Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri Haatainen ja muut lainsäätäjät:

Vierailija
19.03.2023 |

Niin, kertokaapa minulle miten tämä teidän asettamanne työnhakuvelvollisuus millään lailla minut tulee työllistämään, kun en ole saanut tuota velvollisuutta aiemminkaan hakemuksilla työtä, tai jos olen saanut, niin minut ajetaan hetsiltään ulos... Tällaisia kommentteja tulee, siis silloin kun joku on minut palkannut ja vaikka olen työni tehnyt ja omaksunut asiat sitä myöten kuin niitä on vaivauduttu edes perehdyttämään: "Me ei mitään sijaisia tarvita", ja tämä, tämä se on se kaikista ällistyttävin ja hämmästyttävin kommentti: "Mitäs tänne tulit, eihän sulla ole mitään siteitäkään tänne", sitten on tämä kun olen hakenut te-koulutuksiin, niin kouluttajan edustaja, kouluttajan edustaja, kouluttajan edustaja, joku tyyppi, joka itse linkedininsä perusteella on kiertänyt koko Etelä-Suomen ammattikouluttajien laitokset ennen kuin on sitten ilmeisesti löytänyt hengenheimolaisensta tältä seudulta, niin tämä tulee ja lyttää ja kumoaa tuosta vain toisten antamat työtodistuslausunnot "Ai sinäkö muka olet tehnyt niin hyvää työtä!"

NO!
Juu, tietysti nämä seutukunnan tyypit, ne mielelllään näkisivät että menetän sen viimeisenkin mitä tässä vielä on! Pelleilijöitä ja pilkkanansa pitäjiä, ja juu, suorastaan huvittavinta tässä on se, että ala jolla toimivat on sote-ala! Päin naamaa nauravia, pelleilijöitä!

Sellaista teille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi