Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
361/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

No ei kaikilla kuukautiset tule joka kuukausi, välissä voi olla kolmekin kuukautta. Tai sitten tulee kahdet kuukautiset saman kuukauden aikana.

Mä en näe mitään eroa siihen varautumisen kannalta. Jos siteet on loppu, niitä ostetaan lisää heti kun muistetaan, ei vasta sitten, kun uudet menkat on alkamassa. Mulla on kaapissa aina siteitä. Kirjoitan ne ostoslistaan, jos meinaan unohtaa ostaa uusia. Joillekin tämä tuntuu olevan hirveän vaikeaa. Onko samoilla ihmisillä vessapaperikin aina loppu? Vähän väliä joutuu puolisolleen huutamaan vessasta, että mee äkkiä kauppaan, täältä loppu just veskipaperi eikä kaapeissa oo rullan rullaa.

Jos siteitä on vajaa paketti, seuraavalla kauppareissulla on tarkoitus ostaa lisää, niin mitä jos sairastuu? Pitääkö se sidepaketti tilata kaupasta kotiinkuljetuksella, kun mies ei voi ostaa sitä muiden ostosten kanssa?

Taas poikkeustilanne.

Onko tosiaan niin, että joku joka kuukausi sairastuu, katkaisee jalkansa, hajottaa autonsa tai saa migreenikohtauksen juuri silloin, kun pitäisi mennä kauppaan? Aikamoinen pahan onnen soturi, jos näin on.

Täällä on aika moneen otteeseen sanottu, että poikkeus- ja hätätilanteessa tietenkin pitää ostaa, mutta ei pidä olettaa, että mies kustantaa naisensa menkat pääsääntöisesti, ellei näin ole sovittu. Varsinkaan, jos suhde ei ole vielä vakiintunut, eikä esim. asuta yhdessä.

Säännöllinen maksattaminen ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta oletin että kyse on nimenomaan poikkeustilanteista.

No niitä poikkeustilanteita on lueteltu tässä jo aika monta sivua peräjälkeen. Kukaan ei tunnu osaavan sanoa, miksei naisella, joka vuotaa säännöllisesti, ei voi yleensä olla siteitä kaapissaan koko ajan.

Nainen oli aplla. Miksi aplla ei ole niitä kaapissa jos kylässä käy nainen joka vuotaa säännöllisesti? Kysy siltä sen kierto, pässi

Ihan pikkasen on rönsyillyt tämä ketju. Jos olisi kyse vain ap:n tilanteesta, tuskin olisi näin monta sivua jaariteltu. Nyt on käyty läpi jo vakiintuneet perheet, vauvat, 10-vuotiaat ja 3 teinin perheetkin, joten ei ole kyse vain ap:n tapauksesta.

Vierailija
362/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisiin olen osannut aina varautua, mutta joskus on yllättäen ollut ovulaation aikana sen verran vuotoa, että sidettä on tarvittu. Siinä teille yksi yllättävä tilanne, mihin on vähän hankalampi varautua.

Joo, mutta osa meistä asuu ihan yksin ja tekee reissujakin yksin, niin kyllä me vaan kummasti tuollaisista tilanteista selvitään eikä laiteta miestä asialle.

Ei tässäkään ole laitettu miestä asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö tutkimassa äitisi terveyssiteitä ja keksit tehdä tänne trollailun?

Vierailija
364/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nainen voi lainata sun pyyhkeitä. Eihän haittaa..

No voi se toki sitä käyttää minkä olen suihkussa käytettäväksi hänelle lainaan antanut, kunhan toimittaa pyyhkeen sitten suoraan pesukoneeseen.

Mutta luulisin, että on mukavampi käydä siellä kaupassa rättiostoksilla joku paperitollo jalkovälissä eikä iso pyyhe, mutta toki saa nainen tässä ihan vapaasti valita.

Jos kauppa on kovin kaukana, niin sen paperitollon läpi ehtii vuotaa veret ja sotkea vaatteet. Verta on hankala saada vaatteesta pois pesussa. Sitten kaupan lähellä pitäisi olla vielä vessa, että pääsee laittamaan siteen, joka märissä alushousuissa tuskin pysyy, eli tarvittaisiin uudet alushousutkin ellei sellaisia ole matkassa mukana. Jos kaupalla ei pääse vessaan, on matkattava takaisin tai mentävä omaan kotiin, jolloin päällyshousutkin ovat jo aika veriset.

ei vuoda kun käyttää eri materiaaleja yhdessä, koostuuhan ne kaupankin rätit monesta eri materiaalista.

Vierailija
365/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

No ei kaikilla kuukautiset tule joka kuukausi, välissä voi olla kolmekin kuukautta. Tai sitten tulee kahdet kuukautiset saman kuukauden aikana.

Mä en näe mitään eroa siihen varautumisen kannalta. Jos siteet on loppu, niitä ostetaan lisää heti kun muistetaan, ei vasta sitten, kun uudet menkat on alkamassa. Mulla on kaapissa aina siteitä. Kirjoitan ne ostoslistaan, jos meinaan unohtaa ostaa uusia. Joillekin tämä tuntuu olevan hirveän vaikeaa. Onko samoilla ihmisillä vessapaperikin aina loppu? Vähän väliä joutuu puolisolleen huutamaan vessasta, että mee äkkiä kauppaan, täältä loppu just veskipaperi eikä kaapeissa oo rullan rullaa.

Jos siteitä on vajaa paketti, seuraavalla kauppareissulla on tarkoitus ostaa lisää, niin mitä jos sairastuu? Pitääkö se sidepaketti tilata kaupasta kotiinkuljetuksella, kun mies ei voi ostaa sitä muiden ostosten kanssa?

Taas poikkeustilanne.

Onko tosiaan niin, että joku joka kuukausi sairastuu, katkaisee jalkansa, hajottaa autonsa tai saa migreenikohtauksen juuri silloin, kun pitäisi mennä kauppaan? Aikamoinen pahan onnen soturi, jos näin on.

Täällä on aika moneen otteeseen sanottu, että poikkeus- ja hätätilanteessa tietenkin pitää ostaa, mutta ei pidä olettaa, että mies kustantaa naisensa menkat pääsääntöisesti, ellei näin ole sovittu. Varsinkaan, jos suhde ei ole vielä vakiintunut, eikä esim. asuta yhdessä.

Säännöllinen maksattaminen ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta oletin että kyse on nimenomaan poikkeustilanteista.

No niitä poikkeustilanteita on lueteltu tässä jo aika monta sivua peräjälkeen. Kukaan ei tunnu osaavan sanoa, miksei naisella, joka vuotaa säännöllisesti, ei voi yleensä olla siteitä kaapissaan koko ajan.

Nainen oli aplla. Miksi aplla ei ole niitä kaapissa jos kylässä käy nainen joka vuotaa säännöllisesti? Kysy siltä sen kierto, pässi

Ihan pikkasen on rönsyillyt tämä ketju. Jos olisi kyse vain ap:n tilanteesta, tuskin olisi näin monta sivua jaariteltu. Nyt on käyty läpi jo vakiintuneet perheet, vauvat, 10-vuotiaat ja 3 teinin perheetkin, joten ei ole kyse vain ap:n tapauksesta.

Ei kai kukaan ole oikeasti lukenut koko ketjua? :D

Vierailija
366/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisiin olen osannut aina varautua, mutta joskus on yllättäen ollut ovulaation aikana sen verran vuotoa, että sidettä on tarvittu. Siinä teille yksi yllättävä tilanne, mihin on vähän hankalampi varautua.

Joo, mutta osa meistä asuu ihan yksin ja tekee reissujakin yksin, niin kyllä me vaan kummasti tuollaisista tilanteista selvitään eikä laiteta miestä asialle.

Jos mies joutuu rätit kaupasta kantamaan, on mies laitettu asialle.

ap

Vierailija
367/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos perheessä on vaikka neljä naista jolla on kuukautiset, niin lähteekö nämä kaikki erikseen itse ostamaan omat siteensä, koska siteitä ei voi ostaa lauantaiaamupäivän kauppareissun yhteydessä muiden ostosten mukana?

Ei jokaisen tarvitse erikseen niitä ostaa, vaan joku naisista käy hakemassa paketit kaikille. Toki kaikki maksaa omat siteensä sitten tälle hakijalle, mutta ei ole miesten tehtävä kanniskella niitä kaupasta.

Tätä minun mieheni ei vielä ole oppinut. Aina se kitisee ettei kotona ole ruokaa tai etten tuonut kaupasta mitään. Toinpas, itse syön töissä ja illalla hedelmiä. Niitä hedelmiä siinä kulhossa aina on. Kuulemma tuhlausta mennä erikseen kauppaan mutta hän ei maksa takaisin jos kanniskelen hänelle jotain.

Onpa hankalaa, jos ette syö yhdessä illalla, jos kuitenkin olette molemmat iltaisin kotona.

Mies on siis käytännössä aina nälissään, kun taas sinä lällättelet hänelle, että söit jo töissä ollessasi. Jos teillä on ruokaa, niin onko se sitten joku einesmaksalaatikko miehelle?

Vierailija
368/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap lapsellinen, ja on silti olevinaan tuollainen alentuva macho. Menkat ja siteet, tyttöjuttuja, iik!

Vierailija
369/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihan äärimmäinen pakko, niin silloinhan on pakko selviytyä. Mutta jos paikalla sattuu olemaan mies joka muutenkin on menossa kauppaan, niin aika p*rsläpi on ihmiseksi jos ei voi samalla tuoda niitä siteitä.

Vierailija
370/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä olit asialla. Ilmeisesti vaan sen verta köyhä ettei kahta euroa löydy. No ilmeisesti joudut nyt ostamaan uuden pyyhkeen kun olit pihi.

Vierailija
371/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ap lapsellinen, ja on silti olevinaan tuollainen alentuva macho. Menkat ja siteet, tyttöjuttuja, iik!

Naisethan tässä lapsellisia on, kun eivät huolehdi noinkaan alkeellisesta asiasta ilman miesten mukaan sotkemista.

Vierailija
372/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos perheessä on vaikka neljä naista jolla on kuukautiset, niin lähteekö nämä kaikki erikseen itse ostamaan omat siteensä, koska siteitä ei voi ostaa lauantaiaamupäivän kauppareissun yhteydessä muiden ostosten mukana?

Ei jokaisen tarvitse erikseen niitä ostaa, vaan joku naisista käy hakemassa paketit kaikille. Toki kaikki maksaa omat siteensä sitten tälle hakijalle, mutta ei ole miesten tehtävä kanniskella niitä kaupasta.

Tätä minun mieheni ei vielä ole oppinut. Aina se kitisee ettei kotona ole ruokaa tai etten tuonut kaupasta mitään. Toinpas, itse syön töissä ja illalla hedelmiä. Niitä hedelmiä siinä kulhossa aina on. Kuulemma tuhlausta mennä erikseen kauppaan mutta hän ei maksa takaisin jos kanniskelen hänelle jotain.

Onpa hankalaa, jos ette syö yhdessä illalla, jos kuitenkin olette molemmat iltaisin kotona.

Mies on siis käytännössä aina nälissään, kun taas sinä lällättelet hänelle, että söit jo töissä ollessasi. Jos teillä on ruokaa, niin onko se sitten joku einesmaksalaatikko miehelle?

Miehen ruoat, ei minun niitä kuulu kanniskella. Mistä edes tietäisin minkä merkkistä tai makuista ruokaa se tarvitsee.

Vierailija
373/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä olit asialla. Ilmeisesti vaan sen verta köyhä ettei kahta euroa löydy. No ilmeisesti joudut nyt ostamaan uuden pyyhkeen kun olit pihi.

En asioi kaupoissa naisten tuotteita hakien, rättien lisäksi hyllyyn jää myös meikit, sukkahousut yms.

Vierailija
374/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on monesti niin, että kun menkat loppuu niin asia unohtuu autuaasti siihen. Ei siinä vaiheessa tule niin ajateltua että onko nyt suojia vielä jäljellä ellei ole järjestelmällisempi tyyppi.

On aivan naurettavaa jos aikuinen ei kehtaa niitä ostaa, ja todella ruma saa olla sisältä jos ei toista halua auttaa, oli sitten kyseessä kuka vaan.

Vierailija
375/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan tässä lapsellisia on, kun eivät huolehdi noinkaan alkeellisesta asiasta ilman miesten mukaan sotkemista.

Ai siellä kaupassa apn kanssa oli nyt jo monta miestä eikä yksikään uskaltanut ostaa siteitä?

Vierailija
376/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinunkin pitää olla noin ivallisen ilkeä. Hyi.

Vierailija
377/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ap:lle pelkkä parittelukumppani, niin mitä tämä edes tekee siellä kuukautisten aikaan?

Vierailija
378/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on monesti niin, että kun menkat loppuu niin asia unohtuu autuaasti siihen. Ei siinä vaiheessa tule niin ajateltua että onko nyt suojia vielä jäljellä ellei ole järjestelmällisempi tyyppi.

On aivan naurettavaa jos aikuinen ei kehtaa niitä ostaa, ja todella ruma saa olla sisältä jos ei toista halua auttaa, oli sitten kyseessä kuka vaan.

Naurettava aikuinen ei nimenomaan ajattele asiaa tuon pidemmälle, vaan tekee siitä säännöllisen kiukuttelun aiheen.

Vierailija
379/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ap:lle pelkkä parittelukumppani, niin mitä tämä edes tekee siellä kuukautisten aikaan?

Katellaa leffoi ja se imeskelee mun slerbaa.

ap

Vierailija
380/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siellä kaupassa apn kanssa oli nyt jo monta miestä eikä yksikään uskaltanut ostaa siteitä?

Miten voi olla luetun ymmärtäminen noin heikolla tasolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän