Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet ollut vaikkapa kaupassa ja tulet kotiin. Vaihdatko vaatteet?

Vierailija
21.03.2023 |

Minä olen vapaapäivänä samoissa vaatteissa kotona ja kaupassa. Illalla sitten yöpaita.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet, koska kotona kuljen yleensä verkkareissa ja T-paidassa ja kauppareissuilla on vähän asiallisemmat vaatteet.

Vierailija
2/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan päälle sortsit ja t-paidan, kun tulen kotiin. Noissa ei oikein tarkene kaupassa tähän aikaan vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet. Kotivaatteet on erikseen. Kauppaan pukeudun siistimmin.

Vierailija
4/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta jos lähden kotoa kauppaan ja takaisin (eli en mene esim töistä suoraan) kävelen ulkoiluvaatteissa joiden alla on ns sisävaatteet eli esim leggarit ja huppari. En siis vaihda vaan otan ulkokerrokset pois :D Ja laitan kotona villasukat jalkaan, ne ei ole jalassa kauppareissulla.

Vierailija
5/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tullessa otan aina vaatteet pois.

M44

Vierailija
6/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä millainen kauppareissu on kyseessä. Jos menen lähi-Lidliin, menen samoissa rytkyissä missä hillun kotonakin. Jos taas mennään "isommille kaupoille" ja vaarana on esim. extempore-sushilla käynti, laitain varuiksi jotain asiallisempaa päälle.

Vierailija
7/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kotona on aina kotivaatteet. Ulos pukeudun siistimmin.

Vierailija
8/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan housut. Kotona pidän verkkareita ja ulos mennessäni yritän pukeutua edes vähän nätimmin.

Vierailija
9/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda. Kuljen jatkuvasti chinoissa ja bleiserissä. Pidämme kotonamme myös kengät jalassa, tästä syystä lattiamme ovatkin laattaa. Sisäkkömme voisi myös yllättää, jos vaihtaisin vaatteitani, enkä halua antaa hänelle rahvasta vaikutelmaa.

Sit heräsin todellisuuteen, jossa oon työtön ja kuljen aina samat vaatteet yllä: pieruverkkarit (4v vanhat), vanha työtakki, työkengät ja pipo. En jaksa panostaa, joten mulla ulkovaatteet on nykyään samat kuin rötvävaatteet. Se siivojakin oon minä itte.

Vierailija
10/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kotona käytän kotivaatteita. Nytkin rennot legginsit ja väljä ohut paita sekä villasukat, näillä en kehtaisi lähteä ihmisten ilmoille.

Kauppaan tänään laitoin farkut, neuleen, nilkkurit ja talvitakin. Siistit vaatteet julkiselle paikalle, mut kotona en tykkää olla esim farkuissa.

Vierailija
11/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksin kotona käytän vanhat mukavat vaatteet loppuun. Kestää uudet pitempään.

Vierailija
12/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen julkisilla en istu kotona kyllä samoilla housuilla. Bussin penkeillä istuu ties mitä kura ja tenaberseitä.

Vierailija
13/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan, koska en tykkää pitää kotona rintsikoita, enkä muutenkaan oikein muuta kuin sortseja ja t-paitaa. Mulla on aina kuuma.

Vierailija
14/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöly/pöpö fobiaa, laitan aina vaatteet pesuun. Mutta saa puhtaat vaatteet. Olen allerginen pölylle.

Vierailija
15/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda. Käyn kaupassa kotivaatteissa eli kollarit jalassa.

Vierailija
16/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan housut ja rintsikat pois kotiintullessa.

Vierailija
17/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina kotiin tultua farkut verkkarihousuihin. Tuntuu hygieenisemmältä ja nyt vielä kun alkaa siitepöly ja katupöly kausi niin en halua niitä pölyjä kotisohvaani jne.

Vierailija
18/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet seuraavana päivänä. Kun aamulla puen vaatteet, ei tarvitsekuin laittaa takki päälle ja kengät jalkaan, jos jonnekin täytyy lähteä.

Vierailija
19/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
20/30 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona aina jotkut nolot kotihousut. Nytkin fleecehousut joissa on apinankuvia. Joo, en mene kauppaan näissä.