Hävetää, kun en päässyt ylioppilaaksi, vaikka oonkin nykyään DI
Hävetää, kun en päässyt ylioppilaaksi, vaikka oonkin nykyään DI
Kommentit (38)
Noo tippa inssi . Derivoi X:n suhteen ja integroi se. Mikä on tulos?
Mitä tarkoittaa, kun lähestyy origoa asymptoottisesti?
Ainahan sitä voi YO:n suorittaa. Ilmankin varmaan pärjää, mutta tulee siitä hyvä mieli jos sen saa kunnolla tehtyä.
Itse valmituin juristiksi, eikä opintoni kestäneet kuin 31,3 (kolmekymmnentäyksi pilkku kolme) vuotta. - Ylioppilastodistukseni samaa tasoa kuin Sauli Niinistöllä (https://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/a/201112070194743).
Älä murehdi.
Ylioppilaslakin voi ostaa, jos se jotenkin helpottaa oloasi.
Ja sitten vaan vappuna hillumaan muiden mukaan.
Ei kukaa kysele yhtään mitään.
Yritä vielä hankkia se tupsu jostakin, niin käyt täydestä dippainssistä.
vanhakyynikko kirjoitti:
Älä murehdi.
Voi kuule on noloa käyttää ylioppilaslakkia, vaikkei ole ylioppilas. - Mutta Dippainssi voi tietysti aina käyttää omaa tupsullista lakkia, joten jo Ap on dippainssi, niin jos häntä hatuttaa vappuna niin ratkaisu on lähempänä kuin monella muun alan yliopisto-opiskelijalla, jolla ei ole ylioppialskirjotukset suoritettuna ja tullut lukiota käyneeksi. - Heitäkin on. Mutta tasiivat säikähtää, että tulevaisuudessa heitä olisi vielä nykyistäkin enemmän ja alkoivat suosia opiskelijavalinnoissa ylioppilaaksi kirjoittaneita. Ja luomaan paineita entistä nuoremmille, jotta tietäisivät oiekan aineyhdistelmän, jonka kautta saisivat vapautuksen pääsykokeista ja opiskelupaikan.
Hienoa että sait käännettyä elämäsi suunnan - ei mitään hävettävää olla vain DI.
Sehän on upeaa, että olet DI, eikä haittaa, vaikket ole ylioppilas.
Lukihäiriö voi olla kellä vaan eikä sillä ole älykkyyden kanssa mitään tekemistä.
Yliopistoon on päässyt jo vuosikymmeniä ilman ylioppilastutkintoa. Mitä häpeämistä siinä on, että oli tarpeeksi etevä päästäkseen sinne jotain muuta reittiä?
Itse olen maisteri enkä koskaan edes yrittänyt kirjoittaa ylioppilaaksi enkä käynyt lukiota vaan sen sijaan ammattiin johtavan opiston.
Vierailija kirjoitti:
vanhakyynikko kirjoitti:
Älä murehdi.
Voi kuule on noloa käyttää ylioppilaslakkia, vaikkei ole ylioppilas. - Mutta Dippainssi voi tietysti aina käyttää omaa tupsullista lakkia, joten jo Ap on dippainssi, niin jos häntä hatuttaa vappuna niin ratkaisu on lähempänä kuin monella muun alan yliopisto-opiskelijalla, jolla ei ole ylioppialskirjotukset suoritettuna ja tullut lukiota käyneeksi. - Heitäkin on. Mutta tasiivat säikähtää, että tulevaisuudessa heitä olisi vielä nykyistäkin enemmän ja alkoivat suosia opiskelijavalinnoissa ylioppilaaksi kirjoittaneita. Ja luomaan paineita entistä nuoremmille, jotta tietäisivät oiekan aineyhdistelmän, jonka kautta saisivat vapautuksen pääsykokeista ja opiskelupaikan.
Ylioppilaslakki oli aikoinaan nimenomaan yliopisto-opiskelijoitten "univormu".
Mun tuttu on proffana yliopistossa ekä ole lukiota käynyt.
Ihan tohtoriksi väitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetäis muakin.
Miski?
No "siski" kun ei osaa kirjoittaa vaikka on DI.
Ai, no mulla on lukihäiriö
Siis likuhäiriö!
vanhakyynikko kirjoitti:
Älä murehdi.
On mulla se tupsu-lakki
On mulla se teekkarilakki ja haalarit
Olisin erottunut jos en olisi ottanut
Se vasta olisikin ahdistanut
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että ei lukiota läpi ja oot DI.
Amikseen->amkiin->yliopistoon ole edes kovinkaan kummoinen väylä ja pystyn muutaman tyypin nimeämään, jotka menneet tota kautta.
Itse olen kanssa korkeakoulutettu amis. En kyllä häpeä sitä vaan. On minulla lukion päättötodistus muttei lakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että ei lukiota läpi ja oot DI.
Amikseen->amkiin->yliopistoon ole edes kovinkaan kummoinen väylä ja pystyn muutaman tyypin nimeämään, jotka menneet tota kautta.
se on kyllä hyvä reitti.
Niin no lukio on vähän sellanen, että pitää osata vähän kaikkea (pakko ei ole ollaan missään erinomainen). Siis lukea, kirjoittaa, laskea, kieliä, fysiikkaa, uskontoa, jos vaikka mitä. Jos on esim. kielissä heikko, ei tosiaan saa ylioppilaslakkia, vaikka olisi matikassa ja fysiikassa ihan huippu.
Varmaan surkea kielipää, mutta matemaattisesti lahjakas. Mun veli on DI ja kirjoitti ruotsista ja enkusta B:t. Aikana jolloin ruotsi oli pakko kirjoittaa. Matikassa ja fysiikassa on taas suorastaan nero. Ap:lla on varmaan ollut vielä huonompi kielipää.