Monelta sun työpäivä alkaa huomenna?
Kommentit (60)
Kasilta alkaa, 7:40 mennessä pitää olla auto liikkeellä kohti työpaikkaa, että ehtii ajoissa.
Klo 6-9 välillä jos työksi lasketaan. Jotakin ropottelua nikkaroitia verstaan puolella tk eläkkeellä ollessa.
Ei ala ollenkaan! En ole enää töissä mutta luultavasti nousen 8 ja 9 välillä kahvinkeittoon.
Liukuva työaika. Aloittelen siinä 8:15.
Klo 7.00. Olen paikalla yleensä jo 6.50.
Kun pääsiskin töihin. Oon mä jopa 1,5vkoa voinut olla töissä tänävuonna saikkujen välissä. Ja tämä saikku on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole työpäivää huomenna eikä muinakaan päivinä.
t. vapaa ja onnellinen työtön
No mä nauran huomenna matkalla pankkiin. T: työ on harrastus ja onneksi siitä maksetaan hyvin
Maz kirjoitti:
Tarkoitat vissiin että tyoVUORO.
TyöPÄIVÄ alkaa kaikilla klo 00:01.
Meillä ei ole vuorotyötä. Työpäivän voi aloittaa 7-9:30 välillä ja lopettaa 14:30-18 välillä.
13.30 eli ei tarvitse laittaa herätystä.
Liukuva työaika. Yleensä meen 7.30-8.30 välillä, ysiin mennessä pitää olla. Varmaan 8jälkeen pyrin huomenna olemaan töissä, koska on kaikenlaista mielenkiintoista luvassa, jonka kimppuun en malta odottaa päästä. En ehkä silti sen aiemmin mene, rankka harrastuspäivä koko perheellä takana, lapset tarvii hieman myöhemmän aamun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä nauran huomenna matkalla pankkiin. T: työ on harrastus ja onneksi siitä maksetaan hyvin
Naura vain. Mun ei tarvitse pankissa käydä. Osaan maksaa kortilla.
t. työtön, mutta ei köyhä
Sitten kun sen alotan, noin yheksältä todennäkösesti.
Liukuma on aamuisin 7-9. Yleensä nousen sängystä kahdeksan uutisten jälkeen, keitän teen, teen kaksi voileipää, istun koneelle syömään aamiaista ja napsaautan työajanseurannan käyntiin. Eli noin 8.20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy käydä pöyhimässä alimmaisia ettei homehdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy käydä pöyhimässä alimmaisia ettei homehdu.
Mun ei, koska en säilö rahoja missään holvissa käteisenä. Eletään kuitenkin jo vuotta 2023.
Ei minun työPÄIVÄNI ala YÖLLÄ. Olen PÄIVÄtyössä.