Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin on oikea aika hankkia lapsi(a)?

Vierailija
26.08.2008 |

Eli milloin teillä tuntu että nyt on kaikki hyvin voidakseen hankkia lapsia? menikö se teillä iän mukaan? vain taloudellisen tilanteen? vain tuliko lapset sittenkin silloin kun oltiin jo onnellisesti avioliitossa?

itselläni ei ole lapsia, mutta itse pitäisin parhaimpana ajankohtana hankkia lapsia silloin kun molemmilla olisi työpaikat ja ehkä se ensimmäinen OMA kämppä hankittu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lykätä määrättömiin vaikka kaikkea muuta voikin. Lisäksi ei voi tietää etukäteen, kauanko yrittämisessä menee. Niinpä lapsi sai luvan tulla niin aikaisin kuin mahdollista, toisin sanoen heti kun olin tavannut "elämäni miehen" ja oltiin oltu niin kauan yhdessä että lapsi tuntui molemmista hyvältä ajatukselta (2,5 v meillä). Sitten ihan pari kk lykättiin yrittämisen aloittamista työkuvioiden vuoksi, ja nyt 27-vuotiaana odotan esikoistani. Mulla ei ole vakityötä ja asutaan vuokralla, mutta mun ala tosin on sellainen että töitä riittää.

Vierailija
2/2 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan katso ikää. Meidän esikoinen syntyi kun olin 20. Olimme molemmat vakituisissa töissä ja ajankohta tuntui vain hyvältä. Itsestään selvää oli että jatkan opiskelujani vielä lapsen jälkeenkin ja niin tein. Nykyään meillä on jo kolme lasta ja yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. On oma talo (lainaa vielä vähän jäljellä tietty) ja muutenkin kaikki on mennyt ihan hyvin vaikka vaikeuksiakin on matkalla ollut. Niistä kuitenkin selviää ja tulee niitä vastaan niillekin joilla ei ole lapsia tai lapset on saatu myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla