Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usa:n persut haluavat rajoittaa kuukautisista puhumista

Vierailija
21.03.2023 |

Usassa asiat ovat menossa yhä huonompaan suuntaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/811be189-9756-44fa-85d6-1fba5a1558bf

Kommentit (1101)

Vierailija
1021/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli persu ja kannatti ihan samanlaisia asioita, kuin nuokin konservatiivit.

Hänen mielestään kaikki ns. muualta tulleet oli alempiarvoisia ja hän itse niin mahtava että. Hän, etuoikeutettu ihminen, luuli että oli omilla ansioillaan syntynyt siihen asemaan missä oli. Kuukautisista hän ei puhunut koskaan sanallakaan ja jos asia olisi ollut hänen vastuullaan, minä ja siskoni tuskin oltaisiin tiedetty mitään kuukautista ennen niiden alkamista. Kuukautiset oli tabu kotonakin, siteitä ei saanut olla missään näkyvillä.

Onneksi äiti erosi siitä ihmisestä kun olin 11v. Kodin ilmapiiri oli ihan erilainen ilman sitä ankeuttajaa. Onneksi minulla ja siskolla oli äidin sukunimi, joten meitä ei yhdistetty siihen ihmiseen.

Vierailija
1022/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli persu ja kannatti ihan samanlaisia asioita, kuin nuokin konservatiivit.

Hänen mielestään kaikki ns. muualta tulleet oli alempiarvoisia ja hän itse niin mahtava että. Hän, etuoikeutettu ihminen, luuli että oli omilla ansioillaan syntynyt siihen asemaan missä oli. Kuukautisista hän ei puhunut koskaan sanallakaan ja jos asia olisi ollut hänen vastuullaan, minä ja siskoni tuskin oltaisiin tiedetty mitään kuukautista ennen niiden alkamista. Kuukautiset oli tabu kotonakin, siteitä ei saanut olla missään näkyvillä.

Onneksi äiti erosi siitä ihmisestä kun olin 11v. Kodin ilmapiiri oli ihan erilainen ilman sitä ankeuttajaa. Onneksi minulla ja siskolla oli äidin sukunimi, joten meitä ei yhdistetty siihen ihmiseen.

Ei mullekaan isä kuukautisista puhunut, vaan äiti. Itse asiassa olisin pitänyt lapsena/teininä todella nolona, jos isä olisi alkanut selittää mulle menkoista. 

Vierailija
1024/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No konservatiivikomppaajat, joko on löytynyt ratkaisu, miten vältetään, että ne faktoista epätietoiset lapset ei pelästy kuukautistensa alkamista ja miten yleensäkin elävät kuukautisensa kanssa?

Päästäisitkö lapsesi tällaiseen luokkahuoneeseen klovnitukan kanssa?

https://twitter.com/ExposeDarkDeeds/status/1637103351828545538?cxt=HHwW…

Näyttää olevan kymmenennen luokan luokka. Eiköhän lapseni jo sen ikäisinä ihan itse päätä, mihin sen ikäisenä menevät.

Sua ei myöskään haittaisi opettajan "aito avioliitto" ja "abortti on murha" -julisteet, tai "sukupuolia on kaksi" -kassien askartelu? Vai onko yhden ideologian tuputtaminen lapsille ok, mutta toisen ei?

Kun kerran kysyt tuollaisia kysymyksiä, niin olet todennäköisesti iloinen siitä että suomessa samaa sukupuolta olevat voivat mennä keskenään naimisiin ja sinua ei haittaa vaikka haavistosta tulee seuraava presidentti.

Vierailija
1025/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niistäkin, mutta myös vaikkapa siemensyöksyistä.

Vierailija
1026/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, persujen kannattaminen on vaarallista ja takapajuista! Naisille erityisen vaarallista! Suosittelen miettimään tätä kopeilla.

No, ainakin persut tietävät, mikä on nainen. Vasemmistolla on tämän kysymyksen kanssa ollut viime aikoina melkoisia vaikeuksia.

Persujen mielestä naisilla tulee myös olla oikeus naisten omiin vessoihin, pukkareihin ja suihkuihin, toisin kuin vasemmistolla, jonka mielestä naisten nyt vain on hyväksyttävä penikset pukkareissaan tai muuten oot kullifoobikko.

