Vaalikeskustelu tänään tv1 klo 21
Eduskuntapuolueiden edustajat keskustelussa tänään.
Kommentit (1249)
Vierailija kirjoitti:
Lisää työperäistä maahanmuuttoa. Hoh hoijaa. Niin väsynyttä.
Lisää hoidettavia tulevaisuudessa.
Petteri orpo puhuu järkeä. Hyvä hienoa haastaa hallitusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipasin sokerina pohjalla sitä pienpuoluetentin kommaria, petruksella höystettynä.
Tuukka Kuru voisi olla myös hauska lisä tähän porukkaan 😂
Sais ainakin valevihreä Ohisalo jauhot suuhun ja uusimperialistit kehitysmaaorjasuunnitelmineen.
Vai sittenkin sinimustat pallit suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo päättänyt että äänestän perussuomalaisia. Sopiva ehdokaskin on valittu.
Siihen sinulla on oikeus. Itse vassareita.
Ennen äänestin vassareita, en enää. Mun talous ei kestä ilmastotoimia, joista vassarit eivät aio tinkiä. Siksi ääni menee perussuomalaisille.
Toimittajan pitäisi kysyä mistä puolueet leikkaisi.
Petteri on köyhän asialla.
Ei vainaskaan. Joke.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ja SDP:n vaalilupaus on niin vinkua siitä, mitä kokoomus tekee. Tämä tuli harvinaisen selväksi.
Eli vasemmisto ja sdp ei lupaa mitää
Kokoomus ja Orpo haluaa leikata mahdottomia summia. Kukaan tuolla ei kannata samaa linjaa ja nyt sitten Orpo uhriutuu. 😂
Vaihtakaa nyt Kokoomus toimukko johonkin pätevämpään.
Anderssonko taas kiljuu taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja Sanna Marin kokoomus ja kokoomus😂 voi luoja ala puhua ja ehdottaa konkretiaa ja jos haluatte voittaa vaalit. Nuoret on kyllästyneitä juontaja takana
Haastaa hyvin kokoomuksen, joka lupaa leikata muttei kerro seurauksista kun viedään miljardi terveydenhuollosta.
Lapsellista nokittelua tuo on. Keskittyisi ihan vain oman puolueensa tekemisiin ja tekemättä jättämisiin. Löytyy erittäin paljon pohdittavaa siltäkin saralta. Tuolla "mutkun Petteri sanoi näin" linjalla ei luoda millään tasolla uskottavaa vaikutelmaa.
Pakko kokoomuksen leikkauslistaan on puuttua. Lisämiljardin leikkaus terveydestä on niin raju, että pakko haastaa kertomaan.
Marinilla on jäänyt resurssi-levy nyt jankkaamaan.
Toivottavasti maikkari pitää kanssa pienpuoluetentin ja saadaan taas nähdä ne mukavat häiskät.
Nyt Orpo hyvin haasto hallitusta. Hyvä
Joo, Purra, Marin ja Orpo huomenna kolmistaan YLE:llä, tänään pitäis antaa muidenkin esiintyä!
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan pitäisi kysyä mistä puolueet leikkaisi.
Noin 929828942 kertaa kysytty, mistä ne rahat tulevat, joita luvataan. Ei ole kukaan osannut vastata.
Kokoomus on ollut vallassa lähes koko 2000-luvun. Vain tämän hallituskauden oppositiossa. Olisi varmasti ollut aikaa laittaa kaikki asiat kuntoon.
Kokoomus haluaa leikta 6 miljardia, perussuomalaiset 13. Voi hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Essayah eniten asialinjalla.
Hänen kannattaisi siirtyä kokoomukseen, voisi joskus päästä korkeimman vallan kahvaan.
Voi tuota Kokoomusta... Huonossa jamassa.
Eutanasia on halpa keino hoitaa Sote kuntoon