Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
421/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellista väkivaltaa. Yhdenkään miehen ei pidä hyväksyä tuollaista käytöstä naisilta. #ParempiTulevaisuus

Itse asun kerrostalossa ja pyytäisin naapurilta siteen, niin sen jälkeen mikään ei estä naista menemästä kauppaan ja ostamaan siteitä omilla rahoillaan. Omilla rahoillaan, ei miehen rahoilla. Tai yhteisillä rahoilla. Vaan naisen omilla rahoilla.

M28

Kuka mukamas tuntee naapurinsa niin hyvin, että niiltä voisi mennä pyytämään maitoa saatika sidettä :D Jos mies on tuonut siteitä kaupasta, niin voihan nainen ne maksaa miehelle tai antaa sidepaketin verran rahaa mukaan, nykyään on mobilepaykin, ei sitä mikään estä.

Vierailija
422/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin naiselle vaihtoehdoiksi joko hakea kaupasta rätit itse, tai sitten käydä naapureilta pummaamassa.

Valitsi kaupassakäynnin, naapureilta pyytäminen olis kuulemma ollut noloa.

ap

Sano nyt vielä että nainen tuli kauppareissulta takaisin luoksesi ja ottaa parhaillaan poskeen samalla kun itse palstailet.

Mutta nainenhan suuttui, ei kai se sieltä kauppareissulta enää takaisin tule.

Suuttui se aluksi ja kiukutteli, mutta leppyi kun tein selväksi hänelle että minulle ei kiukutella.

Ensi viikolla sitten kun on taas kuukautiset ohi, annan hänelle kyytiä.

ap

Kyllä on trollilla fantasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudellista väkivaltaa. Yhdenkään miehen ei pidä hyväksyä tuollaista käytöstä naisilta. #ParempiTulevaisuus

Itse asun kerrostalossa ja pyytäisin naapurilta siteen, niin sen jälkeen mikään ei estä naista menemästä kauppaan ja ostamaan siteitä omilla rahoillaan. Omilla rahoillaan, ei miehen rahoilla. Tai yhteisillä rahoilla. Vaan naisen omilla rahoilla.

M28

Kuka mukamas tuntee naapurinsa niin hyvin, että niiltä voisi mennä pyytämään maitoa saatika sidettä :D Jos mies on tuonut siteitä kaupasta, niin voihan nainen ne maksaa miehelle tai antaa sidepaketin verran rahaa mukaan, nykyään on mobilepaykin, ei sitä mikään estä.

Mutta kun se on noloa. En osta vessapaperiakaan kun sekin nolottaa. Tilaan netistä ja jos sattuu loppumaan kesken, ostan talouspaperia.

M28

Vierailija
424/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

Eli jos nainen antaa rahat, menet kiltisti kauppaan?

Vierailija
425/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Mutta kun se on noloa. En osta vessapaperiakaan kun sekin nolottaa. Tilaan netistä ja jos sattuu loppumaan kesken, ostan talouspaperia.

M28

Miksi esität minua? :) Onko miesten oikeudet sinulle liikaa? :) M28

Vierailija
426/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Eli jos nainen antaa rahat, menet kiltisti kauppaan?

Kyllä. M28

Vierailija
427/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Nimenomaan. Kun mieheni pyysi tuomaan kinkkua leivän päälle kun olin kaupassa, se oli taloudellista väkivaltaa! Leikkeleet vielä maksaa paljon enemmän kuin siteet. Onneksi on exä.

Tämä. Kumppanin pyytämiä asioita ei pidä tuoda kaupasta, ei koskaan. Käyköön äijä ostamassa makkaransa ja kaljansa itse, ostan vain omat ruokani ja niihin se ei saa koskea. Jos ei vaivaudu omilla rahoillaan kauppaan, niin olkoon ilman ja nälissään.

Vierailija
428/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

M28

Miksi esität minua? :) Onko miesten oikeudet sinulle liikaa? :) M28

Sidepaketin ostaminen onkin aivan maailmanlaajuinen ja järisyttävä ihmisoikeusongelma.

Vierailija
429/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.

Kyllä miehen pitäisi pystyä ostamaan kuukautissuojia ilman turhia häpeilyjä. On varmaan huono itsetunto, jos ei siihen pysty.  Sitä paitsi alkavatko kassamyyjät muka nauraa, jos heidän hihnansa läpi kulkee tamponi-/sidepakkaus ja maksaja onkin miespuolinen. No eivät ala. Niin että ostakaa vaan rauhallisin mielin ne suojat, jos naisystävänne niitä tarvitsevat.

Kyllä sitä pystyy ostamaan toki juu, mutta kun ei halua.

ap

Ei halua auttaa...jos mulla olisi tuollainen miesystävä, luultavasti vähitellen "näkisin" tyypin muutkin viat, lopulta lopettaisin koko suhteen... 

Autoin naista voimaantumaan ja ratkaisemaan ongelmansa itse, sai vielä valita vapaasti kahden vaihtoehdon väliltä.

ap

Tuohon vastaisin että hyviä voimaantumisia sitten vaan, haista p*ska ja goodbye.

Vierailija
430/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi aina ennakoida kaikkea. Tai no voi, jos elää aina harkittua elämää eikä tee mitään spontaania. Kyllä mäkin koitan parhaani mukaan pitää kortsuja mukana, mutta muutaman kerran on ollut hätä kun olis pitänyt panna paikassa, josta ei noin vain kortsuja haetakaan. Yhden kerran vaelluksella eräkämpässä (joo en todellakaan ajatellut, että siellä tulee pano eteen), toisen yleisellä uimarannalla poukamassa piilossa katseilta ja pari kertaa ex tempore veneilyretkellä. Ja vaikka kuinka yrittäisi varautua, niin niitä menee sitä tahtia, ettei todellakaan muista aina täyttää varastoja.

Vierailija
431/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nainen voi lainata sun pyyhkeitä. Eihän haittaa..

No voi se toki sitä käyttää minkä olen suihkussa käytettäväksi hänelle lainaan antanut, kunhan toimittaa pyyhkeen sitten suoraan pesukoneeseen.

Mutta luulisin, että on mukavampi käydä siellä kaupassa rättiostoksilla joku paperitollo jalkovälissä eikä iso pyyhe, mutta toki saa nainen tässä ihan vapaasti valita.

Eihän se paperitollo mitään pidä, hyvänen aika.

kyllä se hetken pitää, ja voihan sen pitoa tehostaa laminoimalla sen vaikka voipaperilla ja maalarinteipillä.

Tää on jotain, mitä mun mies vois mulle tehdä jos ei olis kauppaa lähistöllä ja itselle iskis menkat sikiöasentoon 😂

Yhdessä siitäkin selvittäis, arvostaisin :D

Vierailija
432/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aloittaja olla aika kokematon naisten suhteen.

He kyllä suuttuvat aivan mistä tahansa tai milloin tahansa. Syystä tai syyttä. Siinä ei ole mitään logiikkaa. Ei kannata edes yrittää ymmärtää. Anna mennä ohi vaan, se on parasta. Opit kyllä.

Vierailija
433/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitäisi pystyä ostamaan kuukautissuojia ilman turhia häpeilyjä. On varmaan huono itsetunto, jos ei siihen pysty.  Sitä paitsi alkavatko kassamyyjät muka nauraa, jos heidän hihnansa läpi kulkee tamponi-/sidepakkaus ja maksaja onkin miespuolinen. No eivät ala. Niin että ostakaa vaan rauhallisin mielin ne suojat, jos naisystävänne niitä tarvitsevat.

ap

Miksi se on juuri ne siteet joita ei halua ostaa? Jos nainen antaa rahan siteitä varten mukaan sinne kauppareissulle, niin miksi niitä ei voisi sitten tuoda, jos se raha on siinä se tärkein asia? Siteet eivät ole mikään kallis jäätelö tai muu herkku, jota huvikseen ostetaan, vaan niitä todella tarvitaan.

Vierailija
434/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei halua auttaa...jos mulla olisi tuollainen miesystävä, luultavasti vähitellen "näkisin" tyypin muutkin viat, lopulta lopettaisin koko suhteen... 

Autoin naista voimaantumaan ja ratkaisemaan ongelmansa itse, sai vielä valita vapaasti kahden vaihtoehdon väliltä.

ap

Tuohon vastaisin että hyviä voimaantumisia sitten vaan, haista p*ska ja goodbye.

Ap on joku mgtow- larppaaja ja trolli. Mutta valitettavasti tuollaisiakin on oikeasti olemassa, jotka sheimaavat kuukautisten takia.

Vierailija
435/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sullekaan ei osteta 3 in 1:a kaupasta, haise paskalle ihan rauhassa :D

Vierailija
436/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä jotain naisesta jos säännönmukasesti tulevat menkat yllättää niin ettei ole suojia. Naislapsi. Yksin asuvat soittelee kavereita apuunko?

Vierailija
437/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sullekaan ei osteta 3 in 1:a kaupasta, haise paskalle ihan rauhassa :D

Eiköhän aikuinen saa itelleen pesuaineet hankittua 🤠 herrabjestas miten vaikeaa elämä on naisille.

Vierailija
438/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen pitää olla että käyttää aikansa kirjoittaakseen +20 sivua trollausviestejä naisten kuukautisista?

Vierailija
439/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle naiselle olen ostanut. On ollut tamponia, ilman asetinta ja asettimen kanssa. Siivellisiä siteitä ei se mitään rakettitiedettä ole. Mutta minäpä en kuukautisista välitä muutenkaan vaan panenkin niiden aikana, jos nainen haluaa. Eipä paljoa kuukautiset meitä nuorempaa sukupolvea hetkauta.

Vierailija
440/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi se on juuri ne siteet joita ei halua ostaa? Jos nainen antaa rahan siteitä varten mukaan sinne kauppareissulle, niin miksi niitä ei voisi sitten tuoda, jos se raha on siinä se tärkein asia? Siteet eivät ole mikään kallis jäätelö tai muu herkku, jota huvikseen ostetaan, vaan niitä todella tarvitaan.

Jos niitä tarvitaan niin varmaan huolehditaan niistä etukäteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän