Kevät hoitaa mielenterveyden kuntoon
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kevät nimenomaan pahenna mt-ongelmia kun valo lisääntyy? Näin olen ymmärtänyt.
Mulla ei ole koskaan ollut masennusjaksoa keväällä/kesällä, ainoastaan syksyllä ja talvella kun kylmää ja pimeää.
Eikun d-vitamiinia nassuun ja lenkille vaan, niinhän täällä neuvotaan?
Millä aurinko pimennetään keväisin että pääsee ulos?
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, mikään ei ilmeisesti piristä sinua enempää kuin v****ilu?
Sillä ei kyllä ole mitään tekemistä hyvän mielenterveyden kanssa että toisia kiusaamalla tuntee olevansa voimissaan. Pikemminkin päinvastoin
Heikot k-päät purkavat pahaa oloaan muihin. Onnellisella ei ole tarvetta kiusata.
Jos se pelkkä kevään tulo tosiaan autaa niin ei silloin mitään ongelmia mielenterveyden kanssa ole ollutkaan.
Ihan on oikeassa ap . Kevään valo, aurinko 🌷 . Sitä odotetaan! Pimeän, pitkän talven jälkeen.
Oi kun ihana aloitus!
Tosiaankin kaikki valittavat aina kevään ankeutta, mutta minä en.
Lintujen laulu on jo alkanut. Se tuo hyvän mielen
Mahtavia aurinkopäiviä. Mieli on taivaissa. Kyllä kevät ja kesä ovat parhampia vuodenaikoja
Ihmeellistä, kun tänä vuonna ei ole ollut allergiaoireita vielä. Voisikohan olla koronarokotteiden ja niiden jälkeen sairastetun koronan sivuvaikutusta tämä? Siirtyikö immuunipuolustukseni uusille raiteille?
mRNA
Useilla kevät pahentaa mielenterveysongelmia. Kuulun tähän puoliskoon. Kevät on koko aikuiselämäni ollut sitä huonointa aikaa.
Muuttakaa päiväntasaajalle niin on aina 12 tuntia valoisaa ja 12 tuntia pimeää!
Puhu ap omasta puolestas, minä en pääse enää kohta ulos kun pimeys katoaa täysin eikä sen turvin voi käydä.
Mieli paranee heti kun tiestö on lakaistu, ilma sateen jälkeen raikas ja koivut ja muut puut ovat hiirenkorvalla. Kevään kova valo ja maasta paljastuva saasta ovat tätä ennen ovat rankkoja kohdattavia.
Parasta aikaa on kesä, kun puissa on suuremmat lehdet, tuuli leyhyttelee 22+ C asteessa leppoisasti, aurinko paistaa, mutta välillä ropisee lyhyitä kesäsateita tai iltapäivällä helteen jälkeen iskee oikein kunnon ukkonen ja lämpötila laskee taas mukavaksi.
Kevät paras vuodenaika, kesäkin vielä edessä. Kesällä ahdistaa jo että kohta se on ohi ja alkaa taas puolen vuoden hlvetti. T. vaikeasti masentunut
Peippo laulaa jo. Puoli kuuta kesään siis.
Miksi ei muka sais iloita keväästä? On se sit veemäistä kun toisilla on kivaa ja itsellä ei
Niin ap, mikään ei ilmeisesti piristä sinua enempää kuin v****ilu?
Sillä ei kyllä ole mitään tekemistä hyvän mielenterveyden kanssa että toisia kiusaamalla tuntee olevansa voimissaan. Pikemminkin päinvastoin