Vierailija
1027/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Texasilaisessa koulussa pistettiin 13-vuotiaat tytöt esittämään "viettelevää h u o r a a "

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11877363/Latina-mom-pulls-daug…

Ja tämän takia Floridassa ei saa kertoa tytöille kuukautisista.

Tätä keskustelua on jo 52 sivua ja vieläkään et ole ymmärtänyt, että siellä Floridassakaan ei ole kyse kuukautisista opettamisesta.

Vierailija
1028/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä kuukautisista puhumisen rajoittamista haluavat niitä samoja konservatiiveja, jotka teetättää lapsillaan neitsyyslupauksia? Eli siis lapset sitoutuvat lupauksella olemaan harrastamatta seksiä ennen avioliittoa.

Vierailija
1029/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä tosi masentava ja turhauttava keskustelu. Valtavan isossa, populäärikumttuurillisesti merkittävässä maassa lapsille ei saa opettaa sanoja heidän kehonsa osille tai sitä, kuinka ne kehon osat toimii, tai kuinka se oma keho pidetään turvassa ja toimivana (fakta). Ja sit jotkut näkee, että tällä suojellaan lapsia äärimmäisyyksiin viedyltä transideologialta. En kykene ymmärtämään tätä logiikkaa.

Masentavaa ja turhauttavaa tässä keskustelussa on se, että jotkut yhä kuvittelevat, että tässä keississä on kyse siitä, että pahat konservatiivisedät eivät halua tyttöjen tietävän kuukautisista.

Vierailija
1030/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä kuukautisista puhumisen rajoittamista haluavat niitä samoja konservatiiveja, jotka teetättää lapsillaan neitsyyslupauksia? Eli siis lapset sitoutuvat lupauksella olemaan harrastamatta seksiä ennen avioliittoa.

Edelleen, tässä jutussa on kyse paljon muustakin kuin kuukautisista. Mutta onhan se ihanan helppoa ja laiskaa uskoa narratiiviin, jossa Ameriikan pahat persut haluavat kieltää kuukautisvalistuksen.

Vierailija
1031/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan isä kuukautisista puhunut, vaan äiti. Itse asiassa olisin pitänyt lapsena/teininä todella nolona, jos isä olisi alkanut selittää mulle menkoista. 

Miten nolona?

Meillä asiasta puhui molemmat vanhemmat.

Vierailija
1032/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla, mutta kaikki persut (nykyään yhä harvempi) edustaa pilakuvista tuttua katkeraa punaniskaa. Ihan kuin kaikista puolueista löytyy yksilöitä, fiksumpia ja pöljempiä. Kuulostaa myös hieman erikoiselta että jos isäsi oli noin etuoikeutettu miksei hän siirtänyt niitä sinulle, kuten hyväosaisuuden kertymistä usein kuvataan. Luulen enemmänkin, että hän oli käytöksestään päätellen kaikkea muuta kuin etuoikeutettu, mihin porukkaan enemmistö suomalaisista kuuluu. Monella persulla ja vassarilla on varsin vaatimaton sukutausta. Kummastakin suunnasta nousee perusteltua kritiikkiä etuoikeutettua ns eliittiä kohtaan. Vain tavoitteet ja keinot eroavat. 

Vierailija
1033/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No konservatiivikomppaajat, joko on löytynyt ratkaisu, miten vältetään, että ne faktoista epätietoiset lapset ei pelästy kuukautistensa alkamista ja miten yleensäkin elävät kuukautisensa kanssa?

Näyttää olevan kymmenennen luokan luokka. Eiköhän lapseni jo sen ikäisinä ihan itse päätä, mihin sen ikäisenä menevät.

Sua ei myöskään haittaisi opettajan "aito avioliitto" ja "abortti on murha" -julisteet, tai "sukupuolia on kaksi" -kassien askartelu? Vai onko yhden ideologian tuputtaminen lapsille ok, mutta toisen ei?

Kai jokaisella 10th gradella olevalla noihin joku omakin näkemys on?

Mutta biologiset tosiasiat toteavat kangaskassit ovat kansanmurhaa?

jatka vaan sumuvalotusta, niin asiat paranevat.

Vierailija
1034/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivikristityt eivät halua että tytöille kerrotaan kuukautisista. Vasemmiston mielestä miehilläkin voi olla menkat. Hyvin menee.

Vierailija
1035/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nolona?

Meillä asiasta puhui molemmat vanhemmat.

Siis minä teininä (tai lapsena) olisin kokenut noloksi, jos isä olisi alkanut puhua kuukautisista. Ja onhan se niinkin, että äiti on kuukautisissa kokemusasiantuntija.

Vierailija
1036/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ihan sairasta, että nuorille tytöille ei saisi kertoa kuukautisista koulussa.

Yhtä sairasta kuin se, että lapsille kerrotaan kouluissa, että sukupuolen voi itse valita.

Molemmat ääripäät tulisi pitää kaukana kouluista: sekä uskonnolliset hihhulit että genderaktivistit.

Vierailija
1037/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, tässä jutussa on kyse paljon muustakin kuin kuukautisista. Mutta onhan se ihanan helppoa ja laiskaa uskoa narratiiviin, jossa Ameriikan pahat persut haluavat kieltää kuukautisvalistuksen.

Kuulostaa joltain hölmöläisten iltasadulta. 

Onhan siellä toki noita superuskovaisten lahkoja joita voi pitää perversseinä neitsytkultteineen. MUtta mitä tekemistä niillä on Suomen kanssa? Täälläkin on omat kiihkoilijansa, ja on aivan oikein tukea uskontojen uhreja riippumatta uskonsuunnasta. Tuo ei vaan ilmiönä ole mikään sellainen, että sitä voisi vakuuttavasti nähdä uhkana: että tytöt ja naiset haluttaisiin uskonnon varjolla ahdistaa johonkin kapeaan muottiin. Kristinuskon ydin ajatus on kaikkien ihmisten yhdenvertaisuus ja jakamaton ihmisarvo jo Raamatussa. Tehtäviä voidaan jakaa, mutta se ei vähennä yksilöiden arvoa. Tätä kun toteutettaisiin, niin saisimme hyvän yhteiskunnan täysin ilman progressivismin uudelleenkirjoituksia. Yksi slogan onkin että Raamattu riittää. Sitä ei tarvitse EIKÄ PIDÄ uudelleenkirjoittaa vasemmiston mieleiseksi, joka sitä nyt kiristää. Pelkkää vallanhimoista bluffia.

Vierailija
1038/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on ihan sairasta, että nuorille tytöille ei saisi kertoa kuukautisista koulussa.

Yhtä sairasta kuin se, että lapsille kerrotaan kouluissa, että sukupuolen voi itse valita.

Molemmat ääripäät tulisi pitää kaukana kouluista: sekä uskonnolliset hihhulit että genderaktivistit.

Jälkimmäiset tarvitsevat vastakuvakseen yhtä tärähtäneet, jota toitottavat kauhukuvana jos eivät saa tahtoaan läpi.

Tämä pitäisi jokainen nyt tajuta. Todellisuus on jossain keskivaiheilla. Eivät ihmiset ole niin hulluja kuin nyt halutaan uskotella. Meillä on semmoinenkin juttu kuin itsesäilytysvaisto. Ainakin suurimmalla osalla, ainakin toistaiseksi. Luulisin ainakin niin.

Vierailija
1039/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran kysyt tuollaisia kysymyksiä, niin olet todennäköisesti iloinen siitä että suomessa samaa sukupuolta olevat voivat mennä keskenään naimisiin ja sinua ei haittaa vaikka haavistosta tulee seuraava presidentti.

Sulle saattaa tulla yllätyksenä ja järkytyksenä, mutta homoseksuaalisuus ei ole poliittinen suuntaus eikä vapaasti valittava rintanappi. Iso osa transtuputukseen ja itsemäärittelyyn kyllästyneistä on homoseksuaaleja, feministejä ja entisiä vihreiden ja vasemmiston äänestäjiä. Todellakin kannatan tasa-arvoista avioliittoa ja Haaviston kohdalla vihervassarius on homoutta raskauttavampi tekijä. En ole myöskään äänestämässä persuja. Taisit mennä tilttiin tästä.

Vierailija
1040/1101 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivikristityt eivät halua että tytöille kerrotaan kuukautisista. Vasemmiston mielestä miehilläkin voi olla menkat. Hyvin menee.

Ja vain konsut ovat ongelma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi