Miksi kerta toisensa jälkeen tulee ongelmia ihmisten kanssa??
Eli siis puhun työelämästä yms. Alat on olleet naisvaltasia, pienipalkkasia amisaloja.
Minkä ihmeen takia, kerta toisensa jälkeen, mua joko inhotaan, musta jauhetaan *** selän takana, ihan päin naamaa haukutaan, jopa kimppuun käydään??
Oon ihan ystävällinen, ilonen, kaunis, herkkä ja naisellinen luonne. En lähde kuppikuntiin ja olen aika suora ja ahkera.
Tottakai se vaikuttaa, jos tulee torjutuksi niin monissa yhteisöissä. Ihan suomalainen olen. Miesten kanssa tätä ongelmaa ei juuri ole, itseasiassa päin vastoin, miehet monesti tykkää musta todella paljon.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
anko näin, että jos aina sun kanssa on jotain ongelmaa, niin kyllä se ongelma olet sinä. Jotain sinä teet tai jotenkin sinä käyttäydyt, että tälläistä kohtelua sitten tulee.
Vaikka minä olen introvertti enkä oikein jaksa ihmisten seuraa, niin silti tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa. En kaikkien, mutta suurimman osan kanssa
-Oon kuulemma "luonnolapsi", tosi vaikea miettiä miltä näyttää ulospäin, ehkä vähän "hassulta"?? Mutta miehiltä kuulen aina että olen hyvällä tavalla erilainen :D, ja ihana ihminen. Naisilta saan vihaa niskoilleni hirveästi.
Kyllä mäkin tulen ihmisten kanssa toimeen, jos mulle annetaan mahdollisuus / jos mun annetaan olla sellainen kun olen.
Kateushan tuossa paistaa. Miehet pitävät sinusta niin se riittää jo tuohon käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on käynyt hyvä tuuri tms??? Elämä on helppoa kun ei joudu turhaan vihan kohteeksi lähes kaikkialla. :D
Niin, no onhan mullakin monesti ollut sitä, että olen lahjakas. Mutta ei kai pelkkä kateus voi aiheuttaa tällasta määrää vihaa?!?!?!?
Nyt bonjasin miksi ei digata.
Eli olen itseäni täynnä vai?? Hmm... En tietääkseni ainakaan huonolla tavalla, en esim. latista ympäristöä vaan päin vastoin, kehun kaikkia ja haluan että ihmiset on onnellisia.
Ole vain oma mukava itsesi. Älä vertaa kpäisiin työkavereihin. Parempaa onnea jatkossa työpaikan suhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että jos aina sun kanssa on jotain ongelmaa, niin kyllä se ongelma olet sinä. Jotain sinä teet tai jotenkin sinä käyttäydyt, että tälläistä kohtelua sitten tulee.
Vaikka minä olen introvertti enkä oikein jaksa ihmisten seuraa, niin silti tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa. En kaikkien, mutta suurimman osan kanssa.
Sanotaanko näin, että ei kuule välttämättä ole. Eivät muut ihmiset ole mitään peilejä jotka peilaavat omaa käytöstäsi, vaan porukalla liittoudutaan sattumanvaraisen uhrin päänmenoksi että ollaan itse suojassa siltä kiusaamiselta. Muun muassa,
T: Eri
Nyt ei ollut kyse yhdestä työpaikasta, vaan että jos KAIKKIALLA saa tuollaista kohtelua, niin ihan varmasti se henkilö jollain tavalla on ongelman ytimessä itse.
Oon tavannut niin monta naista jotka on itse täynnä draamaa, valitusta ja kitinää, mutta syyttävät aina kaikkia työpaikan muita naisia.
Oon tavannut niin monta naista jotka on itse täynnä draamaa, valitusta ja kitinää, mutta syyttävät aina kaikkia työpaikan muita naisia.
-Oon mäkin tavannu ja usein niillä on kuitenkin niitäkin jotka huonosta luonteesta huolimatta haluaa olla kavereita tms..
Sanotaanko näin, että ei kuule välttämättä ole. Eivät muut ihmiset ole mitään peilejä jotka peilaavat omaa käytöstäsi, vaan porukalla liittoudutaan sattumanvaraisen uhrin päänmenoksi että ollaan itse suojassa siltä kiusaamiselta. Muun muassa,
T: Eri