Monelta sun työpäivä alkaa huomenna?
Kommentit (60)
Maz kirjoitti:
Tarkoitat vissiin että tyoVUORO.
TyöPÄIVÄ alkaa kaikilla klo 00:01.
Olet väärässä. Työpäivä alkaa vasta, kun työt alkavat, sitä edeltävä aika ei ole työnantajan direktio-oikeuteen kuuluvaa vaan vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole työpäivää huomenna eikä muinakaan päivinä.
t. vapaa ja onnellinen työtön
No mä nauran huomenna matkalla pankkiin. T: työ on harrastus ja onneksi siitä maksetaan hyvin
Naura vain. Mun ei tarvitse pankissa käydä. Osaan maksaa kortilla.
t. työtön, mutta ei köyhä
Mun täytyy käydä pöyhimässä alimmaisia ettei homehdu.
Mun ei, koska en säilö rahoja missään holvissa käteisenä. Eletään kuitenkin jo vuotta 2023.
En mäkään sinuna.
7-9, liukuva työaika. Teen etänä joten vasta aamulla tiedän monelta aloitan, riippuu miten pitkään riittää aamusta unta.
Koko ens viikko viel saikkua. JUHUU!!
15.00 vasta onneksi. Yleensä työt alkaa 7.30-9 välillä.
Ei ole huomenna töitä. Ti,to ja la menen töihin pariksi tunniksi klo. 19-21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuva työaika ja huomenna ei ole mitään kokousta aamulla, joten aloittelen varmaan joskus 8.30 tienoilla.
Meillä ei suositella kokouksia heti aamusta vaan max vasta klo 9 tai mieluummin vasta klo 9.30 alkaen.
Tosi hyvä juttu, että saa aamulla tehdä töitä ihan rauhassa. Toisinaan aloitan jo klo 7, mutta viimeistään klo 8. Meilläkin on liukuva työaika, mutta olen aamuvirkku.
Tuo on hyvä tapa, jos kaikki ovat samalla aikavyöhykkeellä. Itselläni ei näin ole, joten kokouksia voi olla hyvinkin aikaisin tai myöhään.
1.20, muutaman tunnin ehdin nukkua vielä ennen lähtöä.
No ei ala milloinkaan. Terv. työtön vastoin omaa tahtoa
Liukuma alkaa 6.30, joten silloin varmaan aloitan huomennakin. Aloittaisin mieluusti jo aikaisemmin, mutta ymmärrän toki, miksi liukuma on tuohon rajattu.
Ei ala, lomapäivä. Torstaina vasta töihin.
Kirjailijalla liukuva. Yleensä kuitenkin se 8 h pitää