Iida Vainio VAHVISTAA Iltalehdelle rikosilmoituksen
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/875ff6e0-522e-4991-927a-55dcf3d325…
17-vuotias Iida joutui lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.
Kommentit (456)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo nähty yhden perheen surullinen kohtalo kun tyttärille maksettiin silikonit ja sitten herra(T) huolen pitää. Kaksi heistä on kuollut ja yhdellä on tuomioita. Millaiset vanhemmat eivät ohjaa lastaan kouluttautumaan?
On siinä jokaisella omakin vastuu, ei täysi-ikäistä voi mihinkään pakottaa jos on hienompaa elää glamourista prinsessaelämää.
Toivotaan että Iida tulee vielä järkiinsä, on niin kovin nuori vielä. Tosin kuulemma äiti kannustaa tyttärensä valintoja, tai ainakin kannusti. En tiedä mikä tilanne nyt.
Aika ihmeelliseltä kuulostaa jos vanhempi kannustaa tyrkkyjulkisuuteen. Eri asia päästä julkisuuteen omilla taidoillaan, kuten laulajat, näyttelijät, taiteilijat jne. Ehkä mulle ei ole vielä selvinnyt missä lajissa Iida on lahjakas.
Laatumedia seiskan haastattelussa Iida kertoi soittaneensa joskus jotain instrumenttia, olikohan viulu, mutta siinä kohtaa, kun olisi pitänyt jaksaa opiskella musiikin teoriaa, muuttui opiskelu liian vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, maailma on täynnä sikoja. Vaikka yksi possu osaisi käyttäytyä, eikä tekisi pahoja, niin jonossa on heti seuraava. Ainoa, mikä nuorta naista suojaa on hänen terve ja hyvä itsetunto, ei yhtään mikään muu.
Ja tietenkin olen pettynyt, että miehet tekee törkeitä tekoja, mutta siitä ei pääse ikinä eroon. Ei ihan koskaan ikinä. Toisiin ihmisiin en voi vaikuttaa mitenkään, mutta omia lapsiani voin rakastaa ja ohjeistaa, että huomiota ei tuollaisilta miehiltä tarvitse hakea.
Ihmettelen, miten jotkut pitävät Iidan käytöstä normaalina nuoren naisen käytöksenä palstalla. Jokainen saakoon elää kuten haluaa, mutta perusteettomista syytöksistä myös kannettava vastuu. Jos kaduttaa joku asia, ei se vielä oikeuta rikosilmoitukseen tai seiskan lehdillä toisen ihmisen nolaamiseen. Jotain rajaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida haastattelee:
Kyllä.
Ahhahhaa! Kyllä! 😂 En pystynyt katsomaan kuin alle minuutin tota touhua, tuli niin jäätävä myötähäpeä. Eipä ollut kovin ylistäviä kommentitkaan. Minulla ainakin herää kysymys, miten hänelle on ikinä koskaan kukaan antanut tällaisen haastattelijan työn kun minkäänlaista kokemusta tai osaamista ei sitten minkään vertaa ole!? Eipä yllätä ettei sopimusta jatkettu. Oli niin amatöörin touhua.
Minä olen luullut, että tämä Iida olisi ollut joku kohukaunotar juttujen perusteella. Äsken katsoin hänen kuvasnsa ja ehkä hivenen hämmästyin. What?
Nenä tarvis operaatiota, huulet täytettä. Kasvoja voisi jotenkin muotoilla. Silmät ovat oudot
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luullut, että tämä Iida olisi ollut joku kohukaunotar juttujen perusteella. Äsken katsoin hänen kuvasnsa ja ehkä hivenen hämmästyin. What?
No höpö höpö. Onhan se hotti!
Miten tuohon pitäisi suhtautua ? A : pitäisi unohtaa ensin juoru lehdet kunnes asia on tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida haastattelee:
Kyllä.
Ahhahhaa! Kyllä! 😂 En pystynyt katsomaan kuin alle minuutin tota touhua, tuli niin jäätävä myötähäpeä. Eipä ollut kovin ylistäviä kommentitkaan. Minulla ainakin herää kysymys, miten hänelle on ikinä koskaan kukaan antanut tällaisen haastattelijan työn kun minkäänlaista kokemusta tai osaamista ei sitten minkään vertaa ole!? Eipä yllätä ettei sopimusta jatkettu. Oli niin amatöörin touhua.
Oli kiekkoilija vähän hämmentynyt ekan kysymyksen kohdalla, kun Iita tunki mikrofonin haastateltavan käteen, jotta voi itse keikistellä esittelemässä muotojaan yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Iida ei päästetty VIP-alueelle Tapparan mestaruusjuhlissa, taisi suuttua siitä.
Mistä tämä tieto?
🇺🇦🇮🇱
Pelottaakohan muita Iidan miehiä? Perästä kuuluu.
Eiköhän tämä vaan huomiota hae. Ikävä sanoa näin, mutta mielestäni Ida ei ole mikään kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus Iidalla on?
Lehtitietojen mukaan pelkkä peruskoulu.
Pää ei riitä pidemmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus Iidalla on?
Elämänkoulu...
....alkeiskurssilla Elämänkoulussa....
Sanoisin kyllä, että intenssiivikurssia elämästä käy. Tuosta ei lopputuloksena hyvä tule heilumaan.
Taitaa Idari-Ida joutua itse syytetyn penkille, kun meni julkaisemaan nimet.. ei ole rikollista toivoa kenenkään kuolemaa.. Toki tahditonta, mutta ei riko lakia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Iida on ajellut otsan ja ohimot kaljuksi?
Iida vois olla ihan erilaisen ja jopa nätin näköinen jonkinlaisella rikkonaisella etuhiuksilla, jotka peittää valtavan otsan. Sellaisille käy rikottu jopa vähän ylipitkä etutukka todella hyvin, vaikka toki viisautta ei sen enempää tuokaan.
Ihan kummallisen näköinen naama.. iso otsa, tihrusilmät ja rumat huulet..ei todellakaan mikään kaunotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida vois olla ihan erilaisen ja jopa nätin näköinen jonkinlaisella rikkonaisella etuhiuksilla, jotka peittää valtavan otsan. Sellaisille käy rikottu jopa vähän ylipitkä etutukka todella hyvin, vaikka toki viisautta ei sen enempää tuokaan.
Ihan kummallisen näköinen naama.. iso otsa, tihrusilmät ja rumat huulet..ei todellakaan mikään kaunotar
Tuo ohut blondi halpamaisen peruukkimainen koko naaman paljastava kampaus ei siksi hälle käykään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin tän ketjun poliisille. Tutkikoon nyt tämänkin koska tässä on vähintään törkeitä kunnianloukkauksia Metsäkedon tyyliin.
Miten Iidan kunniaa on täällä loukattu, kun hän on itse julkisesti kertonut asiasta Seiskalle? Voiko omaa kunniaansa loukata?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne tuplakulmakarvat on hienot! Liekö yrittänyt saada otsan näyttämään pienemmältä maalaamalla kulmakarvat pystyyn ja puoliksi otsalle.
Oikeastiko Iida ihmettelee saamaansa palautetta? Eikö ole oppinut mitään aiemmista tämän tyyppisistä keisseistä? Mulla naisena suututtaa hänen toimintansa, ei tutkintapyynnöistä huudella juorulehdille, se vaan vaikeuttaa poliisin työtä. Muutenkin on jo hankalaa sanoa kuka teki ja mitä, tuolla kun ei ole ollut todistajia. Poliisikaan ei pysty aikamatkustamaan. Näissä sana sanaa vastaan tapauksissa usein juttu kuivuu kasaan, kun ei ole mitä tutkia. Mahdollisimman pian kuuluisi rikoksista ilmoittaa, olla fyysisiä todisteita ja fyysisissä rikoksissa lääkärin todistuksia. Viestit eivät vielä takaa mitään.
Kyllä.