita sekä villasukat, näillä en kehtaisi lähteä ihmisten ilmoille.
Kauppaan tänään laitoin farkut, neuleen, nilkkurit ja talvitakin. Siistit vaatteet julkiselle paikalle, mut kotona en tykkää olla esim farkuissa.
Ainakin yksin kotona käytän vanhat mukavat vaatteet loppuun. Kestää uudet pitempään.
Jos menen julkisilla en istu kotona kyllä samoilla housuilla. Bussin penkeillä istuu ties mitä kura ja tenaberseitä.
Vaihdan, koska en tykkää pitää kotona rintsikoita, enkä muutenkaan oikein muuta kuin sortseja ja t-paitaa. Mulla on aina kuuma.
Mulla on pöly/pöpö fobiaa, laitan aina vaatteet pesuun. Mutta saa puhtaat vaatteet. Olen allerginen pölylle.
En vaihda. Käyn kaupassa kotivaatteissa eli kollarit jalassa.
Otan housut ja rintsikat pois kotiintullessa.
Vaihdan aina kotiin tultua farkut verkkarihousuihin. Tuntuu hygieenisemmältä ja nyt vielä kun alkaa siitepöly ja katupöly kausi niin en halua niitä pölyjä kotisohvaani jne.
Vaihdan vaatteet seuraavana päivänä. Kun aamulla puen vaatteet, ei tarvitsekuin laittaa takki päälle ja kengät jalkaan, jos jonnekin täytyy lähteä.
Mulla on kotona aina jotkut nolot kotihousut. Nytkin fleecehousut joissa on apinankuvia. Joo, en mene kauppaan näissä.
Vaihdan vaatteet, koska kotona kuljen yleensä verkkareissa ja T-paidassa ja kauppareissuilla on vähän asiallisemmat vaatteet.